-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
шкільний автобус
Завершена
1 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
23.07.2019 16:36 - 17.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено
скарга
Номер:
ffe47491e0c7441692ab0883fe330c08
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-23-001551-b.c4
Назва:
скарга
Скарга:
На визначення переможцем торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга..pdf 20.09.2019 16:58
- Платіжне доручення про оплату..pdf 20.09.2019 16:58
- Платіжне доручення.pdf 20.09.2019 17:00
- sign.p7s 20.09.2019 17:32
- sign.p7s 20.09.2019 17:32
- sign.p7s 20.09.2019 17:32
- Рішення від 24.09.2019 №13533+лист Замовнику.pdf 25.09.2019 11:18
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-07-23-001551-b.c4.pdf 09.10.2019 22:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.10.2019 №14638.pdf 15.10.2019 17:00
- Рішення від 11.10.2019 №14638.pdf 17.10.2019 23:16
- лист пояснення 02.10.2019 12:13
- пояснення 02.10.2019 12:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2019 17:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.10.2019 23:16
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
1bc81de68a8e49a7b0d37d1edbd84e2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-23-001551-b.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
На дискримінаційні умови закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 02.08.2019 12:44
- Сертификат типу школьник UA_46A(b)_0430_05 (1).pdf 02.08.2019 12:44
- Лист ТОВ Чернігівський автозавод №1001 від 13.05.19.pdf 02.08.2019 12:44
- Платіжне доручення.pdf 02.08.2019 12:44
- Додаток до скарги.pdf 07.08.2019 08:33
- Рішення.pdf 07.08.2019 08:33
- від 05.08.2019 № 10677 + лист Замовнику.pdf 06.08.2019 15:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21 08 2019 №11649 .pdf 22.08.2019 19:03
- Рішення від 21.08.2019 №11649.pdf 28.08.2019 00:04
- пояснення на скаргу.doc 14.08.2019 14:30
- А22412 181_185 сертиф (1) Богдан.pdf 14.08.2019 14:30
- ВИТЯГ З СЕРВІСНОЇ КНИГИ БОГДАН щодо гарантії.PDF 14.08.2019 14:30
- ДСТУ 7013 2009-сторінки-1_19.pdf 14.08.2019 14:30
- Копії ФОрмуляра ATMAN гарантія.pdf 14.08.2019 14:30
- Лист Богдан 08 05 2019.pdf 14.08.2019 14:30
- Настанова щодо експлуатування шкільного автобусу марки Богдан (1).pdf 14.08.2019 14:30
- Сертифікат відповідності D093S2.pdf 14.08.2019 14:30
- Сертифікат типу 2019 шкільний ОСТ.pdf 14.08.2019 14:30
- Технічна частина 1 ATAMAN ОСТ.pdf 14.08.2019 14:30
- Пояснення 21.08.2019 08:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2019 12:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.08.2019 00:04
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
de50aa1db8174c62af6103627e9148fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-23-001551-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
на дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №1.docx 24.07.2019 12:50
Дата подачі:
24.07.2019 12:50
Вирішення:
На наявну в електронній системі закупівель Роз’яснення до процедури/Вимоги про усунення порушення (Номер вимоги: UA-2019-07-23-001551-b.a1; Дата подання: 24 липня 2019 12:50) на закупівлю - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (шкільний автобус), тендерний комітет відділу освіти Жмеринської районної державної адміністрації (далі - Замовник) - повідомляє наступне.
Замовник проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон).
Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів, що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників.
Частиною 1 статті 25 Закону передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно!
Тендерна документація замовника, розроблена з дотримання всіх принципів закупівель та вимог, передбачених чинним законодавством в сфері публічних закупівель, затверджена рішенням тендерного комітету та оприлюднена відповідно до вимог Закону на веб-порталі Уповноваженого органу.
За змістом Вимоги, Замовником порушено законодавство в сфері публічних закупівель, шляхом встановлення в тендерній документації дискримінаційних положень, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме - вимога щодо встановлення максимальної висоти шкільного автобусу від 2700 до 2900 мм.
Тендерний комітет Замовника не погоджується з даним твердженням на підставі наступних пояснень.
1. Вимога не є дискримінаційною, оскільки відповідно до Технічних, якісних та інших характеристик товару зазначених в Додатку 3 до тендерної документації встановлені наступні Технічні та якісні характеристики товару (яким у сукупності відповідає продукція щонайменше 2-х виробників шкільних автобусів, сертифікованих в Україні):
- Автобус повинен відповідати вимогам ДСТУ 7013:2009. Даній вимозі відповідає автобус ATAMAN D093S2 відповідно до Сертифікату відповідності № UA*46E*0037*02, та автобус БОГДАН А-22412 згідно Сертифікату відповідності № UA.008.02143-19/H;
- Загальна пасажиромісткість – не менше 30 місць. Даній вимозі відповідає автобус ATAMAN D093S2 відповідно до пункту 42 розділу Кузов Сертифікату відповідності № UA*46E*0037*02, та автобус БОГДАН А-22412 згідно пункту 42 Сертифікату відповідності № UA.008.02143-19/H;
- Двигун – дизель (турбодизель). Даній вимозі відповідає автобус ATAMAN D093S2 відповідно до пункту 26 розділу Силова установка Сертифікату відповідності № UA*46E*0037*02, та автобус БОГДАН А-22412 згідно пункту 26 Сертифікату відповідності № UA.008.02143-19/H.
- Екологічним нормам не нижче EURO-5. Даній вимозі відповідає автобус ATAMAN D093S2 відповідно до пункту 46 розділу Екологічні показники Сертифікату відповідності № UA*46E*0037*02, та автобус БОГДАН А-22412 згідно пункту 46 Сертифікату відповідності № UA.008.02143-19/H;
- Довжина – від 8000 до 8600 мм; Ширина, – від 2300 до 2500 мм, Висота, - від 2700 до 2900 м. Даній вимозі відповідає автобус ATAMAN D093S2 відповідно до пунктів 4, 5, 6, 7 розділу Основних розмірів Сертифікату відповідності № UA*46E*0037*02, та автобус БОГДАН А-22412 згідно пункту 4, 5, 6, 7 Сертифікату відповідності № UA.008.02143-19/H і т.д.
2. Вимога не є дискримінаційною, тому що її встановлення, зумовлене потребою замовника і має обґрунтовану мету та логічне пояснення.
Хочемо наголосити, що встановлення якісних та технічних характеристик товару є прерогативою замовника. І вимога щодо габаритних розмірів транспортного засобу встановлена нами не для того, щоб перешкодити скаржнику взяти участь у процедурі закупівлі, а з огляду на особливості майбутньої експлуатації шкільного автобусу. Транспортні засоби, які планується придбати повинні будуть здійснювати довіз дітей до шкіл від навколишніх сіл. На маршруті, який є наоптимальнішим, передбачено обмеження висоти проїзду на певних дорожніх ділянках. У випадку придбання автобусу вищої висоти водію прийдеться міняти маршрут, що призведе до надмірних розтрат пального та часу. Окрім цього, габаритні розміри зазначені нами розширять можливість обслуговування транспорту на різних спеціалізованих СТО та дозволять зберігати автобуси в гаражному приміщенні щонайближче до місця експлуатації, що забезпечить його краще збереження та безпеку.
Отже, підсумувавши все вищевикладене, стає зрозуміло, що встановлена Замовником вимога, щодо габаритних розмірів шкільного автобусу не є дискримінаційною, оскільки, її встановлення зумовлене потребами Замовника, цій вимозі, як і всім іншим вимогам технічної специфікації в сукупності, відповідає не менше двох виробників шкільних автобусів, існує активна конкуренція між дилерами, що пропонують шкільні автобуси ATAMAN D093S2, і дилерами, що пропонують шкільні автобуси БОГДАН А-22412 під час проведення процедур закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено