• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Автоматичний гематологічний аналізатор ВС-30s, Mindrey

Завершена

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 23.07.2019 15:24 - 26.07.2019 15:26
Вимога
Вирішена

Замовник допустився значних помилок при визначенні переможця торгів.

Номер: 8f42e31f73524609bbd8ae4bf10b2b6d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-23-001257-c.b2
Назва: Замовник допустився значних помилок при визначенні переможця торгів.
Вимога:
В протоколі № 14 від 05.08.19 про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» замовник допустився значних помилок при визначенні переможця торгів. Перше - Замовник в своєму протоколі спирається на статті Закону України «Про публічні закупівлі» заважаючи на те, що замовник проводить «допорогову закупівлю» таке посилання є не відповідним оскільки порядок проведення «допорогових закупівель» регулюється Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Відповідно чинність протоколу Замовника є сумнівною. Друге – в пункті 3.1 Найменування предмета закупівлі Тендерної документації заначено предмет закупівлі - ДК:021:2015:38430000-8 Детектори та аналізатори (Класифікатор медичних виробів НК 024:2019 - 35476 Аналізатор гематологічний IVD автоматичний (Автоматичний гематологічний аналізатор))»- Аналізатор гематологічний аналізатор ВС-30s, Mindrey-1 штука. В «Формі цінової пропозиції» Тендерної документації читко визначено предмет закупівлі - Аналізатор гематологічний ВС-30s, Mindrey. При цьому Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» САМОВІЛЬНО вносить зміни до форми цінової пропозиції додає текст, що не передбачено умовами документації та пропонує товар який не є предметом даної закупівлі. При цьому запропонований Товар не відповідає вимогам документації за наступними пунктами медико-технічних вимог: В пунктах 1, 3, 11, 14, 28, 32, 33 запропоноване обладнання не відповідає медико-технічним вимогам. В пунктах 6, 7 та 15 на вказаних, в якості підтвердження, сторінках Керівництва з експлуатації необхідна інформація не зазначається. У звязку з чим пропозиція учасника визнана такою, що не відповідає медико-технічним вимогам до предмета закупівлі. Отже у відповідності до пункту 14.1 «Порядоку здійснення допорогових закупівель» Просимо Замовника відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» за порушення умов тендерної документації та не відповідність наданої пропозиції. Та провести оцінку пропозиції наданої ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо про те що ми знаємо, у Законі № 922 не визначено механізм допорогових закупівель через електронну систему закупівель Prozorro. Але цей документ надає замовникам право використовувати її при таких закупівлях, і зобов’язує дотримуватися принципів публічних закупівель. Це стосується допорогових закупівель, за якими укладають як «прямі» договори, так і договори за результатами електронних закупівель. Оскільки алгоритм проведення допорогових закупівель, передбачений у Порядку № 35, так само реалізовано в електронній системі закупівель, то і замовники, і учасники керуються цим документом при «допорогових» закупівлях через Prozorro. Наголошуемо, що повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику. Замовником дотриманий принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, встановлений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісна конкуренція серед учасників;(дотримано) максимальна економія та ефективність; (економя бюджетних коштів складає 21 % або 34000,00 грн.) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; ;(дотримано) недискримінація учасників; ;(дотримано) об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; (дотримано) запобігання корупційним діям і зловживанням. ;(дотримано) Крім того детально розглянувши пропозицію ТОВ «ЛАБВІТА» та характеристики запропонованого аналізатора, ми прийшли до висновку, що даний аналізатор відповідає необхідним медіко-технічним вимогам для виконання обсягу та якості досліджень лабораторії нашого підприємства. У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі оформлене протоколом засідання тендерного комітету № 14 від 05.08.2019 р., є послідовним та прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги

Номер: b989160b53fc42a7bf7bb897e3560446
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-23-001257-c.a1
Назва: Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимагаємо привести Медико-технічні вимоги до аналізатора гематологічного у відповідність до положень п.2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", прибравши дискримінаційні вимоги, серед яких: "аналізатор гематологічний ВС-30s, Mindrey", "* Еквівалент не пропонувати", "Країна виробник- Китай, виробник- Shenzhen Mindray Bio-Medical Electronics Co., Ltd" тощо.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, повідомляємо про те що Закупівля «Автоматичний гематологічний аналізатор ВС-30s, Mindrey» ( дата оприлюднення 23.07.2019р., номер оголошення UA-2019-07-23-001257-c) - є допороговою, а не відкритими торгами. Проведення допорогової закупівлі регламентуються Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель». Згідно п.6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Статус вимоги: Задоволено