• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (Код НК 024:2019 - 48125 - Рулон марлевий, нестерильний; 35035 - Електрокардіографічний електрод, одноразовий; 34904 - Канюля для порожнистої вени; 35201 - Канюля назальна стандартна для подачі кисню; 45036 - Ларингеальний повітропровід, разового застосування; 35177 - Маска хірургічна, одноразового застосування; 34904 - Канюля для порожнистої вени; 36244 - Набір для внутрішньовенних вливань через інфузійний контролер; 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 14077 - Серветка для операційної; 47174 - Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні; 61694 - Серветка для очищення шкіри, нестерильна; 30221 - Реагент швидкого тестування на глюкозу; 14085 - Разова ендотрахейна трубка; 42461 - Депрессор язика, оглядовий; 63095 - Шприц / голка загального призначення).

Джерело фінансування закупівлі: державна медична субвенція

Завершена

1 782 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 826.00 UAH
Період оскарження: 23.07.2019 14:58 - 04.08.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо умов ТД

Номер: 1a10e91f609649b6b983060fe9c538a8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-23-001127-c.b2
Назва: Щодо умов ТД
Вимога:
Шановний тендерний комітет. Ви напевно "загралися" "зі своїми" постачальниками. Будь ласка, виключіть з переліку вимог, всі вимоги дискрамінаційного характеру, бо надання зразків, завірення копій декларацій та сертифікатів печаткою виробника - це вже божевілля, яке буде оскаржено в АМКУ. Почитайте законодавство перед тим як викладати ТД.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Оскільки єдиним критерієм у визначенні переможця є ціна, то 100% засвідченням якості товару у відповідність до вимог Замовника, є надання по одному зразку кожного запропонованого Товару потенційним переможцем Закупівлі. При цьому надання зразків є на не безоплатній основі, а включені у постачання за бюджетні кошти, в разі заключення Договору на постачання з Переможцем. Таким чином Замовник чітко розуміє, який саме товар, якої якості отримає, чи задовільної якості товар, придбаний за бюджетні кошти. Окрім цього, Тендерна документація складена без порушень Закону України від 19.11.1992, № 2801-XII: Стаття 78' 1. Обмеження, встановлені для медичних і фармацевтичних працівників під час здійснення ними професійної діяльності (Основи законодавства, ВР України, від 19.11.1992, № 2801-XII "Основи законодавства України про охорону здоров'я"). Тому що мова йде про отримання медичними та фармацевтичними працівниками вигоди під час здійснення безпосередньо своєї діяльності, а процес Закупівлі є процесом адміністративно - економічним. Таким чином, зразки, надані тендерному комітету, не вважаємо вигодою. З огляду на все вище викладене, твердження скаржника щодо наявності в тендерній документації по закупівлі № UA-2019-07-23-001127-с порушень не знайшли свого підтвердження, а вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

оскарження

Номер: 5abb5cd37d5f4d6d97464d248c99ee00
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-23-001127-c.b1
Назва: оскарження
Вимога:
оскамрження
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Члени тендерного комітету за наслідками детального вивчення вимоги (UA-2019-07-23-001127-с.b1), тендерної документації, нормативних документів, прийшли до наступних висновків: 1. Тендерна документація на закупівлю медичних матеріалів, цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно вимог чинного законодавства була опублікована для загального доступу і зазначена інформація може бути безоплатно отримана кожною фізичною/юридичною особою. Стосовно документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам медико-технічних вимог до закупівлі, то при їх прописані ми керувались нашою потребою. Крім того, ми не маємо можливості отримувати інформацію про усі сертифіковані медичні вироби із загальнодоступних офіційних ресурсів, тому що в Україні на даний час немає єдиної бази даних стосовно таких виробів. Слід зазначити, що усі медичні вироби, що мають реєстраційні свідоцтва або сертифікати/декларації відповідності, виведені в обіг законно і дозволені для продажу на території України, в тому числі і для тендерних закупівель. Відповідно, надавши завірені виробником документи надають гарантію Замовнику щодо того, що постачальником буде дійсно представник/дилер тощо, в якого гарантовано є договір з виробником і тим самим він підтверджує можливість забезпечення медичними виробами Замовника у терміни та належної якості, що надзвичайно важливо для забезпечення безперебійного надання екстреної медичної допомоги населенню, а товар є таким, що дозволений до обігу на території України. Разом з тим, з метою рівномірного дотримання інтересів учасників, забезпечення добросовісної конкуренції все ж таки вирішено внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з Додатку 2 п 4 «Необхідність надання учасником копії сертифікату відповідності або декларації про відповідність з додатками на предмет закупівлі, завірені мокрою печаткою виробника та підписом уповноваженої особи виробника, із зазначенням ПІБ та дати». 2. Щодо пункту 6 та 7 Додатку 2 до ТД щодо надання зразків повідомляємо наступне. Оскільки єдиним критерієм у визначенні переможця є ціна, то 100% засвідченням якості товару у відповідність до вимог Замовника, є надання по одному зразку кожного запропонованого Товару потенційним переможцем Закупівлі. При цьому надання зразків є на не безоплатній основі, а включені у постачання за бюджетні кошти, в разі заключення Договору на постачання з Переможцем. Таким чином Замовник чітко розуміє, який саме товар, якої якості отримає, чи задовільної якості товар, придбаний за бюджетні кошти. Окрім цього, Тендерна документація складена без порушень Закону України від 19.11.1992, № 2801-XII: Стаття 78' 1. Обмеження, встановлені для медичних і фармацевтичних працівників під час здійснення ними професійної діяльності (Основи законодавства, ВР України, від 19.11.1992, № 2801-XII "Основи законодавства України про охорону здоров'я"). Тому що мова йде про отримання медичними та фармацевтичними працівниками вигоди під час здійснення безпосередньо своєї діяльності, а процес Закупівлі є процесом адміністративно - економічним. Таким чином, зразки, надані тендерному комітету, не вважаємо вигодою. З огляду на все вище викладене, твердження скаржника щодо наявності в тендерній документації по закупівлі № UA-2019-07-23-001127-с дискримінаційних умов не знайшли свого підтвердження, а вимога задоволенню підлягає частково.
Статус вимоги: Задоволено