• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання комплекту меблів для вчителя

Завершена

484 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 424.00 UAH
Період оскарження: 23.07.2019 14:51 - 04.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація учасника закупівлі

Номер: 1a30386392f74e26abb9ad23b3b2955c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-23-001185-b.a2
Назва: Неправомірна дискваліфікація учасника закупівлі
Вимога:
Повідомляємо Вас, що в п. 2. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовником вимагалося подання наступних документів: «Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/ або посвідчення якості на предмет закупівлі).» В складі своєї тендерної пропозиції ФОП Карпінський Г.І. на виконання вищевказаної вимоги було надано ряд документів в файлах: «18 Сертифікат відповідності (меблі офісні).pdf»; «19 Сертифікат відповідності (меблі для сидіння та лежання).pdf»; «20 Висновок СЕЕ (меблі корпусні).pdf», а для кращого підтвердження якості та безпеки товару Учасником додатково було надані документи, що посвідчують якість та безпеку матеріалів, з яких буде виготовлено товар: «38 Сертифікат відповідності (плити ДСП).pdf»; «39 Висновок СЕЕ (деревностружкові ламіновані плити).pdf»; «40 Висновок СЕЕ (клей).pdf»; «41 Висновок СЕЕ (меблева фурнітура).pdf»; «42 Висновок СЕЕ (окрайки меблеві).pdf». Таким чином, оскільки тендерним комітетом Замовника предмет закупівлі було визначено таким, що відповідає ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, а Учасником було надано діючий Сертифікат відповідності №UA1. 1О229.000054-18 на продукцію «Меблі офісні» за кодом ДКПП 31.01 (в файлі «18 Сертифікат відповідності (меблі офісні).pdf»), що повністю, належним чином та в повному об’ємі забезпечує виконання Учасником вимоги п. 2. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації, оскільки код 31.01 – «Меблі офісні» Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010 є найповнішою та найточнішою відповідністю коду 39130000-2 – «Офісні меблі» Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. У випадку, якщо тендерний комітет Замовника хотів бачити документи, що посвідчують якість та безпеку предмету закупівлі по кожній позиції окремо, йому необхідно було розділити предмет закупівлі на лоти з вказанням різних кодів Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, тоді його вимоги щодо подачі документів про підтвердження якості та безпеки по кожній позиції предмету закупівлі (які були відсутні в тендерні документації і існували тільки в уяві тендерного комітету) були б обґрунтованими та доречними. Більше того, оскільки в асортименті предмету закупівлі міститься «Стілець вчителя напівм’який» для запобігання непорозумінь Учасником було добровільно надано Сертифікат відповідності №UA1. 1О229.000056-18 на продукцію «меблі для сидіння та лежання» за кодом ДКПП 31.0 (в файлі «19 Сертифікат відповідності (меблі для сидіння та лежання).pdf») як доказ добропорядності Учасника та демонстрацію наявності в нього належних документів, що посвідчують якість та безпеку виготовленої продукції, навіть якщо Замовником закупівлі вони не вимагаються (як в даній закупівлі), з тих же причин були надані інші сертифікати відповідності та висновки санітарно-екологічної експертизи на товар, обладнання та комплектуючі матеріали у відповідних файлах. Проте, тендерним комітетом Замовника не було розглянуто сертифікат відповідності на меблі офісні (в файлі «18 Сертифікат відповідності (меблі офісні).pdf») як підтвердження виконання вимоги п. 2. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації, а розглянуто лише висновок санітарно-екологічної експертизи №12.2-18-1/3439 від 14.06.2019 року. Інші документи, що посвідчують якість та безпеку предмету закупівлі, тендерним комітетом Замовника не було виявлено або свідомо не прийнято до уваги, що свідчить про порушення посадовими особами Замовника загальних принципів публічних закупівель, зокрема викладеному в пп. 5 п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Також маємо зазначити, що Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій від 13.08.2019 року не було зазначено, яку саме вимогу тендерної документації було порушено або не виконано Учасником ФОП Карпінський Г.І., на підставі чого його пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, що свідчить про порушення посадовими особами Замовника загальних принципів публічних закупівель, зокрема викладеному в пп. 3 п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», оскільки даним приховуванням деталей дискваліфікації переможця тендерний комітет намагається не показувати відсутність вимог в тендерній документації, за які можна було б виключити Учасника. Так як пропозиція ФОП Карпінський Г.І. за результатами аукціону є нижчою на 90 108,00 грн. від пропозиції наступного учасника при оголошенні закупівлі в 484 800,00 грн. – тендерний комітет Замовника, який є бюджетною організацією, своїми діями свідомо допускає розтрату бюджетних коштів та перешкоджає їх економії, що порушує загальні принципи публічних закупівель, зокрема викладений в пп. 2 п. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» – «максимальна економія та ефективність». Керуючись ч. 3. ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо тендерний комітет Замовника надати чіткі та обґрунтовані пояснення відхилення тендерної пропозиції ФОП Карпінський Г.І. та вказати причини невідповідності наданих ним в складі своєї тендерної пропозиції документів в файлах: «18 Сертифікат відповідності (меблі офісні).pdf»; «19 Сертифікат відповідності (меблі для сидіння та лежання).pdf»; «20 Висновок СЕЕ (меблі корпусні).pdf»; «38 Сертифікат відповідності (плити ДСП).pdf»; «39 Висновок СЕЕ (деревностружкові ламіновані плити).pdf»; «40 Висновок СЕЕ (клей).pdf»; «41 Висновок СЕЕ (меблева фурнітура).pdf»; «42 Висновок СЕЕ (окрайки меблеві).pdf» вимогам тендерної документації Замовника стосовно засвідчення якості та безпеки запропонованого товару, викладеним в п. 2. Таблиці 2 Додатку №1 до тендерної документації, або скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.08.2019 року та визнати ФОП Карпінський Г.І. переможцем закупівлі, як учасника закупівлі з найнижчою ціновою пропозицією за результатами аукціону, чия тендерна пропозиція повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ФОП Карпінський Г.І.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 20.08.2019 15:20
Підтвердження вирішення: Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-07-23-001185-b.а2, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 20.08.2019 № 170 повідомляємо. У складі пропозиції учасника – ФОП Карпінський Г.І. міститься висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 14.06.2019 № 12.2-18-1/15439, додатки до вказаного документу не містять продукції, яка зазначена у предметі закупівлі, а саме: стіл кутовий, тумба мобільна з шухлядами, тумба мобільна відкрита, стілець вчителя напівм’який, що не відповідає умовам тендерної документації. Надані у складі пропозиції сертифікати відповідності № UA1. 10229.000054-18 та № UA1. 10229.000056-18 також не містять продукції, яка зазначена у предметі закупівлі, а саме: стіл кутовий, тумба мобільна з шухлядами, тумба мобільна відкрита, стілець вчителя напівм’який.
Вимога
Є відповідь

скарга на неправомірну дискваліфікацію

Номер: 52696826c7414ef487257bf24b378e29
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-23-001185-b.a1
Назва: скарга на неправомірну дискваліфікацію
Вимога:
Управління освіти Подільського районну в м.Києві державної адміністрації 23.07.2019 року було оголошено закупівлю, а саме згідно  ЄЗС  ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі» (Придбання комплекту меблів для вчителя) на суму 484 800,00 грн. з ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” код ЄДРПОУ 32819986 подало свою пропозицію через електронний майданчик “Держзакупівлі. Онлайн” запропонованою сумою 442 800,00 грн. з ПДВ та вході електронного аукціону понижено суму до 437 952,00 грн. з ПДВ. 14.08.2019 року Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” перебувало на розгляді тендерного комітету Управління освіти Подільського районну в м. Києві державної адміністрації та надано оновлену цінову пропозицію після проведення аукціону. 15.08.2019 року згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 15.08.2019 року тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” відхилено, оскільки: - у складі пропозиції учасника міститься висновок державної санітарно-епідиміологічної експертизи від 12.06.№ 602-123-20-1/2561, від 24.01.2019 вказаних документів не містять продукції, а саме: тумба мобільна з шухлядами,що не відповідає умова тендерної документації; - відсутній гарантійний лист за підписом учасника або його уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність щонайменше 1 (одного) сервісного центру компанії-виробника товару на території України, в якому може здійснений гарантійний та післягарантійний ремонт товару. - та надання проекту договору про закупівлю без заповнення його пунктів (Додаток №5 до ТД) Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” в зв'язку з вище викладеним не згоден з рішенням тендерного комітету Управління освіти Подільського районну в м.Києві державної адміністрації, так як в складі тендерної пропозиції було надано: - учасником надано гарантійний лист 3.14 за підписом уповноваженої особи, яка містить інформацію про наявність щонайменше сервісного центру компанії-виробника товару на території України, в якому може здійснений гарантійний та післягарантійний ремонт товару, також надано гарантійний лист 3.12, що учасник забезпечує гарантійне обслуговування та ремонту меблів окрім того, протягом всього гарантійного терміну, у разі такої потреби, вивіз меблів з навчальних закладів від замовника на гарантійне обслуговування та ремонт і повернення її замовнику здійснюється транспортом постачальника за його рахунок.  - Згідно Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 року “Про стандартизацію і сертифікацію” обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року № 28, зареєстрованим у міністерстві юстиції України 04.05.2005 року за № 466/10746. Законом України “Про технічні регламенти та оцінки відповідності” внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України “Про стандартизацію і сертифікацію” від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 01.01.2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації. Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 93 від 26.01.2018 року “Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів”, наказ Державного Комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 року “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні” втратив чинність. Згідно з ч.1 ст. 12 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відповідність введеної в обіг, наданої на ринку або введеної в експлуатацію в Україні продукції і вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, є обов'язковою. Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” відомості про прийняття технічних регламентів, їх перегляд, внесення до них змін, визнання їх такими, що втратили чинність, чи їх скасування вносяться до бази даних про технічні регламенти, яка формується та ідеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання. Відомості з бази даних про технічні регламенти розміщуються у систематизованому вигляді на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, не пізніше п'яти робочих днів з дня офіційного опублікування відповідних нормативно-правових актів або з дня надання відповідними центральними органами виконавчої влади інформація про висновки, зроблені за результатами перегляду. Відповідно до п.1 “Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України” затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 р. №459 Мінекономрозвитку є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує: формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, державному промислу політику, державну інвестиційну політику, державну зовнішньоекономічну політику, державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, управління об'єктами державної власності, розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, інтелектуальної власності, туризмі та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), державних та публічних закупівель, а також державного замовлення на підготовку кадрі). На офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який реалізує державну політику у сфері технічного регулювання ( http://www.me/gov/ua/71ane=ик-ЦА) розміщено перелік актуальних затверджених технічних регламентів. В даному переліку відсутній технічний регламент, який регулює предмет закупівлі. Таким чином на сьогодні виробництво товару, що є предметом закупівлі, не підлягає обов'язковій сертифікації та не регулюються діючими технічними регламентами. Усі сертифікати, оцінки відповідності технічним регламентам є добровільними. А також просимо звернути увагу, що в дозвільних документах містяться такі позиції як: тумба мобільна, тумба відкрита, тумба з ящиками висувними, тумба при ліжкова, тумба з трьома шухлядами, тумба для офісної техніки, що повною мірою підтверджує відповідність виготовленого товару ЄЗС  ДК 021:2015 - 39130000-2 «Офісні меблі» (Придбання комплекту меблів для вчителя) Товариства з обмеженою відповідальністю КОМПАНІЯ “Меблеві Технології” згідно ГОСТ ДСТУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ «Компанія «Меблеві технології»
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 20.08.2019 15:11
Підтвердження вирішення: Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу № UA-2019-07-23-001185-b.а1, розміщену в системі електронних закупівель та за рішенням тендерного комітету від 20.08.2019 № 170 повідомляємо. Згідно пункту 6 розділу І таблиця 2 Додатку № 1 до тендерної документації було передбачено надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа за підписом учасника або його уповноваженої особи, який містить інформацію про наявність щонайменше 1 (одного) сервісного центру компанії-виробника товару на території України, в якому може бути здійснений гарантійний та післягарантійний ремонт товару. Довідка, яку згадує учасник – ТОВ «Компанія «Меблеві технології» у своїй вимозі, а саме: 3.14. міститься інформація щодо наявності та місцезнаходження офіційного представництва компанії-виробника товару на території України та жодного слова про сервісний центр та можливість здійснення в ньому гарантійного та післягарантійного ремонту товару. Пунктом 2 розділу І таблиці 2 Додатку № 1 до тендерної документації було передбачено надання учасником копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару (висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості на предмет закупівлі та/або декларація виробника та/ або посвідчення якості на предмет закупівлі). У складі пропозиції учасника – ТОВ «Компанія «Меблеві технології» містяться висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.06.18 № 602-123-20-1/25691, від 24.01.2019 № 602-123-20-1/1109 та сертифікат відповідності (UA.PN.060.0087-19), додатки до вказаних документів не містять продукції, яка зазначена у предметі закупівлі, а саме: тумба мобільна з шухлядами, тумба мобільна відкрита, стілець вчителя напівм’який, що не відповідає умовам тендерної документації.