-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Аеродромне наземне джерело електроживлення. (Держбюджет)
Завершена
2 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 750.00 UAH
Період оскарження:
23.07.2019 12:47 - 03.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на рішення Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України м. Ніжин про визнання цінової пропозиції ТОВ «ЮКОЙЛ» найвигіднішою згідно рішення від 13.08.2019 року
Номер:
b1a3dd251eb74632a15a74453a39bc4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-23-000599-c.c2
Назва:
Скарга на рішення Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України м. Ніжин про визнання цінової пропозиції ТОВ «ЮКОЙЛ» найвигіднішою згідно рішення від 13.08.2019 року
Вимога:
Скаржник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІДЖЕТ". Шереметьєв Денис
Тема: Скарга на рішення Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України м. Ніжин про визнання цінової пропозиції ТОВ «ЮКОЙЛ» найвигіднішою згідно рішення від 13.08.2019 року
Опис:
23.07.2019 року на веб-порталі публічних закупівель було опубліковане оголошення Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України м. Ніжин про проведення 08.08.2019 закупівлі за № 4281717( далі - закупівля).
Умови тендерної документації затверджені Протоколом засідання тендерного комітету Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України м. Ніжин від 23.07.2019 р.
Рішенням від 13.08.2019р. тендерний комітет Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України прийняв рішення про визнання цінової пропозиції ТОВ «ЮКОЙЛ» найвигіднішою.
ТОВ «ДІДЖЕТ» категорично не погоджується з таким рішенням та вимагає його скасувати, тому що тендерна пропозиція ТОВ «ЮКОЙЛ» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1.. Тендерна пропозиція ТОВ «ЮКОЙЛ» була підписана та завірена печаткою 25.07.2019р., а це на день раніше опублікування Замовником торгів нової (зміненої) тендерної документації (дата модифікації 26.07.2019р. 10:44),. Технічні вимоги до джерела живлення 25.07.2019 та 26.07.2019 відрізняються принципово як по потужності самого джерела так в інш. Виникає питання, як компанія «ЮКОЙЛ» могла дізнатися заздалегідь про нові технічні вимоги, які вимагає Спеціальний авіаційний загін Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України м. Ніжин.
2. Крім цього, строк поставки авіаційного джерела живлення – до 01.10.2019г.є дискримінаційним до інших учасників торгів.
Враховуючи що Замовник вносив зміни 4 рази в тендерну документацію, а саме в технічні вимоги та з огляду на певну процедуру визначення переможця торгів і підписання з ним Договору поставки витримати цей термін майже неможливо., тому що такі Вироби є імпортним товаром, не виробляються «на склад», а тільки під окремі вимоги Покупця протягом певного терміну (45-60 діб). Також необхідно враховувати час на логістику та розмитнення.
3. Виникає питання про прозорість проведення торгів та упереджена оцінку тендерних пропозицій, а це порушення умов передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
не дискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище зазначене, ТОВ «ДІДЖЕТ» наполягає:
Зобов’язати тендерний комітет Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України м. Ніжин скасувати рішення від 13.07.2019 р. про визнання переможцем торгів ТОВ «ЮКОЙЛ».
У разі, якщо Спеціальний авіаційний загін Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України м. Ніжин не прийме до уваги наші зауваження, ТОВ «ДІДЖЕТ» буде змушено вже в друге звернутися в Антимонопольній комітет та вже в інші контролюючі органи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.08.2019 17:50
Вирішення:
Наступним дякуємо за звернення до Тендерного комітету Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України (далі - Замовник).
Детально розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне:
На ваше звернення повідомляємо наступне:
01. Звертаємо вашу увагу, що Замовник не відповідає за дії учасників та подані ними документи до участі у процедурі відкритих торгів, а зміни до Тендерної документації (далі Документація) вносять виключно виходячи з потреб Замовника.
Оскільки Технічна пропозиція учасника ТОВ «ЮКОЙЛ» повністю відповідає вимогам Додатку 4 «Технічні вимоги на закупівлю аеродромного, наземного джерела електроживлення» Документації, порушення щодо датування учасниками деяких документів датами починаючи з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів № UA-2019-07-23-000599-c не вбачаємо.
02. Щодо строків постачання предмету закупівлі повідомляємо, що дана вимога визначена виходячи з нагальних потреб Замовника.
Звертаємо вашу увагу, що Замовник у своїй діяльності керується виключно нормами чинного вимогам чинного законодавства України та Закону, а також повністю забезпечив виконання частини 1 статті 3 «Принципи здійснення закупівель». Кожен з учасників з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів мав змогу звернутися до Замовника за роз’яснення або оскаржити ті положення Документації, що вважає дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо повторної оцінки учасника ТОВ "ЮКОЙЛ"
Номер:
ce7bda50677247dc94e4b1ab2edceb45
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-23-000599-c.a1
Назва:
Щодо повторної оцінки учасника ТОВ "ЮКОЙЛ"
Вимога:
Просимо Замовника скасувати рішення про визначення переможця учасника ТОВ «ЮКОЙЛ», провести повторну оцінку учасника ТОВ «ЮКОЙЛ» з більш детальним вивченням документів тендерної пропозиції учасника, та відхилити пропозицію цього учасника, оскільки ним було допущено порушення вимог тендерної документації, а саме в складі документів тендерної пропозиції відсутня довідка в довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, що вимагалась згідно п. 6 Додатку 3 до Документації «Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону». Крім того, учасником ТОВ «ЮКОЙЛ» не надано листа з роз’ясненням підстав або причин ненадання такого документу. Ненадання документу, що вимагався умовами тендерної документації, є вагомою підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЮКОЙЛ».
Крім того, вищезазначений учасник брав участь в процедурі закупівлі, оголошеної Замовником з ідентичним предметом закупівлі (ідентифікатор № UA-2019-05-08-001164-a), в якій був визначений переможцем. Проте на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія АМКУ) Замовник скасував рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЮКОЙЛ» та відмінив процедуру закупівлі, посилаючись на неможливістю виправити порушення відповідно до рішення Колегії АМКУ № 8709-р/пк-пз від 02.07.2019. Хоча крім ТОВ «ЮКОЙЛ» в закупівлі взяли участь ще 3 учасники, тендерні пропозиції яких можна було розглянути після скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «ЮКОЙЛ». Підставою такого рішення Колегії АМКУ слугувало те, що в складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЮКОЙЛ» надало інформацію стосовно виконання аналогічних договорів, предмети яких не відповідають умовам тендерної документації в частині відповідності поняття «аналогічний договір» до предмету закупівлі аеродромне наземне джерело електроживлення. Детально вивчивши інформацію на підтвердження виконання аналогічних договорів, яку учасник надавав по закупівлі № UA-2019-05-08-001164-a та № UA-2019-07-23-000599-c (дана закупівля) було виявлено, що в довідці про виконання аналогічних договорів № 24.05/13 від 24.05.2019 для тендеру № UA-2019-05-08-001164-a, учасник надав інформацію про договір поставки № 21.05.2018 від 21.05.2018 з замовником – ТОВ «Авіакомпанія «СКАЙАП», предметом якого зазначив: «Оливи, мастила, рідини авіаційного та загального призначення, а також авіаційні інструменти, обладнання та інші товари авіаційно-технічного призначення.» А для тендеру № UA-2019-07-23-000599-c на підтвердження відповідності ідентичної умови тендерної документації, учасник надав інформацію про цей же договір, проте в предметі договору зазначив: «Авіаційно-технічне обладнання» (довідки додаються у прикріплених файлах). Варто зазначити, що неможливо перевірити та з’ясувати фактичну наявність та достовірність інформації в цих договорах, оскільки Замовником не вимагалось надання їх копій в складі тендерних пропозицій учасників.
Вищезазначене свідчить про те, що учасником надано недостовірну інформацію, яка вводить в оману тендерний комітет Замовника, що унеможливлює проведення процедури закупівлі з дотриманням принципів, що закріпленні в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Визначення переможцем ТОВ «ЮКОЙЛ» в вищезазначених закупівлях, незважаючи на суттєві порушення умов тендерних документацій, може свідчити про упереджене ставлення Замовника до цього учасника.
Ще раз наголошуємо на необхідності проведення повторної оцінки учасника ТОВ «ЮКОЙЛ» з подальшим відхиленням тендерної пропозиції цього учасника, на підставі невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2019-05-08-001164-a.pdf 14.08.2019 15:30
- UA-2019-07-23-000599-c (90) (1).pdf 14.08.2019 15:30
Дата подачі:
14.08.2019 15:30
Вирішення:
Наступним дякуємо за звернення до Тендерного комітету Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України (далі - Замовник).
Детально розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне:
01. Відповідно до частини 3 статті 17 «Відмова в участі у процедурі закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон):
«3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Керуючись нормами Закону, Замовник самостійно перевірив інформацію відповідно до пункту 6 Додатку 3 «Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону» Тендерної документації (далі - Документація), що міститься у відкритому державному реєстрі http://corruptinfo.nazk.gov.ua, доступ до якого є вільним.
02. Відповідно до Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» Документації, документами, які підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям у частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору є:
«Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента, предмет договору) Аналогічним договором в розумінні, є авіаційно - технічне обладнання.»
Учасником ТОВ «ЮКОЙЛ» у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку № 25.07/10 від 25.07.2019, яка відповідає вимогам Документації.
Статус вимоги:
Відхилено