-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція комунального закладу Чернівецької загальноосвітньої школи I-III cт.№2 Чернівецької районної ради Вінницької області по вул. Мічуріна 39 в смт. Чернівці Чернівецького району Вінницької області
Торги не відбулися
6 456 614.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
23.07.2019 10:21 - 03.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-23-000136-a
Номер:
239bbdc405c74befb86538139e301d1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-23-000136-a.a2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-23-000136-a
Скарга:
Відділом освіти Чернівецької районної державної адміністрації (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор № UA-2019-07-23-000136-a на закупівлю робіт: "Реконструкція комунального закладу Чернівецької загальноосвітньої школи I-III cт.№2 Чернівецької районної ради Вінницької області по вул. Мічуріна 39 в смт. Чернівці Чернівецького району Вінницької області". Згідно із абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до ст. 18 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю «Альманах-транссервіс» (далі – ТОВ «Альманах-транссервіс» та/або Учасник) подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.Скарга.pdf 27.09.2019 15:26
- 2.Платіжне доручення.pdf 27.09.2019 15:26
- 3.Додаток 1.pdf 27.09.2019 15:26
- Рішення від 01.10.2019 № 13994 + лист Замовнику.pdf 02.10.2019 14:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2019 №14996.pdf 21.10.2019 18:05
- Рішення від 18.10.2019 № 14996.pdf 24.10.2019 00:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2019 15:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.10.2019 00:00
Дата виконання рішення Замовником:
24.10.2019 09:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення Антимонопольного комітету №14996-р/пк-пз від 18.10.2019 року , ми відміняємо своє рішення щодо перемоги ТОВ "Проектспецмонтаж"
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-23-000136-a
Номер:
0422a4d4b96e40c0804c1f7810a328b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-23-000136-a.b1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-23-000136-a
Скарга:
Відділом освіти Чернівецької районної державної адміністрації (далі – Замовник) в електронній системі закупівель було опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів, ідентифікатор № UA-2019-07-23-000136-a на закупівлю робіт: "Реконструкція комунального закладу Чернівецької загальноосвітньої школи I-III cт.№2 Чернівецької районної ради Вінницької області по вул. Мічуріна 39 в смт. Чернівці Чернівецького району Вінницької області". Згідно із абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до ст. 18 Закону Товариство з обмеженою відповідальністю «Альманах-транссервіс» (далі – ТОВ «Альманах-транссервіс» та/або Учасник) подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 21.08.2019 17:11
- Скарга.pdf 21.08.2019 17:11
- рішення від 23.08.2019 № 11784.pdf 24.08.2019 00:57
- Про перенесення розгляду UA-2019-07-23-000136-a.b1.pdf 11.09.2019 23:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2019 №12872.pdf 13.09.2019 20:04
- рішення від 12.09.2019 № 12872.pdf 17.09.2019 20:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.08.2019 17:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.09.2019 20:47
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2019 12:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення Антимонопольного комітету ми, відміняємо своє рішення щодо перемоги ТОВ"Подільські - Будови "