• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (природний газ)

Завершена

1 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження: 22.07.2019 18:51 - 17.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірне рішення Замовника

Номер: f544841f85be41cbb84de63f37dc3c2d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002741-b.c4
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.11.2019 00:00
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ", Олійник Вікторія Вікторівна 380674062025 Viktoriya.oliinyk@khgaszbut.104.ua
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: e136682ea47e4bc0849abb003e6c2e81
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002741-b.b5
Назва: Скарга
Скарга:
на незаконні дії тендерного комітету
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.11.2019 22:55
Автор: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Микола Маланій +380685887337 officeblagogaz@ukr.net http://www.blagogaz.com
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на неравомірне рішення Замовника

Номер: 31b035c8e57d4b398fa29590c62e25d9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002741-b.b2
Назва: Скарга на неравомірне рішення Замовника
Вимога:
Скарга на неравомірне рішення Замовника стосовно закупівлі UA-2019-07-22-002741-b
Дата опублікування: 17.10.2019 14:10
Опис причини скасування: Технічна помилка
Дата скасування: 17.10.2019 14:10
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 18c96a0e3b3f4a97ae1ec2b563f1d8ba
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002741-b.b3
Назва: Вимога
Вимога:
На рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На електронний майданчик до Пісочинської селищної ради в розділ вимоги надійшла вимога з назвою "Скарга на неправомірні дії Замовника". Розглянувши вищезазначену вимогу повідомляємо/роз'яснюємо. Статтею 23 Закону України "Про публічні закупівлі", передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Зазначаємо, що строк подання тендерної пропозиції закінчився ще у серпні місяці, а тому фізична/юридична особа не має право подавати вимоги. Додатково повідомляємо/роз'яснюємо. Абзацом 2 частини 2 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. До скарги додаються документи та матеріали в електронній формі (у тому числі у вигляді pdf формату файла), що підтверджують порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника, та документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, тендерний комет Пісочинської селищної ради не має можливості розглянути Вашу вимогу з назвою "Скарга на неправомірні дії Замовника". ;)
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

щодо встановлення в тендерній документації вимог, що порушують норми ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 1f06cf3f9f1d48bca55f6038d6fc5824
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002741-b.a1
Назва: щодо встановлення в тендерній документації вимог, що порушують норми ч. 4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Тендерному комітету Пісочинської селищної ради ВИМОГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Пісочинською селищною радою Харківського району Харківської області 22.07.2019 року було оголошено закупівлю ID 9479cbb0eaca422a9e9e54ab162519e7 UA-2019-07-22-002741-b на ДК 021:2015 - 09120000-6 — Газове паливо (природний газ). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційного положення, яке суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушує наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. У Додатку 1 до тендерної документації передбачена наступна вимога від Замовника: Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників(характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Постачальника. В такому випадку Постачальник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні письмово гарантувати можливість здійснення лабораторних досліджень газу природного, що постачається за умовами Договору, за рахунок учасника торгів. Данною вимогою Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть забезпечити доставку зразків товару у лабораторії визначені Замовником, тобто ті, які будуть мати необхідне обладнання та працівників з досвідом перевезення таких зразків. Таким чином позбавляє потенційних учасників процедури закупівлі можливості подати свої пропозиції. Також данна вимога покладає на учасників процедури закупівлі додаткові матеріальні витрати стосовно проведення ймовірних експертиз та лабораторних досліджень при поставці кожної партії товару, що може призвести до здорожчання предмета закупівлі. Замовником у тендерній документації у Додатку 1 зазначено, що: ціна на товар, що є предметом закупівлі, повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, з урахуванням усіх інших витрат. Не врахована учасником вартість будь-яких послуг, пов’язаних з постачанням товару, не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції, за результатами проведеного аукціону. Таким чином, щоб захистити свої фінансові інтереси, учасникам у загальній ціні їх тендерної пропозиції необхідно буде враховувати затрати на виконання вимоги Замовника стосовно експертизи та лабораторних досліджень. Із цього виходить, що така вимога Замовника є порушенням принципу здійснення закупівель максимально економно та ефективно, а дії Замовника є дискримінаційними. Також наголошуємо, що згідно підпункту 2 пункту 1 глави 1 розділу III Кодексу газотранспортної системи відповідальність за якість газу у точках виходу несе оператор газотранспортної системи, а не постачальник. Детальніше за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1378-15#n185 Враховуючи дії Замовника, в частині встановлення вищезазначеної вимоги, яка порушує ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Внести зміни до документації шляхом виключення названого положення або скасувати закупівлю в разі неможливості внесення змін. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Вирішення: Вимога ТОВ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" задоволено
Статус вимоги: Задоволено