• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення Схеми планування частини території Київської області - Бородянської селищної об'єднаної територіальної громади

Розроблення Схеми планування частини території Київської області - Бородянської селищної об'єднаної територіальної громади (в межах Бородянської селищної ради, Дмитрівської, Дружнянської, Мирчанської, Новогребельської, Новозальської, Новокорогодської, Пилиповицької, Шибенської сільких рад)

Торги не відбулися

2 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 000.00 UAH
Період оскарження: 22.07.2019 17:34 - 16.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження неправомірного рішення про визначення переможця

Номер: 9af72154349c4585ae0e734fd55f8bf4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002601-b.b4
Назва: Оскарження неправомірного рішення про визначення переможця
Скарга:
Скарга знаходиться у доданих файлах
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.10.2019 21:41
Дата виконання рішення Замовником: 16.10.2019 18:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокольним рішенням тендерного комітету від 15.10.2019 року № 15 прийнято рішення про скасування протокольного рішення тендерного комітету від 09.09.2019 року № 11 про визначення переможцем торгів за кодом ДК 021:2015-71410000-5 "Послуги у сфері містобудування" (Розроблення Схеми планування частини території Київської області - Бородянської селищної об'єднаної територіальної громади) Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування"
Автор: ТОВ "ПРОЕКТГЕНПЛАН", Оксана Коломиець +380443612452 proectgenplan.office@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Допущення порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині надання відповіді на вимогу

Номер: c671270914874666bfea239b6b4849fc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002601-b.b3
Назва: Допущення порушення законодавства з питань публічних закупівель в частині надання відповіді на вимогу
Вимога:
05.09.2019 нами було подану вимогу №UA-2019-07-22-002601-b.b2. Відповідно до статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник зобов’язаний через електронну систему закупівель надати відповідь на вимогу учасника не пізніше ніж через п’ять днів. Відповідь на вимогу №UA-2019-07-22-002601-b.b2 мала бути завантажена Вами до електронної системи закупівель до 10.09.2019 року включно. Проте Вами не надано відповіді на вимогу №UA-2019-07-22-002601-b.b2, чим порушено вимогу статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі". Таке порушення неможливо усунути у визначений термін, оскільки вже пройшов п'ятиденний строк. Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, тягнуть за собою відміну торгів. Вимагаємо прийняти відповідне рішення про відміну торгів. У зв'язку з вищезазначеним порушенням, вже направлено звернення до Державної аудиторської служби України з проханням провести моніторинг закупівлі та відмінити її.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надання копії відповіді на вимогу / скаргу UA - 2019 - 07-22-002601-b.b2
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 16.09.2019 14:41
Підтвердження вирішення: На вимогу UA - 2019 - 07-22-002601-b.b2 надано відповідь від 11.09.2019 року № 01.1-27/2714 яка направлено на електронну пошту proectgenplan.office@gmail.com та засобами поштового зв'язку "Укрпошта" на юридичну адресу ТОВ "Проектгенплан" (сканкопія додається). Учасники, з метою захисту своїх прав та законних інтересів можуть подати на дії чи бездіяльність замовника скаргу до Уповноваженого органу. Порядок оскарження процедури закупівель визначено статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимога
Без відповіді

Надання додаткових роз'яснень щодо принятого рішення від 03.09.2019 №10

Номер: 1222f5001d1b402ea14651a99dd7b929
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002601-b.b2
Назва: Надання додаткових роз'яснень щодо принятого рішення від 03.09.2019 №10
Вимога:
Ознайомившись в протоколом відхилення нашої тендерної пропозиції від 03.09.2019 №10, з метою прийняття рішення щодо наступних дій і захисту своїх інтересів, звертаємось з проханням надати додаткову інформацію стосовно прийнятого рішення по ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» (згідно ч.3 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а саме: 1) надіслати для ознайомлення (на електронну пошту proectgenplan.office@gmail.com або дозавантажити до відповіді на дану вимогу) заяву Кравчені В.М., яка надійшла до вашого тендерного комітету. Вся інформація стосовно закупівлі є публічною, а тому наша вимога про надання документу є правомірною. 2) зазначити вхідний номер та дату вхідної реєстрації такої заяви Кравчені В.М. 3) зазначити прізвище та посаду працівника, яким було прийнято та зареєстровано заяву Кравчені В.М.? 4) зазначити чи особисто Кравченя В.М. надав до тендерного комітету заяву і чи було вами ідентифіковано особу, яка подавала заяву, шляхом перевірки його паспорту чи іншого подібного документу? 5) чи направлялись тендерним комітетом запити до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, запити для встановлення правдивості інформації, викладеній в отриманій заяві, якщо так – то зазначити до яких. Наголошуємо, що в п.7 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено можливість замовника звертатись до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, але не зазначено можливість приймати до уваги будь-які документи від фізосіб поза системою закупівель. Крім того, повідомляємо, що відповідно до вимог чинного законодавства України фізичній особі не заборонено перебувати в трудових відносинах із однією юридичною особою та одночасно виконувати роботи на інших підприємствах за договорами цивільно-правового характеру. Також наголошуємо, що інформація, надана ТОВ «ПРОЕКТГЕНПЛАН» в складі тендерної пропозиції, є достовірною, приймаючи участь у закупівлі не було порушено вимоги норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення, допущеного під час проведення закупівлі, а саме: наявність в тендерній документації ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ вимог, що обмежують конкуренцію та порушують права потенціальних учасників торгів

Номер: 1e2f4865387d48cdb98f6e4bd6702d08
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002601-b.b1
Назва: Вимога про усунення порушення, допущеного під час проведення закупівлі, а саме: наявність в тендерній документації ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ вимог, що обмежують конкуренцію та порушують права потенціальних учасників торгів
Вимога:
Відповідно до статей 4 та 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» звертаємось до вас з вимогою про усунення порушення, допущеного під час проведення закупівлі, а саме: наявність в тендерній документації ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ вимог, що обмежують конкуренцію та порушують права потенціальних учасників торгів. Вимоги тендерної документації, що повинні бути ВИКЛЮЧЕНІ: 1) про наявність КОНКРЕТНОЇ кількості офісної техніки - кожен учасник самостійно визначає перелік необхідної саме йому техніки. Замовник так чітко зазначає в умовах, наприклад, комп’ютери в комплекті не менше 7 одиниць, як визначено саме кількість 7 одиниць, а чому не 6 або 5? 2) про наявність обладнання саме НА БАЛАНСІ – учасники можуть орендувати техніку чи залучати її на іншому праві користування, що не впливає на якість наданих послуг; 3) про наявність ліцензійного програмного забезпечення ArcGIS - яким чином замовником встановлено необхідність такого ліцензійного продукту? Більшість надавачів послуг за предметом закупівлі використовують різні геоінформаційні програмні продукти і наявність саме ArcGIS не є необхідністю та НЕ ВПЛИВАЄ на кінцевий результат надання послуг; 4) формулювання «щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у ТРУДОВИХ відносинах (за основним місцем роботи або за договором ЦПУ)» - по-перше, відсутня загальноприйнята абревіатура «ЦПУ», що це таке в понятті замовника? Можна зробити припущення , що договір ЦПУ – це договір цивільно-правового характеру. Якщо замовник дозволяє учасникам для надання послуг залучати осіб за договорами цивільно-правового характеру (договір надання послуг, договір підряду тощо), то застосування в тексті тендерної документації слів «працівники», «працевлаштування» та «трудові відносини» є недоцільним, оскільки згідно Кодексу законів про працю в Україні такі слова стосуються виключно штатних працівників, які працюють за трудовими договорами. Тому вважаємо доцільним замовнику ввести в тендерну документацію визначення слова «працівник», де уточнити, що в понятті тендерної документації працівником вважається і та особа, яка працює за договорами цивільно- правового характеру. Наголошуємо, що мають бути виключені з тексту тендерної документації всі абревіатури, які не є загальноприйнятими, як то «ЦПУ», «ІТЗ ЦЗ (ЦО)» тощо. Незрозумілі скорочення, застосовані замовником, не дають учасникам можливості вірно підготувати тендерні пропозиції. 5) про наявність не менше 10 осіб з яких 8 сертифікованих спеціалістів – яким чином замовником визначена така кількість? І чому саме вісім з десяти повинні бути сертифіковані? Це є в якомусь нормативному документі? Незрозуміла і цілком дискримінаційна вимога. Кожен учасник самостійно визначає кількість працівників, необхідних для надання послуг. 6) про наявність сертифікованих інженерів - проектувальників (не менше 3 осіб) – знову вимога про кількість, яка не обґрунтована жодним нормативним актом. Предмет закупівлі є містобудівною документацією і регулюється зокрема ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності». В цьому законі заначено, що для розроблення містобудівної документації потрібен АРХІТЕКТОР, про інших спеціалістів мова НЕ ЙДЕ. Тим більше, що повинні робити аж три інженери-проектувальники? Наголошуємо, що інженери-проектувальники мають сертифікати, які дозволяють виконувати не просто проектування, а за напрямами, наприклад – в частині механічного опору та стійкості об’єктів будівництва, в частині розробки кошторисної документації тощо. Відсутній напрям інженерів-проектувальників у сфері містобудівної документації, їх спеціалізація навпаки стосується виключно БУДІВНИЦТВА. Предмет закупівлі не є об’єктом будівництва, а тому інженери-проектувальники не потрібні. 7) про наявність спеціаліста з розробки розділу ІТЗ ЦЗ (ЦО) – хто це такий і що таке ІТЗ ЦЗ (ЦО)? Вище вже описували необхідність виключення абревіатур. В п.6 даної вимоги вже було зазначено, що для розроблення містобудівної документації потрібен АРХІТЕКТОР, про необхідність наявності інших спеціалістів в чинному законодавстві мова НЕ ЙДЕ. 8) про наявність економістів - проектувальників - не менше 1 особи – головне питання, в якому нормативному акті є така спеціалізація як економіст-проектувальник? І яке відношення він має до предмету закупівлі. В п.6 даної вимоги вже було зазначено, що для розроблення містобудівної документації потрібен АРХІТЕКТОР, про необхідність наявності інших спеціалістів в чинному законодавстві мова НЕ ЙДЕ. До того ж застосований в тендерній документації симбіоз таких професій як «економіст» та «проектувальник» є кричущим випадком дикримінації. 9) про наявність досвіду виконання декількох аналогічних договорів – відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачається наявність такого досвіду, але в ОДНИНІ, тобто аналогічнОГО договОРУ. Чим обґрунтована вимога замовника про декілька договорів та ще й за кожний рік по одному? Вважаємо, що наявність одного договору є достатньою вимогою, яка підтвердить досвід учасника. При цьому, предметом такого аналогічного договору може бути розробка будь-якої МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, а не тільки схеми. Просимо розглянути нашу вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації, а у разі незадоволення вимоги - надати обґрунтовані пояснення включення вимог, що дасть змогу звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів. Просимо також звернути увагу, що від переможця замовник не може вимагати будь-якої інформації про відсутність підстав, визначених пунктом 2 ч. 1 ст. 17 Закону, так як з 2019 року це відкритий реєстр (вимоги Додатку 3).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На виконання вимоги-скарги за № UA-2019-07-22-002601-b.b1
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 30.07.2019 19:38
Підтвердження вирішення: На виконання вимоги-скарги за № UA-2019-07-22-002601-b.b1 до р. І "Загальні положення" та ІІІ "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації на розроблення Схеми планування частини території Київської області - Бородянської селищної об*єднаної територіальної громади вносяться відповідні зміни та найближчим часом будуть опубліковані . Щодо вимог зазначених в кваліфікаційних критеріях щодо відповідних фахівців повідомляємо наступне. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 року «Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації» після розроблення містобудівна документація підлягає проведенню експертизи (схеми планування території Автономної Республіки Крим, областей, районів). Під час проведення експертизи визначається відповідність змісту містобудівної документації законодавству, будівельним нормам, державним стандартам і правилам. і враховуються результати розгляду проектів містобудівної документації відповідною архітектурно-містобудівною радою, зокрема на підставі висновків (за відповідним напрямом) органів земельних ресурсів, охорони культурної спадщини, охорони праці, енергозбереження, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, державної санітарно-епідеміологічної служби, природоохоронного та інших. Тобто аналізується крім рішень містобудівної документації щодо планування, забудови та іншого використання територій (відповідно до ст. 2 ЗУ «Про основи містобудування») відповідно до ДБН «Планування і забудова територій» також аналізуються: - створення соціальної, інженерної і транспортної інфраструктури територій та населених пунктів; (наприклад інженери з проектування доріг) - захист життєвого та природного середовища від шкідливого впливу техногенних і соціально-побутових факторів, небезпечних природних явищ, зокрема розділ ІТЗ ЦЗ (ЦО) – інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) (потрібен інженер спеціаліст з відповідним допуском до державної таємниці оскільки при здійсненні містобудівної діяльності проектні рішення розділу ІТЗ ЦЗ (ІДО) повинні забезпечувати захист населення, територій, поселень і зниження матер¬іальних збитків від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, від небезпек, що виникають при веденні воєнних дій або внаслідок цих дій, а також при диверсіях і терористичних актах. При розробці розділу ІТЗ ЦЗ (ЦО) необхідно керуватися діючими у державі законодавством, державними містобудівними нормами, національними стандар¬тами в області будівництва. Обмеження на поширення відомостей, що містять¬ся у розділі ІТЗ ЦЗ (ЦО) визначається відповідно до переліку відомостей, відне¬сених до державної таємниці) , як розділ містобудівної документації. Фахівці це повинні знати. Також згідно з ст. 5 ЗУ «Про основи містобудування» при здійсненні містобудівної діяльності повинні бути забезпечені: - розробка містобудівної документації згідно з вихідними даними на проектування, з дотриманням державних стандартів, норм і правил; - раціональне використання земель та територій для містобудівних потреб, підвищення ефективності забудови та іншого використання земельних ділянок; (потрібні інженери з питань забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природнього середовища) - охорона культурної спадщини, збереження традиційного характеру середовища населених пунктів. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 902-р «Про Національний план дій з відновлюваної енергетики на період до 2020 року» необхідно передбачати використання відновлюваних джерел енергії для заощадження традиційних паливно-енергетичних ресурсів та поліпшення стану оточуючого природного середовища. Вихідні дані в першу чергу складаються з оновленої картографічної основи в цифровій формі як набори профільних геопросторових даних у державній геодезичній системі координат УСК-2000 і єдиній системі класифікації та кодування об'єктів будівництва для формування баз даних містобудівного кадастру відповідно до частини третьої статті 2 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності». Тому необхідні інженери-геодезисти і землевпорядники. Аналіз вихідних даних потребує подальшого визначення концепції розвитку населених пунктів і територій, вивчення економічного і ресурсного потенціалу надасть підстави для пропозицій щодо оптимального варіанту і напрямку діяльності з використанням трудових ресурсів, тому ці розрахунки мають здійснюватись фахівцем економістом, що має досвід в містобудуванні. Крім того реалізація схем планування території Автономної Республіки Крим, областей та районів здійснюється шляхом розроблення, затвердження і виконання відповідних програм економічного і соціального розвитку. Враховуючи наведене, а також незначні терміни виконання проектних робіт, департамент вважає за необхідне забезпечити команду фахівців всіх пов’язаних сфер діяльності, яка буде спроможна виконати вимоги замовника, розробити рішення з дотриманням законодавчо-нормативних актів та захистити їх. Стосовно програми ArcGIS відмічаємо, що ця програма найкраще взаємодіє з геоінформаційними системами, що запроваджуються в містобудівному кадастрі з врахуванням в подальшому виконання постанови КМУ про обмін інформацією діючих суміжних кадастрів. Також зауважимо що платформа ArcGIS розроблена для побудови корпоративної геоінформаційної системи, фундаменту інформаційної системи ефективного управління крупними державними і комерційними організаціями. ArcGIS побудована на основі стандартів комп’ютерної галузі, включаючи об’єктну архітектуру COM, .NET, Java, XML, SOAP, що забезпечує підтримку загальноприйнятих стандартів, гнучкість пропонованих рішень, широкі можливості взаємодій. Фундаментальна архітектура ArcGIS забезпечує її використання у багатьох прикладних сферах і на різних рівнях організації роботи: на персональних комп’ютерах, на серверах, через Web, або у «польових» умовах. Тому така умова і була висунута. Серед заходів державного контролю залишаються такі інструменти, як сертифікація та ліцензування, що врегульовані на законодавчому рівні Законами України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 року № 687-ХІV, "Про регулювання містобудівної діяльності", Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури», Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку внесення плати за проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, та її розмірів» від 01.09.2011 р. № 172, рядом інших законодавчих актів. Що стосується питання забезпечення учасника матеріально-технічною базою наголошуємо, що відповідно до чинного трудового законодавства та Методичних рекомендацій щодо визначення робочих місць, схвалених протоколом Міністерства праці України від 21 червня 1995 р. № 4 (надалі Методичні рекомендації №4) роботодавець повинен забезпечити свої працівників робочими місцями. Відповідно до п. 1 Методичних рекомендацій №4 робоче місце працівника характеризується наявністю: закріпленої зони; технічних засобів (основних виробничих і невиробничих фондів, інструменту, приладів, інвентарю) або їх сукупності, необхідної для виробництва продукції, надання послуг, виконання робіт або установчих функцій. Виходячи з зазначеного на відповідну кількість працівників / спеціалістів залучених до надання послуг відповідними умовами для виконання послуги.