• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Азотні добрива

Азотні добрива

Торги відмінено

3 631 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 22.07.2019 17:35 - 05.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: b5d0061e305945a98fa8979297006d37
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002603-b.c5
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та усунення порушень процедури закупівлі (в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі») Відокремленим підрозділом національного університету біоресурсів і природокористування України «Великоснітинське навчально-дослідне господарство імені О.В.Музиченка» (надалі за текстом – Замовник) за процедурою відкритих торгів 22 липня 2019 р. оголошено закупівлю, номер повідомлення про закупівлю UA-2019-07-22-002603-b (надалі за текстом – Закупівля), предметом якої є: 24410000-1-Азотні добрива (азотні добрива). Відповідно до результатів аукціону, що відбувся 09.08.2019 року найкращу ціну запропонувало Товариство з обмеженою відповідальністю «Стоунсенд» (надалі за текстом також – Учасник). 16.08.2019 року Замовником було оприлюднене рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Замовника № 54/05 від 16 серпня 2019 року (далі – Рішення), яким Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Стоунсенд» відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ТОВ «Стоунсенд» вважає, що Замовник в рішенні недостатньо аргументував чому саме тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, тобто не навів достатніх аргументів, які б свідчили про те, що Рішення прийнято відповідно до вимог ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якими встановлений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників закупівель. Так, в Рішенні Замовник зазначає: «…– у тендерній пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СТОУНСЕНД » на закупівлю 24410000-1-Азотні добрива (азотні добрива), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: : UA-2019-07-22-002603-b документи, передбачені тендерною документацією, подані у повному обсязі , але не всі відповідають її умовам, а саме: - у тендерній документації Замовника та у Тендерній пропозиції Учасника по сульфату амонію (гранульованому) технічні та якісні характеристики співпадають, а от у оприлюдненому Сертифікаті якості № 19/15 показники не співпадають : по сірці - значно нижчі. Якщо вважати даний товар еквівалентом, то Учаснику необхідно було б надати порівняльну таблицю, яка передбачена Додатком 1 ТД Замовника та відповідні показники якості товару зазначити у своїй ПРОПОЗИЦІЇ». Такий висновок Замовника в Рішенні жодним чином не аргументований і з огляду на документи тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції Учасника не відповідає дійсності, що вбачається з наступного. 1. В Рішенні зазначено: "…якщо вважати даний товар еквівалентом, то Учаснику необхідно було б надати порівняльну таблицю, яка передбачена Додатком 1 ТД Замовника та відповідні показники якості товару зазначити у своїй ПРОПОЗИЦІЇ". Як вбачається з даної частини Рішення висновки Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника зроблені виключно на припущеннях, що пропонований Учасником товар є еквівалентом предмету Закупівлі. Але таке припущення не обґрунтоване в рішенні та не відповідає дійсності. Відповідно до Додатку № 1 до Тендерної документації частиною предмету закупівлі "Азотні добрива" є Сульфат амонію ( гранульований). Учасником, згідно із змістом тендерної пропозиції та сертифікату якості № 19/15, до продажу запропонований також Сульфат амонію ( гранульований)/Сульфат аммония (гранулированный). Тому висновок Замовника про те, що ТОВ "Стоунсенд" був зобов'язаний відповідно до умов Тендерної документації подати порівняльну таблицю, яка передбачена умовами Додатку № 1 до ТД є безпідставним. 2. В Рішенні зазначено, що у наданому Учасником Сертифікаті якості № 19/15 показники по сірці не співпадають і є значно нижчими, що також не відповідає дійсності. Відповідно до Додатку № 1 до ТД в частині предмету закупівлі "Сульфат амонію (гранульований)" зазначено, що цей товар повинен відповідати вимогам ДСТУ. При цьому посилання на номер ДСТУ відсутні. Треба зазначити, що державний стандарт України, яким би встановлювались якісні та технічні вимоги до сульфату амонію, відсутній. Натомість, більшість виробників виробляють сульфат амонію відповідно до вимог ГОСТ 9097-82 (із змінами) "МЕЖГОСУДАРСТВЕННЫЙ СТАНДАРТ. СУЛЬФАТ АММОНИЯ. ТЕХНИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ". Вищезазначеним ГОСТом встановлені технічні вимоги до якості сульфату амонію за наступними кількісними показниками: Массовая доля азота в пересчете на сухое вещество, %, - не менее 21; Массовая доля воды, %, - не более 0,2; Массовая доля свободной серной кислоты, %, - не более 0,03; Фракционный состав: массовая доля фракции размером более 0,5 мм, %, - не менее 80, менее 6 мм, % - 100; Рассыпчатость, % 100; Массовая доля нерастворимого в воде остатка, %, - не более 0,02. Всі ці показники відображені у Сертифікаті якості виробника сульфату амонію № 19/15, який наданий Учасником у складі тендерної пропозиції та підтверджує відповідність пропонованого ТОВ "Стоунсенд" сульфату амонію вимогам ДСТУ та Тендерної документації Замвоника. Показники сульфату амонію по сірці в Сертифікаті якості № 19/15 не є, як зазначає Замовник, "…значно нижчі…". Цього показника в сертифікаті виробник не зазначає, оскільки вимоги по такому показнику не передбачені ДСТУ (ГОСТом 9097-82 (із змінами) "МЕЖГОСУДАРСТВЕННЫЙ СТАНДАРТ. СУЛЬФАТ АММОНИЯ. ТЕХНИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ"). Відповідність пропонованого Учасником сульфату амонію технічним вимогам Замовника зазначено в тендерній пропозиції Учасника та в листі Учасника "Технічні вимоги" від 08.08.2019 р. № 08.08-ТД/23, в якому також зазначається, що пропонований товар не є еквівалентом, тому порівняльна таблиця, передбачена Додатком № 1 до ТД, Учасником не подається. Таким чином, як вбачається з наведеного вище, всі показники пропонованого Учасником товару сульфату амонію повністю відповідають технічним вимогам Замовника, які зазначені в його Тендерній документації. За таких обставин Замовник не мав встановлених ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Стоунсенд», тобто Рішення Замовника є незаконним, а розгляд тендерної пропозиції Учасника проведений з порушенням встановлених законом принципів щодо об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, а також щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи викладене вище, на підставі ст. 3, ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо - або надати додаткову інформацію стосовно фактичних, а не надуманих, причин невідповідності пропозиції ТОВ «Стоунсенд» умовам тендерної документації з поясненнями (з посиланням на конкретні вимоги тендерної документації та на конкретні документи тендерної пропозиції Учасника) в частині яких саме показників запропонований Учасником товар не відповідає технічним вимогам Замовника; - або переглянути незаконне Рішення та усунути порушення процедури Закупівлі. В разі ненадання такої інформації ТОВ «Стоунсенд» буде змушене звернутися до органу оскарження з відповідною скаргою на незаконні дії та рішення Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь надано в доданому файлі
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 23.08.2019 11:50
Підтвердження вирішення: Відповідь надано в доданому файлі
Вимога
Відкликано скаржником

ГОСТ

Номер: bedbab82137e472e9a8e50161414f270
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002603-b.b4
Назва: ГОСТ
Вимога:
ГОСТ
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: не прикліплено вимога
Дата скасування: 21.08.2019 15:52
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: a74430807ce3427dafc3099a7ffb15c0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002603-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації та усунення порушень процедури закупівлі (в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі») Відокремленим підрозділом національного університету біоресурсів і природокористування України «Великоснітинське навчально-дослідне господарство імені О.В.Музиченка» (надалі за текстом – Замовник) за процедурою відкритих торгів 22 липня 2019 р. оголошено закупівлю, номер повідомлення про закупівлю UA-2019-07-22-002603-b (надалі за текстом – Закупівля), предметом якої є: 24410000-1-Азотні добрива (азотні добрива). Відповідно до результатів аукціону, що відбувся 09.08.2019 року найкращу ціну запропонувало Товариство з обмеженою відповідальністю «Стоунсенд» (надалі за текстом також – Учасник). 16.08.2019 року Замовником було оприлюднене рішення, оформлене протоколом засідання тендерного комітету Замовника № 54/05 від 16 серпня 2019 року (далі – Рішення), яким Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Стоунсенд» відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р., як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ТОВ «Стоунсенд» вважає, що Замовник в рішенні недостатньо аргументував чому саме тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, тобто не навів достатніх аргументів, які б свідчили про те, що Рішення прийнято відповідно до вимог ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», якими встановлений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників закупівель. Так, в Рішенні Замовник зазначає: «…– у тендерній пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СТОУНСЕНД » на закупівлю 24410000-1-Азотні добрива (азотні добрива), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: : UA-2019-07-22-002603-b документи, передбачені тендерною документацією, подані у повному обсязі , але не всі відповідають її умовам, а саме: - у тендерній документації Замовника та у Тендерній пропозиції Учасника по сульфату амонію (гранульованому) технічні та якісні характеристики співпадають, а от у оприлюдненому Сертифікаті якості № 19/15 показники не співпадають : по сірці - значно нижчі. Якщо вважати даний товар еквівалентом, то Учаснику необхідно було б надати порівняльну таблицю, яка передбачена Додатком 1 ТД Замовника та відповідні показники якості товару зазначити у своїй ПРОПОЗИЦІЇ». Такий висновок Замовника в Рішенні жодним чином не аргументований і з огляду на документи тендерної документації Замовника та тендерної пропозиції Учасника не відповідає дійсності, що вбачається з наступного. 1. В Рішенні зазначено: "…якщо вважати даний товар еквівалентом, то Учаснику необхідно було б надати порівняльну таблицю, яка передбачена Додатком 1 ТД Замовника та відповідні показники якості товару зазначити у своїй ПРОПОЗИЦІЇ". Як вбачається з даної частини Рішення висновки Замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника зроблені виключно на припущеннях, що пропонований Учасником товар є еквівалентом предмету Закупівлі. Але таке припущення не обґрунтоване в рішенні та не відповідає дійсності. Відповідно до Додатку № 1 до Тендерної документації частиною предмету закупівлі "Азотні добрива" є Сульфат амонію ( гранульований). Учасником, згідно із змістом тендерної пропозиції та сертифікату якості № 19/15, до продажу запропонований також Сульфат амонію ( гранульований)/Сульфат аммония (гранулированный). Тому висновок Замовника про те, що ТОВ "Стоунсенд" був зобов'язаний відповідно до умов Тендерної документації подати порівняльну таблицю, яка передбачена умовами Додатку № 1 до ТД є безпідставним. 2. В Рішенні зазначено, що у наданому Учасником Сертифікаті якості № 19/15 показники по сірці не співпадають і є значно нижчими, що також не відповідає дійсності. Відповідно до Додатку № 1 до ТД в частині предмету закупівлі "Сульфат амонію (гранульований)" зазначено, що цей товар повинен відповідати вимогам ДСТУ. При цьому посилання на номер ДСТУ відсутні. Треба зазначити, що державний стандарт України, яким би встановлювались якісні та технічні вимоги до сульфату амонію, відсутній. Натомість, більшість виробників виробляють сульфат амонію відповідно до вимог ГОСТ 9097-82 (із змінами) "МЕЖГОСУДАРСТВЕННЫЙ СТАНДАРТ. СУЛЬФАТ АММОНИЯ. ТЕХНИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ". Вищезазначеним ГОСТом встановлені технічні вимоги до якості сульфату амонію за наступними кількісними показниками: Массовая доля азота в пересчете на сухое вещество, %, - не менее 21; Массовая доля воды, %, - не более 0,2; Массовая доля свободной серной кислоты, %, - не более 0,03; Фракционный состав: массовая доля фракции размером более 0,5 мм, %, - не менее 80, менее 6 мм, % - 100; Рассыпчатость, % 100; Массовая доля нерастворимого в воде остатка, %, - не более 0,02. Всі ці показники відображені у Сертифікаті якості виробника сульфату амонію № 19/15, який наданий Учасником у складі тендерної пропозиції та підтверджує відповідність пропонованого ТОВ "Стоунсенд" сульфату амонію вимогам ДСТУ та Тендерної документації Замвоника. Показники сульфату амонію по сірці в Сертифікаті якості № 19/15 не є, як зазначає Замовник, "…значно нижчі…". Цього показника в сертифікаті виробник не зазначає, оскільки вимоги по такому показнику не передбачені ДСТУ (ГОСТом 9097-82 (із змінами) "МЕЖГОСУДАРСТВЕННЫЙ СТАНДАРТ. СУЛЬФАТ АММОНИЯ. ТЕХНИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ"). Відповідність пропонованого Учасником сульфату амонію технічним вимогам Замовника зазначено в тендерній пропозиції Учасника та в листі Учасника "Технічні вимоги" від 08.08.2019 р. № 08.08-ТД/23, в якому також зазначається, що пропонований товар не є еквівалентом, тому порівняльна таблиця, передбачена Додатком № 1 до ТД, Учасником не подається. Таким чином, як вбачається з наведеного вище, всі показники пропонованого Учасником товару сульфату амонію повністю відповідають технічним вимогам Замовника, які зазначені в його Тендерній документації. За таких обставин Замовник не мав встановлених ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Стоунсенд», тобто Рішення Замовника є незаконним, а розгляд тендерної пропозиції Учасника проведений з порушенням встановлених законом принципів щодо об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, а також щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Враховуючи викладене вище, на підставі ст. 3, ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо - або надати додаткову інформацію стосовно фактичних, а не надуманих, причин невідповідності пропозиції ТОВ «Стоунсенд» умовам тендерної документації з поясненнями (з посиланням на конкретні вимоги тендерної документації та на конкретні документи тендерної пропозиції Учасника) в частині яких саме показників запропонований Учасником товар не відповідає технічним вимогам Замовника; - або переглянути незаконне Рішення та усунути порушення процедури Закупівлі. В разі ненадання такої інформації ТОВ «Стоунсенд» буде змушене звернутися до органу оскарження з відповідною скаргою на незаконні дії та рішення Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: без файлу
Дата скасування: 21.08.2019 15:51
Вимога
Відкликано скаржником

Гост

Номер: dcc7992a744342b38aa3a52995b26a81
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002603-b.b3
Назва: Гост
Вимога:
Гост
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: без файлу
Дата скасування: 21.08.2019 15:42
Вимога
Є відповідь

не відповідність учасника

Номер: 8e9ced9786154043aeb2154ef5efb610
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-22-002603-b.a1
Назва: не відповідність учасника
Вимога:
Шановний Замовник! Тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «СТОУНСЕНД» не відповідає умовам тендерної документації, виходячи з наступного: • Відповідно до Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасником має бути надане документи, які підтверджують інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII. На відповідність кваліфікаційним критеріям, Учасником ТОВ «СТОУНСЕНД» була надана довідка довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження критерію, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає Договір «Договор-поручение № 307 от 30.07.2019 г.» Але копія даного документу надана всупереч вимог законодавства України, зокрема ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної» надано на російській мові. Отже, документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника «СТОУНСЕНД» немає. Також в даному переліку вказано наявність орендованого складського приміщення, але будь-яке фактичне підтвердження наявності даного об’єкту в учасника відсутнє. • Відповідно до Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасником має бути надане документи, які підтверджують інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям а саме, підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасником ТОВ «СТОУНСЕНД» було надано Договір № 11/1-А. Підтвердженням цієї вимоги є копії відповідних договорів, з додатками до нього, але учасником був наданий лише відгук від ТОВ «Сільськогосподарська компанія АГРОПРОМ», що не є підтвердженням наявності цивільно-правових відносин та повного виконання вищевказаного договору. Відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи викладене, звертаємося з вимогою щодо дискваліфікації учасника ТОВ «СТОУНСЕНД» через невідповідність пропозиції умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надана в доданому файлі
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 16.08.2019 11:37
Підтвердження вирішення: Відповідь надана в доданому файлі