-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод
Завершена
14 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 14 000.00 UAH
Період оскарження:
22.07.2019 16:14 - 21.10.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо Протоколу № Б/Н засідання тендерного комітету Сіверсько-Донецького басейнового управління водних ресурсів від 18.09.2019 року
Номер:
967e4cc7059b43138ce3a298208d3956
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-22-002215-b.b5
Назва:
Скарга
щодо Протоколу № Б/Н засідання тендерного комітету Сіверсько-Донецького басейнового управління водних ресурсів від 18.09.2019 року
Скарга:
Рішення Замовника торгів, яке оскаржується учасником:
Протокол № Б/Н засідання тендерного комітету Сіверсько-Донецького басейнового управління водних ресурсів від 18.09.2019, який опублікований на веб-порталі «http://prozorro.gov.ua» 18.09.2019 15:55, в якому Замовник згідно рішення № 12507-р/пк-пз від 06.09.2019 Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, вніс зміни до тендерної документації процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, а саме: «Придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод, код згідно коду ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори, код ідентифікатору закупівлі на електронному майданчику PROZORRO - UA-2019-07-22-002215-b (додаток №1).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга СОК ТРЕЙД 20_09_2019.PDF 20.09.2019 17:01
- Протокол засідання тендерного комітету С-В водних ресурсів 18.09.pdf 20.09.2019 17:01
- рішення від 06.09.2019 № 12507.pdf 20.09.2019 17:01
- ТД_Додаток 3.doc 20.09.2019 17:01
- Буклет GC-2030--06.2019.pdf 20.09.2019 17:01
- Буклет_GCMS-NX-total_04.2019.pdf 20.09.2019 17:01
- Платіжне доручення 1103.pdf 20.09.2019 17:01
- Рішення від 24.09.2019 № 13513 (+лист Замовнику).pdf 25.09.2019 10:35
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 20.09.2019 № UA-2019-07-22-002215-b.b5.pdf 09.10.2019 22:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.10.2019 № 14648.pdf 15.10.2019 17:40
- Рішення від 11.10.2019 № 14648.pdf 18.10.2019 00:31
- PS-52260-TRACE-1300-GC-PS52260-EN_.pdf 11.10.2019 08:21
- ps-10596-tsq-9000-gc-ms-ps10596-en_.pdf 11.10.2019 08:21
- triplus укр.pdf 11.10.2019 08:21
- Інструкція SHIMADZU.pdf 11.10.2019 08:22
- СД БУВР_Пояснення по суті скарги.pdf 11.10.2019 08:22
- Інструкція Thermo.pdf 11.10.2019 08:49
- Перелік змін у тендерній документації (1).docx 18.10.2019 16:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2019 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.10.2019 00:32
Дата виконання рішення Замовником:
18.10.2019 16:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення № 14648-р/пк-пз від 11.10.2019 р. постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, внесли зміни до тендерної документації процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою, а саме: «Придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод», код згідно коду ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори, код ідентифікатору закупівлі на електронному майданчику PROZORRO - UA-2019-07-22-002215-b.
Скарга
Виконана замовником
Вимога що до закупки обладнання окремими лотами та видалення дискримінаційних вимог
Номер:
9bf28608140d4579a1bbacf305bdf38a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-22-002215-b.a4
Назва:
Вимога що до закупки обладнання окремими лотами та видалення дискримінаційних вимог
Скарга:
Замовником оголошено закупівлю на придбання лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод. На думку Скаржника, закупівля має ознаки наступних порушень:
1) Розподіл предмета закупівлі на лоти.
2) Неможливість, чи небажання замовника чітко пояснити технічні вимоги до обладнання, які вказані в тендерній документації, що також унеможливлює підготовку пропозицій від потенційних учасників.
3) Ексклюзивність однієї з двох бюджетоутворюючих позицій закупівлі. Дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик газового хроматографа з масс-детектором.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга soctrade.pdf 18.08.2019 19:32
- Додаток№1,рішення № 787 від 28.05.2015.pdf 18.08.2019 19:32
- Додаток №2 рішення від 24.05.2017 № 3219.pdf 18.08.2019 19:32
- Додаток №3 рішення від 26.06.2019 № 8477.pdf 18.08.2019 19:32
- Додаток №4 Протокол відхилення пропозицій та відміни торгів.pdf 18.08.2019 19:32
- Додаток №5 Aвторизаційний лист Shimadzu.pdf 18.08.2019 19:32
- Платіжне доручення скарга АМКУ.pdf 18.08.2019 19:32
- рішення від 21.08.2019 № 11591 + лист Замовнику .pdf 21.08.2019 19:27
- рішення від 28.08.2019 № 11870.pdf 28.08.2019 20:05
- Запит Замовнику від 18.08.2019 № UA-2019-07-22-002215-b.a4.pdf 05.09.2019 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2019 12507 .pdf 09.09.2019 15:07
- рішення від 06.09.2019 № 12507 .pdf 11.09.2019 22:18
- Протокол.pdf 18.09.2019 15:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2019 19:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.09.2019 22:18
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2019 15:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення № 12507-р/пк-пз від 06.09.2019 р. постійної діючої адміністративної колегії АМКУ на сіданні тендерного комітету вирішили внести зміни до тендерної документації та продовжити термін прийому пропозицій на 7 днів.
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
6020d002dbae4f60b50ca25cafd884a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-22-002215-b.b3
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо внести зміни до тендерної документації по пунтку 7.15 Допоміжні та витратні матеріали
1. Стандартні зразки для хроматографії, повний список стандартних зразків, які мають бути включені до тендерної пропозиції
2. Методики, звертаємо увагу, що Замовник не надав розʼяснень стосовно конкретних вимог що до зразків та речовин, які планується аналізувати на обладнанні. Тому вимога встановлення якихось методик без уточнення загальної інформації виглядає абсолютно абсурдною.
3. Реактиви, внесення повного переліку реактивів, які мають бути включені до тендерної пропозиції
4. Розчинники для хроматографії, внесення повного переліку розчинніків, які мають бути включені до тендерної пропозиції
5. Лабораторний посуд, внесення повного переліку лабораторного посуду, який має бути включені до тендерної пропозиції
6. Термобокси, внесення повного переліку термобоксів, з зазначенням розмірів, які мають бути включені до тендерної пропозиції
7. Мікрофільтри, внесення повного переліку мікрофільтрів, які мають бути включені до тендерної пропозиції
8. Картриджі - для чого, принтерів, систем очищення кислот або інше.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2019 15:06
Вирішення:
Дякуємо за звернення. Кожен виробник та постачальник має свій перелік рекомендованого допоміжного лабораторного приладдя та свій перелік рекомендованих методик. Тому цей список не може бути універсальним. Ми готові розглянути та прийняти список стандартних зразків для хроматографії, реактивів, розчинників, лабораторного посуду, термобоксів, мікрофільтрів, картріджів та методик, які будуть запропоновані учасниками, за умови гарантування виконання мети Замовника – забезпечення здійснення державного моніторингу поверхневих вод.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
ff5d34a526204def8d64acca51eeae78
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-22-002215-b.b2
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Антимонопольне законодавство України вимагає від Замовника допущення до участі у тендерній процедурі "Відкриті торги" мінімум двох ВИРОБНИКІВ, а не учасників.
У попердніх відповідях Замовника ми бачили: "Нами проведено дослідження аналогічних закупівель в системі PROZORRO та вимог законодавства у сфері проведення публічних закупівель. Було виявлено, що переважна більшість успішно проведених тендерних закупівель, згідно коду ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори включали в себе як основне, так і допоміжне обладнання, матеріали та реактиви, які забезпечували виконання завдань замовників."
Назвіть, хоча б одного виробника, який виробляє хроматомасспектрометри, ІЗП спектрометри, титратори, ваги, центрифуги, сушильні шафи, системи твердофазної екстракції, прилади очиски води, холодильники, кондиціонери, реактиви, стандарти, меблі.
Приведіть вашу тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства, розділіть процедуру на окремі ЛОТИ!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2019 18:01
Вирішення:
Шановний Учасник, надання інформації стосовно інших тендерів на аналогічне обладнання не входить в обов’язки Замовника.
Проте, зазначаємо, що дійсно велика кількість тендерів, які включали в себе як основне, так і допоміжне обладнання, матеріали та реактиви, які забезпечували виконання завдань замовників, були успішно проведені на платформі ProZorro. В результаті швидкого пошуку знайдено закупівлі, які включали в одному лоті системи хроматографії, спектрометрії і допоміжне устаткування, стандарти та реактиви; системи рідинної та газової хроматографії з компресорами, генераторами, тощо; системи ІЗП-ОЕС спектрометрії, мікрохвильової пробопідготовки, очистки кислот, системи екстракції, тощо. Такі комплекси включали обладнання різних виробників. При цьому у закупівлі брало участь декілька Учасників відповідно до чинного антимонопольного законодавства України.
Стосовно меблів і кондиціонерів – вони не є унікальними, на ринку представлено безліч пропозицій відповідно до вимог Замовника.
Дякуємо за звернення, але вважаємо Вашу вимогу безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Змішування лотів які мають різні класифікатори
Номер:
c25bd2fecd2448ce9afe7459d75eb1d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-22-002215-b.b1
Назва:
Змішування лотів які мають різні класифікатори
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник!
Вивчивши тендерну документацію ми бачимо що різні види приладів, меблі, кондиціонери, реактиви і стандарти, всі ці матеріальні цінності мають різні класифікатори, але опинились в одному переліку і в одному лоті.
1. Чому Замовник навмисно порушує закон і проводить таку закупівлю, де всі товари з різними класифікаторами зібрані в одну закупівлю?
2. Чому Замовник навмисно сворює дискримінаційні вимоги для Постачальників? Оскільки якщо Постачальних не постачає приладів ІСП чи газовий хроматограф, а постачає центрифуги і титратори - він не може взяти участь у закупівлі. Так само, якщо немає ліцензії на реактиви, то постачальник не може взяти участь і запропонувати прилади.
3. Чому Замовник об'єднав в один лот і одну закупівлю такий величезний перелік різних за класифікаторами товарів і тим самим унеможливив участь майже всім учасниками ринку лабораторних приладів і супутніх товарів?
Для приведення даної закупвлі у відповідність до чинного законодавства ВИМАГАЄМО розділити цю закупівлю на лоти, де будуть окремо прилади (окремо хроматограф, окремо ІСП, окремо титратор, окремо ваги і так далі), окремо реактиви і окремо меблі.
Сподіваємось на Ваше розуміння і бажання прозоро провести тендерну закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2019 11:08
Вирішення:
Замовник, формуючи технічну специфікацію лабораторного обладнання для здійснення державного моніторингу поверхневих вод, характеристики якого визначені виходячи з умов експлуатації та функціональних потреб , керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", не вважає розділення предмету закупівлі на лоти доцільним.
При плануванні предмету закупівлі, при детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі обладнання єдиною закупівлею є обґрунтованим, нами закупівля розглядається як цілісний комплект.
Крім того, визначення предмету закупівлі встановлено у Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок). Так, відповідно до п. 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу II Порядку).
Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено