-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Засоби дезинфекційні
Завершена
157 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 358.25 UAH
мін. крок: 0.2% або 358.25 UAH
Період оскарження:
22.07.2019 14:47 - 25.07.2019 15:00
Вимога
Вирішена
неправомірне, упереджене рішення
Номер:
02d124ad98ea476a9c1f96641a64912d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-22-001608-b.b3
Назва:
неправомірне, упереджене рішення
Вимога:
шановний замовнику, вірніше завідуюча аптекою, ви одноосібно приймаєте рішення про відповідність запропонованих засобів та дотримання виконання Закону Про публічні закупівлі. Ви одна будете нести відповідальність? Тож скажіть, який пункт оголошення відповідає за надання проекту договору та заповненої Специфікації? Перегляньте свою писанину п.7 Інша інформація :Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи:- завірену підписом та печаткою учасника специфікацію запропонованого товару з описом, характеристиками, назвою виробника , відповідно до технічних вимог. Ну так хто і коли повинен надати заповнену Специфікацію. За якими такими технічними характеристиками не відповідають запропоновані засоби, детально просимо пояснити, та останнє вас бентежить що ми запропонували вам більший об'єм засобу Триацид преміум клінік 2,5л 20шт ,замість 2,0л х20шт. Вам лишні ці 10л ? Саме це не відповідає фасуванню. Чи не здається Вам, шановна, що ви щось наплутали, мабуть необхідно було б запитати ще й інших членів тендерного комітету, фахівця з публічних закупівель чи економістів, можливо б вони вам сказали , що 2,5л це більше ніж 2,0л і для вас це краще, адже більше отримаєте деззасобу. Але ви визнали ,що це є гірше. Схаменіться! Як на це зреагує головний лікар, якому ми надсилаємо лист-звернення за поясненням, чому коли пропонуєш більше і дешевше - це для вас гірше?. Вимагаємо скасувати своє упереджене рішення про відхилення нашої пропозиції та переглянути ще раз нашу пропозицію , яка відповідає вимогам. Завідуючий аптеці хочеться нагадати, що ви закуповуєте не ліки , а деззасоби тому й порівнювати їх необхідно за призначенням, спектром дії, застосуванням, безпечністю, економічністю та ціною. Ви ,як ніхто знаєте, що двох абсолютно однакових засбів за складом не буває.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2019 22:09
Вирішення:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваш персональний випад, викладений у системі Prozoro, повівідомляю наступне:
Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією.
ТОВ «ІМЕД» подало пропозицію, що не відповідає медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, а тому йому було правомірно відхилено.
Окрім того, ТОВ «ІМЕД» не наділено державно-владними повноваженнями щодо визначення правомірності дій Замовника чи його посадових осіб, а отже, не може робити будь-які висновки щодо діяльності Замовника.
Окремо звертаю Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки при діловій переписці, оскільки система передбачає не особисте, а публічне листування. Проте, дотримуватися даної вимоги можуть тільки професіонали та освічені люди, що до вас, на жаль, не відноситься.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
неправомірне рішення
Номер:
eb56b299172743f4b2f2ec124f0cfc2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-22-001608-b.b2
Назва:
неправомірне рішення
Вимога:
оскарження рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- Броварська БКЛ.pdf 01.08.2019 21:45
Дата подачі:
01.08.2019 21:45
Вирішення:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваш персональний випад, викладений у системі Prozoro, повівідомляю наступне:
Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією.
ТОВ «ІМЕД» подало пропозицію, що не відповідає медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, а тому йому було правомірно відхилено.
Окрім того, ТОВ «ІМЕД» не наділено державно-владними повноваженнями щодо визначення правомірності дій Замовника чи його посадових осіб, а отже, не може робити будь-які висновки щодо діяльності Замовника.
Окремо звертаю Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки при діловій переписці, оскільки система передбачає не особисте, а публічне листування. Проте, дотримуватися даної вимоги можуть тільки професіонали та освічені люди, що до вас, на жаль, не відноситься.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
49d71b0689b547518cc7fafc37072721
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-22-001608-b.b1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
порушення закону, упереджені дії
Пов'язані документи:
Учасник
- Броварська КЛ.pdf 25.07.2019 09:58
Дата подачі:
25.07.2019 09:58
Вирішення:
Шановний заявнику.
Нами було розглянути вашу вимогу, щодо внесення змін до документації закупівлі. З даного приводу, повторно, зазначаємо наступне:
Відповідно до Ч.1 ст 2. ЗУ «Про публічні закупівлі», цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
А, оскільки, вартість даної закупівлі не перевищує суму вказану в ч.1 ст.2 Закону, дія вказаного Закону не розповсюджується на дану закупівлю.
Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП "ПРЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10, під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції, Замовник розмістив в ЕСЗ всю необхідну інформацію передбачену Інструкцією. Всі Учасники що бажають взяти участь в даній закупівлі мають вільний доступ та можливість надати свої пропозиції для оцінки.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару і жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури закупівель повинні надавати пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб Замовника. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Усі препарати які потрібні закладу зарекомендували себе як високоякісні, що неодноразово було підтверджено проведенням бакдосліджень, та не мають нарікань від персоналу.
Ваші звинувачення в лобіюванні інтересів якихось компаній не мають підстав, тому що на ринку України існують засоби не одного виробника, які відповідають вимогам медико-технічного завдання документації.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, замовник має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
З огляду на викладене, вимоги, що висунуті в документації, не є завищеними та дискримінаційними а ваша незаконна та необґрунтована вимога не може бути задоволена.
Окремо звертаємо Вашу увагу на необхідність в дотриманні професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиск, зловживаючи правами учасника закупівель!
Що до звернень до контролюючих та інших органів та організацій, ви маєте на це право.
Підсумовуючи вищесказане, змушені відмовити у задоволенні вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено