• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області код ДК 021:2015 45000000-7

закупівля проводиться в 2 етапа на 2019-2020рр.

Завершена

30 545 082.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 305 000.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2019 17:02 - 31.07.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо скасування рішення про обрання переможцем ТОВ "ОЛБ-БУД"

Номер: 2618cc415b634953ae447d85866277eb
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-003038-b.a8
Назва: Вимога щодо скасування рішення про обрання переможцем ТОВ "ОЛБ-БУД"
Вимога:
Тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні, не надало відповіді в повній мірі на кожен факт порушення законодавства в листі-вимозі учасника ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» за №UA-2019-07-19-003038-b.b7 до закупівлі з «Реконструкцію спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області». Тому повторно просимо переглянути попередній лист-вимогу, та навести конкретні факти щодо кожного недоліку тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД». Також просимо додатково перевірити невідповідність тендерної пропозиції учасника до вимог розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підрозділ 1 «зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» тендерної документації, а саме: Відповідно до зазначеного розділу лист-згода обов’язкова для: « учасників фізичних осіб, в т.ч. фізичних осіб-підприємців та посадової особи або представника учасника процедури закупівлі юридичної особи, уповноважених підписувати документи тендерної документації, та працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору». Таким чином виходячи з даної вимоги, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника, в частинні не надання зазначеного листа-згоди на ряд працівників, а саме: Забужанський І.І., Гранчак Л.В., Островська Н.В., Грабовий В.Ю., Найчук О.В., Шейків Ф.М., Новіков В.О., Прощук Є.Д., Власюк С.М., Іщук С.О., Іщук Р.В., Венежавовський Д.О.. Прошу надати відповідь про факт перевірки наявності відповідних працівників, чи якими підставами керувався тендерний комітет під час ігнорування зазначеного факту. Також просимо додатково перевірити невідповідність тендерної пропозиції учасника до вимог розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підрозділ 5 «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16 Закону» тендерної документації, а саме: «обов’язково: Всі довідки повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі». Дану норму порушує тендерна пропозиція учасника, а саме частина листів-згод «про обробку персональних даних» датована раніше дати оголошення закупівлі. Баліцький В.С. - 03.04.19р., Ловас Ю.Ю. - 03.04.19р., Куц Б.В. - 09.04.19р., Новіков В.О. - 09.04.19р., Семонішин В.О. - 12.04.19р., Колібаба І.О. - 16.04.19р., Янківський Д.О. - 16.04.19р., Стаднік-Вовчок Є.І. - 03.04.19р., Сікорський М.А. - 16.04.19р.. Прошу надати відповідь про факт перевірки наявності відповідних працівників, чи якими підставами керувався тендерний комітет під час ігнорування факту невідповідності до вимог замовника. Учасник не надав ідентифікаційний код та паспорт на «можливого» директора ТОВ «ОЛБ-БУД» Бахновського О.Л.. Зазначений факт не дає можливості перевірити особистих даних можливої уповноваженої особи від учасника, а також перевірити справжність та відповідність підпису, що ставить під сумнів юридичний факт справжності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД». Також повідомляю тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні про те, що у відповідності до п.4 ст. 28 Закону України «про публічні закупівлі», а саме тексту «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель». Ціна найбільш економічно вигідної пропозиції визначається автоматично майданчиком, опісля тендерний комітет чи уповноважена замовником особа перевіряє найбільш економічно вигідну пропозицію. Фактична перевірка тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД» демострує наявність низки недоліків, тому постає питання в корумпованості чи не достатньої кваліфікації уповноважених осіб замовника. Учасник ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» просить надати пояснення у п’ятиденний термін, щодо кожного наведеного факту порушення законодавства з боку тендерного комітету замовника .
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

щодо невідповідності кваліфікаційних критеріїв Учасника вимогам ТД Замовника

Номер: 0ced727fb96b4e5da4d5be02d8cd3c5f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-003038-b.c6
Назва: щодо невідповідності кваліфікаційних критеріїв Учасника вимогам ТД Замовника
Вимога:
Щодо учасника ТОВ «ОЛБ-БУД» (код ЄДРПОУ 37247493). За даними головного Управління Пенсійного Фонду України у Вінницькій області (лист № 4071/10-1-50/05) від 09.08.19, у ТОВ «»ОЛБ-БУД» середньооблікова чисельність штатних працівників становить 5 осіб, кількість працівників за договорами цивільно-правового характеру – 0 осіб. В свою чергу, вказаний учасник завантажив в систему закупівель файл «КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf», кваліфікація працівників, обл. № 33 від 30.07.2019, відповідно до якого Учасник має 22 працівники. Крім того, у субпідряді Учасник зазначив «Вінницьке Обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України». За даними Міністерства юстиції України (режим доступу https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) «Вінницьке Обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України» (код ЄДРПОУ 20097786) має наступні коди КВЕД: Код КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи; Код КВЕД 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; Код КВЕД 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання; Код КВЕД 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання (основний); Код КВЕД 33.20 Установлення та монтаж машин і устатковання. Відповідно до завантаженого Учасником в систему закупівлі документу від 22 липня 2019 року укладеного вочевидь між ТОВ «ОЛБ-БУД» та «Вінницьке Обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України», останнє зобов’язується у відповідності з проектно-кошторисною документацією виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи з; установки охоронно-пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі, виготовлення та мМонтажу систем грозозахисту та протипожежного обробітку дерев'яних і металевих конструкцій; та здати вказані роботи Замовнику і органу державного пожежного нагляду. Отже фактично відповідно до даних державних реєстрів, учасник ТОВ «ОЛБ-БУД» не має працівників відповідної кваліфікації і у ДОСТАТНІЙ КІЛЬКОСТІ які б дозволи виконати об’єкт на який проводиться процедура закупівлі вчасно і власними силами а також залежним субпідрядником. З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО ВІДХИЛИТИ тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОЛБ-БУД».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У тендерній закупівлі по Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області код ДК 021:2015 45000000-7 було подано 8 тендерних пропозицій, при подані даних пропозицій учасники повинні були надати відповідні документи згідно тендерної документації, які замовник перевірив згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ОЛБ-БУД» було подано відповідні документи визначених тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому відповідно до ст.17 цього Закону в обов’язок замовника не входить перевіряти відповідну інформацію, яка зазначена у даній вимозі про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛБ-БУД» Згідно статті 22 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» - Надання органами Пенсійного фонду відомостей, що містяться в системі персоніфікованого обліку, іншим юридичним і фізичним особам, крім органів соціального захисту населення, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування та перелічених у частині другій цієї статті, допускається виключно за рішенням суду та у випадках, передбачених законом. Пенсійний фонд забезпечує комплекс організаційних та технічних заходів, спрямованих на захист відомостей, що містяться в системі персоніфікованого обліку, в тому числі забезпечує обмеження кола службових осіб, які в силу своїх службових обов'язків мають доступ до відомостей, що містяться в системі персоніфікованого обліку. Особи, які мають доступ або користуються відомостями, що містяться в системі персоніфікованого обліку, за незаконне розголошення цих відомостей несуть відповідальність згідно із законом, тому ця інформація є конфіденціальною. Крім цього члени тендерного комітету звертають Вашу увагу на те, що подана вимога, а саме зазначене нею обґрунтування вимог не містить чіткого визначення порушень з боку проведення тендерної закупівлі, тому відповідна вимога є необґрунтованою і такою що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення про обрання переможцем ТОВ "ОЛБ-БУД"

Номер: 9741760367c14a5da1ff031a923e5a27
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-003038-b.b7
Назва: Вимога щодо скасування рішення про обрання переможцем ТОВ "ОЛБ-БУД"
Вимога:
Тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні, прийняло рішення щодо закупівлі за номером UA-2019-07-19-003038-b на «Реконструкцію спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області», про факт визнання переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛБ-БУД», не зважаючи на недоліки тендерної пропозиції учасника. Зазначений правочин тісно корелює з порушенням вимог законів та підзаконно нормативно-правових актів що діють на території України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі». Також, учасник ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» нагадує, що про факт невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД», тендерний комітет було повідомлено завчасно, у формі письмової вимоги до замовника. Номер вимоги UA-2019-07-19-003038-b.b5, розміщений на авторизованому майданчику 20 серпня 2019 року, о 21:13. Замовник погодився прийняти дану вимогу до уваги, під-час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД». Факт недбалого виконання покладених обов’язків на тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні наводить на думку про корупційну складову під час проведення закупівлі, та обрання переможця. Адже, настільки зухвале недотримання законодавчих приписів, та повідомлень про недоліки тендерної пропозиції учасників під час проведення закупівлі, можливо тільки за особистої зацікавленості замовника в перемозі конкретного учасника, а саме ТОВ «ОЛБ-БУД». Тому, учасник ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» сподівається на об’єктивність тендерного комітету Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні, в повторному розгляді пропозиції ТОВ «ОЛБ-БУД», та відміна попереднього рішення про визнання переможцем закупівлі з «Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області», у відпвіодності до протоколу №81 від 22 серпня 2019 року. В негативному випадку, відповідна скарга буде подана до уповноваженого органу з контролю за проведенням державних закупівель, а саме Антимонопольного комітету України, та додатково до Департаменту Державної служби боротьби з економічними злочинами Національної поліції України та до Прокуратури Вінницької області. Для кращого розуміння недоліків тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД», зазначимо їх повторно, просимо тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні надати відповідь по суті на кожний з зазначених пунктів. В противному випадку, лист з вимогою буде направлений до раніше згаданих органів. Недоліки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД», що суперечать вимогам тендерної документації замовника до закупівлі «Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області» та закону України «Про державні закупівлі»: Учасник надав кошторисні розрахунки, а саме локальний кошторис №2-1-1, локальний кошторис №2-1-2, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1,підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2 та інші розрахунки, відскановані в вигляді що унеможливлює дослідження наданої інформації. А саме, інформація що наведена на одному аркуші поділена та відсканована таким чином, що вона міститься на декількох окремих акрушах (в деяких випадках на три та більше). Учасник не надав наказ на призначення директором ТОВ «ОЛБ-БУД» Бахновського О.Л.. Зазначений факт не дає в повній мірі перевірити юридичний факт права підпису тендерної пропозиції від учасника ТОВ «ОЛБ-БУД». Учасник не надав ідентифікаційний код та паспорт на можливого директора ТОВ «ОЛБ-БУД» Бахновського О.Л.. Зазначений факт не дає можливості перевірити особистих даних можливої уповноваженої особи від учасника, а також перевірити справжність та відповідність підпису, що відразу ставить під сумнів юридичний факт справжності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД». Учасник надав довідку наявності працівників на підприємстві, для підтвердження наведеної інформації ТОВ «ОЛБ-БУД» за власним бажанням надала на кожного працівника лист-згоду на обробку персональних даних. Проте лист-згода на частину працівників датовані раніше дати оголошення закупівлі, що суперечить вимогам тендерної документації, а саме: Баліцький В.С. - 03.04.19р. Ловас Ю.Ю. - 03.04.19р. Куц Б.В. - 09.04.19р. Новіков В.О. - 09.04.19р. Семонішин В.О. - 12.04.19р. Колібаба І.О. - 16.04.19р. Янківський Д.О. - 16.04.19р. Стаднік-Вовчок Є.І. - 03.04.19р. Сікорський М.А. - 16.04.19р. Також не надано листа-згоди «про обробку персональних даних» на ряд працівників, а саме: Забужанський І.І. Гранчак Л.В. Островська Н.В. Грабовий В.Ю. Найчук О.В. Шейків Ф.М. Новіков В.О. Прощук Є.Д. Власюк С.М. Іщук С.О. Іщук Р.В. Венежавовський Д.О. Зазначені вище факти, а саме відсутності листів-згод «про обробку персональних даних» на частину працівників та датованість раніше дати оголошення закупівлі, наводить на думку, що підприємство може не мати зазначений в довідці штат працівників. Зазначений факт краще перевірити на етапі кваліфікації переможця, до моменту визнання переможцем. Прошу повідомити тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні про факт перевірки наявності зазначених в довідці працівників. Адже, учасник Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» в своїй скарзі, за номером UA-2019-07-19-003038-b.c6 від 23 серпня 2019 року, зазначив, що «За даними головного Управління Пенсійного Фонду України у Вінницькій області (лист № 4071/10-1-50/05) від 09.08.19, у ТОВ «»ОЛБ-БУД» середньооблікова чисельність штатних працівників становить 5 осіб, кількість працівників за договорами цивільно-правового характеру – 0 осіб. В свою чергу, вказаний учасник завантажив в систему закупівель файл «КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf», кваліфікація працівників, обл. № 33 від 30.07.2019, відповідно до якого Учасник має 22 працівники». Якщо відбулась перевірка, як радив учасник ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП», яким саме чином ТОВ «ОЛБ-БУД» було визнано переможцем, з фактичною відсутністю зазначених працівників? Також, цікавить факт понесення юридичної відповідальності учасником ТОВ «ОЛБ-БУД» за надання недостовірної інформації. Учасник надав довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору. В зазначеній довідці відсутній ряд передбаченої замовником інформація, а саме контактний телефон контрагента за аналогічним договором, що суперечить вимогам замовника передбаченим в тендерній документації. Учасник надав дозвіл №407.13.05 котрий припинив свою дію 08 грудня 2018 року. Учасник не надав жодного підтвердження щодо продовження дії дозволу. Факт закінчення дії дозволу є важливим, адже учасник не має юридичного та фактичного права виконувати передбачені дозволом роботи. Через що факт завершення будівництва ставиться під питання. Учасник не надав жодного підтвердження щодо факту наявності техніки зазначеної в довідці «про наявність матеріально-технічної бази», що суперечить вимогам замовника та законону України «Про публічні закупівлі». Зазначений факт, характеризує можливості учасником щодо виконання будь-якого комплексу робіт,передбачених закупівленю з «Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області», та ставить під сумнів факт завершення будівництва. Учасник надав для підтвердження довідки «про наявність матеріально-технічної бази» договір оренди техніки, зазначений договір підписаний 01 серпням 2018 року, та діє до моменту виконання робіт, без зазначення конкретного виду робіт, що унеможливлює перевірку факту дійсності даного договору та об’єктивної наявності парва використання зазначеної одиниці техніки. Учасник не надав будь-які установчі документи на ТОВ «ОЛБ-БУД», а саме статут, свідоцтво платника ПДВ та інші. Що суперечить вимогам закону України «Про державні закупівлі». Учасник ТОВ «ОЛБ-БУД» та Фірма»СФЕРА»- приватне багатопрофільнее мале підприємство, мають спільного субпідрядника, «Вінницьке Обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України». Зазначений факт можливо дослідити в контексті пов’язаних осіб, через що, об’єктивність наявності конкуренції в закупівлі з «Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області» ставить під сумнів. Просимо тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні детально дослідити зазначену вище інформацію, та скасувати протиправне рішення, в негативному випадку, зазначена інформація буде відправлена на розгляд до уповноважених органів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У тендерній закупівлі по Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області код ДК 021:2015 45000000-7 було подано 8 тендерних пропозицій, при подані даних пропозицій учасники повинні були надати відповідні документи згідно тендерної документації, які замовник перевірив згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ОЛБ-БУД» було подано відповідні документи визначених тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому відповідно ст.17 цього Закону в обов’язок замовника не входить перевіряти відповідну інформацію, яка зазначена у даній вимозі про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛБ-БУД» Згідно статті 22 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» - Надання органами Пенсійного фонду відомостей, що містяться в системі персоніфікованого обліку, іншим юридичним і фізичним особам, крім органів соціального захисту населення, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування та перелічених у частині другій цієї статті, допускається виключно за рішенням суду та у випадках, передбачених законом. Пенсійний фонд забезпечує комплекс організаційних та технічних заходів, спрямованих на захист відомостей, що містяться в системі персоніфікованого обліку, в тому числі забезпечує обмеження кола службових осіб, які в силу своїх службових обов'язків мають доступ до відомостей, що містяться в системі персоніфікованого обліку. Особи, які мають доступ або користуються відомостями, що містяться в системі персоніфікованого обліку, за незаконне розголошення цих відомостей несуть відповідальність згідно із законом., тому ця інформація є конфіденціальною. 1) Згідно тендерної документації основним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна (100%), зважаючи на те що різниця в ціні між 3 і 4 учасниками складає 99999,00 грн., тому пропозиція 4 учасника не може розглядатися як найбільш економічно вигідною для замовника. Члени тендерного комітету звертають Вашу увагу на те, що подана вимога, а саме зазначене нею обґрунтування вимог не містить чіткого визначення порушень з боку проведення тендерної закупівлі, тому відповідна вимога є необґрунтованою і такою що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Недоліки пропозиції учасника

Номер: 76eed0ca93084a1a830cf4d23e40b2c3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-003038-b.b5
Назва: Недоліки пропозиції учасника
Вимога:
ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» звертається до Тендерного комітету Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні, щоб повідомити про недоліки тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛБ-БУД» до відкритих торгів з Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області за номером UA-2019-07-19-003038-b. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОЛБ-БУД», не відповідає вимогам тендерного завдання замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Учасник надав кошторисні розрахунки, а саме локальний кошторис №2-1-1, локальний кошторис №2-1-2, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1,підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2 та інші, відскановані в вигляді що унеможливлює дослідження наданої інформації. А саме, інформація що наведена на одному акруші поділена та відсканована на декілька сторінок (в деяких випадках на три та більше сторінок). Учасник не надав наказ на призначення директором ТОВ «ОЛБ-БУД» Бахновського О.Л. Учасник надав довідку наявності працівників на підприємстві, для підтвердження наведеної інформації ТОВ «ОЛБ-БУД» за власним бажанням надала на кожного працівника лист-згоду на обробку персональних даних. Проте лист-згода на частину працівників датовані раніше дати оголошення закупівлі, що суперечить вимогам тендерної документації, а саме: Баліцький В.С. - 03.04.19р. Ловас Ю.Ю. - 03.04.19р. Куц Б.В. - 09.04.19р. Новіков В.О. - 09.04.19р. Семонішин В.О. - 12.04.19р. Колібаба І.О. - 16.04.19р. Янківський Д.О. - 16.04.19р. Стаднік-Вовчок Є.І. - 03.04.19р. Сікорський М.А. - 16.04.19р. Також не надано листа-згоди «про обробку персональних даних» на ряд працівників, а саме: Забужанський І.І. Гранчак Л.В. Островська Н.В. Грабовий В.Ю. Найчук О.В. Шейків Ф.М. Новіков В.О. Прощук Є.Д. Власюк С.М. Іщук С.О. Іщук Р.В. Венежавовський Д.О. Зазначені вище факти, а саме відсутності листів-згод «про обробку персональних даних» на частину працівників та датованість раніше дати оголошення закупівлі, наводить на думку, що підприємство може не мати зазначений в довідці штат працівників. Зазначений факт краще перевірити на етапі кваліфікації переможця, до моменту визнання переможцем. Учасник надав довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору. В зазначеній довідці відсутня вся передбачена замовником інформація, а саме контактний телефон контрагента за аналогічним договором, що суперечить вимогам замовника передбаченим в тендерній документації. Учасник надав дозвіл №407.13.05 котрий припинив свою дію 08 грудня 2018 року. Учасник не надав жодного підтвердження щодо продовження дії дозволу. Учасник не надав жодного підтвердження щодо факту наявності техніки зазначеної в довідці «про наявність матеріально-технічної бази», що суперечить вимогам замовника та законону України «Про публічні закупівлі». Учасник надав для підтвердження довідки «про наявність матеріально-технічної бази» договір оренди техніки, зазначений договір підписаний 01 серпням 2018 року, та діє до моменту виконання робіт, без зазначення конкретного виду робіт, що унеможливлює перевірку факту дійсності договору. Учасник не надав ідентифікаційний код та паспорт на директора ТОВ «ОЛБ-БУД» Бахновського О.Л.. Учасник не надав установчі документи на ТОВ «ОЛБ-БУД», а саме статут, свідоцтво платника ПДВ. На підставі вищенаведених факторів, ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» повідомляє Тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні про на'явність помилок в тендерній пропозиції учасника, та буде оскаржувати протиправні дії замовника у разі обрання переможцем ТОВ «ОЛБ-БУД» до закупівлі за номером UA-2019-07-19-003038-b.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ПРИ РОЗГЛЯДІ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ ОЛБ-БУД буде розглянута та взята до уваги дана інформація
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ГРУБІ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА

Номер: 445be5aa024345c99b0ceb10c0af2960
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-003038-b.a3
Назва: ГРУБІ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
Вимога:
ГРУБІ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: При розгляді даної вимоги члени тендерного комітету вирішили надати наступне пояснення : 1) Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 73 від 12.08.2019р. замовником у п.1 підставою для відмови було саме не надання копії ліцензії або дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які входять в технічне завдання, а саме : улаштування блискавко захисту будинків і споруд, проведення робіт з вогнезахисту дерев'яних конструкцій будівлі, систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, а не надання учасником в тендерній пропозиції інформації( повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) щодо кожного суб’єкта господарювання або субпідрядника для виконання даних робіт. Крім того дана вимога була прописана у п. 1 тендерної документації «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», а не в п.7 тендерної документації «інформація про субпідрядника» Оскільки у вимозі Ви пояснюєте, що Вами були проведені офіційні попередні домовленості з Вінницьким обласним спеціалізованим ремонтно-будівельним підприємством протипожежних ДПТ України на проведення спеціалізованих робіт, замовнику про це нічого не відомо, тому якщо відбулися відповідні переговори , то вони повинні були надати Вам відповідну ліцензію на дані види робіт, а Ви в свою черги оприлюднити або підтягнути до своєї тендерної пропозиції відповідні дозвільні документи на виконання даних робіт, щоб замовник її побачив. Щодо календарного графіку виконання робіт : відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13 січня 2009 року № 2 та додатку до даного наказу "Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві" згідно п.3.5. «Основою для визначення показників плану фінансування є інформація, передбачена проектно-кошторисною документацією та календарними графіками виконання робіт» та п.3.7. «План фінансування будівництва складається Замовником. За необхідності, він отримує від Підрядника інформацію, потрібну для виконання цієї роботи, зокрема, щодо обсягів коштів для оплати виконаних робіт згідно з календарними графіками виконання робіт та умовами розрахунків, надання авансів тощо». Тому учаснику необхідно було розробити календарний графік виконання робіт згідно п.4.4 «строк виконання робіт» в тендерній документації, в якій чітко було повідомлено, що норма тривалості будівництва другої черги складає 7 місяців. Замовником не порушено та не створено принципів та умов дискримінації учасників, оскільки дана тендерна документація була доступна усім учасникам та було надано вибір розподілити дані роботи на 7 місяців, згідно відповідних наявних технічних можливостей учасників. Повідомляємо, у разі не зрозуміння учасник мав змогу уточнити дані питання за період уточнень з 19.07.2019р. 17:02 по 25.07.2019р. 18:00 та оскаржити умови тендеру з 19.07.2019р. 17:02 по 31.07.2019р. 00:00, запитань від учасників з приводу тендерної документації не було, в тому числі і по календарному графіку. Питання стояло не в назвах місяців, а в термінах виконання даних робіт(7 місяців), щоб замовник міг спланувати своє фінансування на наступний рік. Що стосується формальних(несуттєвих) помилок : згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про Публічні закупівлі» тендерна документація може (але не зобов’язана) містити опис та приклади формальних(несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. З огляду на вищезазначену норму Закону,якщо допущена Вами помилка наведена в описі зазначеної документації(це орфографічні та механічні помилки в словах та словосполученнях), то таку помилку можна вважати формальною. Якщо ж ні – замовник має право відхилити таку тендерну пропозицію. Невключення деяких видів помилок до формальних не можна вважати дискримінацією учасника. Таким чином, замовник має право самостійно визначати види помилок, які включаються до формальних і відхилити тендерну пропозицію учасника, яка містить таку помилку на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону(невідповідність умовам тендерної документації). Тобто учасником подана тендерна пропозиція (документація) з невідповідностями. Відповідно внесення змін до тендерної документації вносяться згідно Закону України «Про Публічні закупівлі» ст.23 , тому Ваша вимога є необгрунтованою. Враховуючи вищевикладене та обставину, що Ви як учасник необґрунтовано подали Вимогу, яка носить вказівний характер щодо членів тендерного комітету замовника на вчинення певних дій, що є грубим порушенням чинного законодавства та обставин що відповідно до Витягу з ЄДРПОУ наданого Вами підписантами є Бучко В.Я. та Савенко С.В., а відповідно документації щодо переважного права підпису або підпису одноособового Вами не надано, тому є сумніви щодо правомірності звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Недоліки документації учасника

Номер: 28b9816c6137462198cd6dfdd9c658e6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-003038-b.a4
Назва: Недоліки документації учасника
Вимога:
​ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» звертається до Тендерного комітету Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні, щоб повідомити про недоліки тендерної пропозиції учасника Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» до відкритих торгів з Реконструкція спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області за номером UA-2019-07-19-003038-b. ​Тендерна пропозиція учасника Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці», не відповідає вимогам тендерного завдання замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: ​Учасник надав підтвердження на Цвиркуна Євгенія Михайловича в формі посвідчення №2-11/17, посвідчення №4-8/17, посвідчення №9-5/30, посвідчення №93,18-1 в формі ч/б скан копії, що унемжливлює перевірку об’єктивності наданої інформації. Законом передбачено, у разі надання ч/б сканованих копій документів, обов’язково потрібно завірити надану інформацію у відповідності до вимог замовника, а саме печаткою (за наявності та підписом уповноваженої особи учасника). В конкретному випадку, наданий документ не відповідає вимогам замовника з оформлення. ​Учасник надав статут Комунального підприємства «Вінницький обласний молодіжний центр праці» в старій редакції. Законодавством передбачено факт наявності статуту підприємства в новій редакції від 17.06.18 року, обов’язкова наявність з 17.06.19р. ​Учасник надав проект договору, не завірений у відпвідності до вимог передбачених тендерною документацією замовника. ​Учасник надав документ «Посвідчення з ОП Баскурт». Зазначений документ не можливо дослідити, з причин механічного пошкодження файлу. ​Учасник надав підтвердежння відсутності причин відхилення тендерної пропозиції на підставі статті 17 Закону України «Про державні закупівлі» в довільній формі. Зазанчені документи є узагальненим, через те що не має конкретного адресата, тобто «Тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні». Через що не відповідає вимогам замовника. ​Учасник надав довідку про взяття на облік платника податків. Зазначена довідка відсканована в ч/б формі, через що унеможливлює можливість дослідження її на достовірність наданої інформації. Відсутня печатка уповноваженого органу. ​Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав довідки з Державної Податкової інспеції «про відсутність заборгованості з платежів». ​Учасник надав договір підряду №34 від 19.09.2018р. На виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт вбиралень десятого поверху приміщень орендованого Департаментом соціальної та молодіжної політики Вінницької ОДА». Зазначений договір не містить всіх невід’ємних додатків до договору, а саме: ​Додаток 1. Договірна ціна ​Додаток 2. Набір робіт ​Додаток 3. Графік виконання робіт ​Учасник надав договір підряду №14/06 від 19.06.2019р. На виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі в осях 2-4/А-В закладу культури «Міського Палацу мистецтв». Зазначений договір не містить всіх невід’ємних додатків до договору, а саме: ​Додаток 1. Договірна ціна ​Учасник надав договір підряду №11/05 від 19.05.2018р. На виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт утеплення частини фасаду по вісі 2-1 будівлі закладу культури «Міського Палацу мистецтв» по вул. Стрілецька, 44». Зазначений договір не містить всіх невід’ємних додатків до договору, а саме: ​Додаток 1. Договірна ціна ​Додаток 2. Календарний графік виконання робіт ​Також, учасник надав більшу частину довідок та листів-гарантій в довільній формі без зазначення адресата, та зазначення номеру закупівлі чи об’єкта на який надається зазначена гарнатія, відповідний факт унеможливлює притягнення учасника в разі неякісно наданих робіт в майбутньому до відповідальності на підставі наданих довідок. ​На підставі вищенаведених факторів, ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» повідомляє Тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні про на'явність помилок в тендерній пропозиції учасника, та буде оскаржувати протиправні дії замовника у разі обрання переможцем Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» до закупівлі за номером UA-2019-07-19-003038-b.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: тендерний комітет вирішив взяти дану вимогу до уваги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Відповідно до п.17 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що «… 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю…» Отже, відповідно учасник надає відомості про субпідрядні організації які планує залучити в обсязі не менше 20 відсотків за вартості договору про закупівлю, роботи, які замовник перерахував в протоколі менші за 20% від вартості договору, тому ТОВ «Теплоенергетична компанія» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» має право не надавати відомості про субпідрядні організації які планує залучити до даних видів робіт. Вимоги Тендерної документації не повинні суперечити ЗУ «Про публічні закупівлі» Просимо роз’яснити чому Замовник не дотримується законодавства України «Про публічні закупівлі» ? Просимо уточнити в якому пункті тендерної документації є вимога про надання учасником листа хто має представляти інтереси підприємства. Відповідно до вимог тендерної документації Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» п.1.2, щодо допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок повідомляємо, що в довідці про аналогічні була допущена технічна помилка, замість 680 000,00 грн повинна бути 2 699 162,00 грн. (Що відповідає п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі) Дана помилка не впливає на зміст тендерної пропозиції та на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Відповідно до п.2 ст21 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що важливим є строк виконання робіт і технічна помила в календарному графіку не порушує строки виконання робіт і також важливо, що календарний графік робіт носить орієнтовний характер і може уточнюватись (коригуватись) під час підписання. Враховуючи вище наведене, просимо переглянути рішення тендерного комітету

Номер: b7b101f31b8b450fae5d52c809512b2d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-003038-b.a2
Назва: Відповідно до п.17 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що «… 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю…» Отже, відповідно учасник надає відомості про субпідрядні організації які планує залучити в обсязі не менше 20 відсотків за вартості договору про закупівлю, роботи, які замовник перерахував в протоколі менші за 20% від вартості договору, тому ТОВ «Теплоенергетична компанія» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» має право не надавати відомості про субпідрядні організації які планує залучити до даних видів робіт. Вимоги Тендерної документації не повинні суперечити ЗУ «Про публічні закупівлі» Просимо роз’яснити чому Замовник не дотримується законодавства України «Про публічні закупівлі» ? Просимо уточнити в якому пункті тендерної документації є вимога про надання учасником листа хто має представляти інтереси підприємства. Відповідно до вимог тендерної документації Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» п.1.2, щодо допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок повідомляємо, що в довідці про аналогічні була допущена технічна помилка, замість 680 000,00 грн повинна бути 2 699 162,00 грн. (Що відповідає п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі) Дана помилка не впливає на зміст тендерної пропозиції та на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Відповідно до п.2 ст21 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що важливим є строк виконання робіт і технічна помила в календарному графіку не порушує строки виконання робіт і також важливо, що календарний графік робіт носить орієнтовний характер і може уточнюватись (коригуватись) під час підписання. Враховуючи вище наведене, просимо переглянути рішення тендерного комітету
Вимога:
Відповідно до п.17 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що «… 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю…» Отже, відповідно учасник надає відомості про субпідрядні організації які планує залучити в обсязі не менше 20 відсотків за вартості договору про закупівлю, роботи, які замовник перерахував в протоколі менші за 20% від вартості договору, тому ТОВ «Теплоенергетична компанія» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» має право не надавати відомості про субпідрядні організації які планує залучити до даних видів робіт. Вимоги Тендерної документації не повинні суперечити ЗУ «Про публічні закупівлі» Просимо роз’яснити чому Замовник не дотримується законодавства України «Про публічні закупівлі» ? Просимо уточнити в якому пункті тендерної документації є вимога про надання учасником листа хто має представляти інтереси підприємства. Відповідно до вимог тендерної документації Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» п.1.2, щодо допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок повідомляємо, що в довідці про аналогічні була допущена технічна помилка, замість 680 000,00 грн повинна бути 2 699 162,00 грн. (Що відповідає п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі) Дана помилка не впливає на зміст тендерної пропозиції та на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Відповідно до п.2 ст21 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що важливим є строк виконання робіт і технічна помила в календарному графіку не порушує строки виконання робіт і також важливо, що календарний графік робіт носить орієнтовний характер і може уточнюватись (коригуватись) під час підписання. Враховуючи вище наведене, просимо переглянути рішення тендерного комітету
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1) Під час складання тендерної документації та розгляді тендерних пропозицій Замовник завжди дотримується законодавства України «Про публічні закупівлі». Ваше зауваження суперечить Вашій поданій тендерній пропозиції, так як відповідно до Вашої довідки від 30.07.19р. вих. №12/100/2019 (про субпідрядників), Ви повідомляєте, що субпідрядників, котрі виконуватимуть роботи, в обсязі не менше, ніж 20% від вартості договору про закупівлю, залучатись не будуть. 2) У пункті 1 тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» у абзаці 5 є вимога, щодо надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємств та громадських формувань від 12.07.19р. №1005543052, (дата витягу суперечить пункту 5.1.абз.1 тендерної документації - всі довідки повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення на веб-сайті, уповноваженого органу оголошення процедури закупівлі), у пункті про «Прізвище, ім’я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від її імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи»,підписантами зазначено 2 особи Бучко В.Я. та Савенко С.В.. Вами не надано : 1) лист роз’яснення хто є основним підписантом; 2) якщо підписантами являються 2 особи,то не надано інформації про другого підписанта Савенка С.В. (копія паспорта та коду, лист-згода на обробку персональних даних, документів,що підтверджують відсутність підстав для відмови відповідно підстав для відмови згідно ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі»). 3) Відповідно до вимог тендерної документації пункту 1 підпункту 1.2. Замовником було чітко вказано, що «формальними (несуттєвими) вважаються помилки що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, орфографічні та механічні помилки в словах та словосполученнях», тому допущена помилка в довідці №9/100/2019 від 30.07.2019 «Про виконання реконструкції дитячого садка в с. Широка Гребля» сума договору 680000 грн., а договір наданий на 2699162,00 грн., що не відповідає вимогам тендерної документації. 4)Відповідно до пункту 2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що важливим є строк виконання робіт, і тому Замовник вважає, що в календарному графіку порушено строк виконання робіт, так як в пункті 4.4 тендерної документації чітко вказано, що норма тривалості будівництва другої черги складає 7 місяців. Крім того, Відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) від 26.02.2019 №01-16/387 та Витяг №1902234500007 з реєстру платників податку на додану вартість від 30.05.2019р., - суперечить пункту 5.1 тендерної документації «всі довідки повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

відповідно до п.4.4. загальних положень ТД Замовника: норма тривалості будівництва першої черги складає - 4 місяці норма тривалості будівництва другої черги складає 7 місяців. в свою чергу, ТОВ "Теплоенергетична компанія" подала у складі тендерної пропозиції файл " Календарний графік виконання робіт.pdf",в якому зазначається що в 2019 році (перша черга) тривалість робіт становить 4 місяці, а в 2020 році (друга черга) тривалість робіт становить - 12 місяців, що на 5 місяців перевищує вимоги Тендерної документації. а відтак ВИМАГАЄМО відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Теплоенергетична компанія", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.

Номер: d4213bc04bf8435d8ca5fafa2dac7708
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-003038-b.b1
Назва: відповідно до п.4.4. загальних положень ТД Замовника: норма тривалості будівництва першої черги складає - 4 місяці норма тривалості будівництва другої черги складає 7 місяців. в свою чергу, ТОВ "Теплоенергетична компанія" подала у складі тендерної пропозиції файл " Календарний графік виконання робіт.pdf",в якому зазначається що в 2019 році (перша черга) тривалість робіт становить 4 місяці, а в 2020 році (друга черга) тривалість робіт становить - 12 місяців, що на 5 місяців перевищує вимоги Тендерної документації. а відтак ВИМАГАЄМО відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Теплоенергетична компанія", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога:
невідповідність календарного графіку робіт Учасника вимогам ТД Замовника
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: При розгляді пропозиції ТОВ "Теплоенергетична компанія" по тендеру « Реконструкція спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул. Шолом Алейхема ,8 в м. Хмільник, Вінницької області код ДК 021:2015 45000000-7» взяти до уваги дану інформацію.
Статус вимоги: Відхилено