-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Полікарбонат монолітний
Полікарбонат монолітний
Завершена
122 923.44
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 615.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 615.00 UAH
Період оскарження:
19.07.2019 16:42 - 04.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
7ef8f93511b447d2944d573f0414d4d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-19-000840-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
21.08.2019 №51 від 21.08.2019 Голові тендерного комітету ВП "Рівненська АЕС" Кравець В.П.
09.08.2019 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися відкриті торги згідно предмету закупівлі 19520000-7 «Полікарбонат монолітний» на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код: 19520000-7. Згідно Витягу з Протоколу № 63 засідання тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» від 16.08.2019 року було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Епіцентр К» м. Рівне, є найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації Замовника та ЗУ «Про публічні закупівлі»
У свою чергу, ТОВ «Оскар Груп» не погоджується із рішенням Замовника оформленого Витягом з Протоколу № 63 від 16.08.2019 року, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Епіцентр К» м. Рівне, та вважає вказане Рішення протиправним, безпідставним та таким, що підлягає скасуванню виходячи з наступного:
Згідно вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження тендерної документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель учасник повинен надати підписаний зразок Проекту Договору, а саме ДОДАТОК 3 та додатки до Договору (Додаток 1 «Специфікація №1» та Додаток 2 «Технічні вимоги») який являвся обов’язковим для підтвердження кваліфікації учасника. У складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «Епіцентр К» м. Рівне не подав підписаний зразок Договору. Згідно ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Статтею 38 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняту Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення тендерного комітету згідно Витягом з Протоколу № 63 від 16.08.2019 року щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Епіцентр К» м. Рівне та перейти до розгляду наступної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога1.pdf 21.08.2019 19:36
Дата подачі:
21.08.2019 19:36
Вирішення:
Учасником ТОВ "Епіцентр К" була подана цінова пропозиція (вих.№745 від 08.07.2019) у якій учасник-переможець погодився з усіма істотними умовами договору Замовника, який викладений у складі ТД як ""Прект договору" (Додаток №3ТД).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення, та перейти до розгляду наступної пропозиції!
Номер:
aef5c5eaf80a4d67a8a0a29687d8882f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-19-000840-c.b1
Назва:
Вимога скасувати рішення, та перейти до розгляду наступної пропозиції!
Вимога:
16.08.2019 Вимога №50 від 16.08.2019 Голові тендерного комітету ВП "Рівненська АЕС" Кравець В.П. 09.08.2019 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися відкриті торги згідно предмету закупівлі 19520000-7 «Полікарбонат монолітний» на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код: 19520000-7.
Згідно Витягу з Протоколу № 63 засідання тендерного комітету ВП «Рівненська АЕС» від 16.08.2019 року було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Епіцентр К» м. Рівне, є найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації Замовника та ЗУ «Про публічні закупівлі»
У свою чергу, ТОВ «АЙРОНТРЕЙД» не погоджується із рішенням Замовника оформленого Витягом з Протоколу № 63 від 16.08.2019 року, та повідомляє що:
Згідно вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження тендерної документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, згідно Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п. 1 зазначено, що документи що входять до складу тендерної документації повинні бути скановані у форматі PDF, читабельні, з печаткою та підписом уповноваженої особи.
Звертаємо увагу замовника на те що, ТОВ «Епіцентр К» м. Рівне, в складі своєї тендерної пропозиції надало «Документи якості» , а саме «Сертифікат відповідності», та «Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи» які не відповідають умовам закупівлі, не мають підпису повноваженої особи учасника та печатки. Також «Сертифікат відповідності» є не читабельним – не можливо ідентифікувати код та назву «Органу з оцінки відповідності» на відбитку печатки яка є на «Сертифікаті відповідності», що є прямим порушенням умов закупівлі.
Тому ТОВ «АЙРОНТРЕЙД» вважає дане рішення тендерного комітету неправомірним, протиправним та безпідставним, таким, що підлягає скасуванню, та вимагає його переглянути виходячи з наступного:
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Згідно ч. 3 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Статтею 38 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих торгів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що вищевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керуючись ст. 55 Конституції України, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо - скасувати рішення щодо визнання переможцем торгів ТОВ «Епіцентр К» м. Рівне, та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога скасувати рішення 16.08.19..pdf 16.08.2019 17:38
- Документи якості.pdf 16.08.2019 17:38
Дата подачі:
16.08.2019 17:39
Вирішення:
Доброго дня!
На вашу вимогу повідомляємо, що ТОВ "Епіцентр" - учасник-переможець закупівлі, надав всі необхідні документи відповідно до вимог Замовника, "документи якості" надані ТОВ "Епіцентр" Замовником у складі тендерної пропозиції на момент подання пропозиції не вимагались та при розгляді до уваги не приймались.
Статус вимоги:
Відхилено