-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки
за кодом ДК 021:2015 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки)
Завершена
393 071.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
19.07.2019 16:06 - 01.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Відповідь на вимогу
Номер:
85c0b444b09540b1b46cee59dde970a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-19-000670-a.b2
Назва:
Відповідь на вимогу
Вимога:
07 серпня 2019 року ТОВ «В.М.» подало вимогу щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» як такої, що не відповідає вимогам Тендерної документації та положенням чинного законодавства у закупівлі UA-2019-07-19-000670-a за кодом ДК 021:2015 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки), що проводилась Державним підприємством «Адміністрація морських портів України».
Товариство з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» оцінює вказану Вимогу щодо відхилення пропозиції як неаргументовану та необґрунтовану, з огляду на наступне.
1. Відповідно до вимог додатку 2 до Тендерної документації довідка про виконання аналогічного, раніше укладеного та виконаного, договору повинна містити інформацію (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування контрагента з зазначенням ідентифікаційного коду, - предмету договору, - контактних осіб замовників (з контактними відомостями). Довідка, подана ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К» містить всі відомості, що вимагаються Замовником, в повній мірі. Замовником не прописана необхідність вказувати номер і дату зазначених договорів, а також ПІБ контактних осіб.
Замовник не висуває ніяких вимог до змісту листів-відгуків від контрагентів, зазначених у довідці, окрім того, що зміст листа підтверджує належне виконання договору. Подані ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К» листи-відгуки підтверджують належне виконання договорів з контрагентами, позитивний досвід співпраці з ними. Контрагенти самостійно вирішують, що писати в листі і яким повинен бути його зміст, що підтверджує неупереджену оцінку якості послуг, що надавались компанією-Виконавцем.
2. Відповідно до вимог додатку 1 до Тендерної документації та п.1 розділу 3 Тендерної документації ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К» надало Інформаційну довідку з зазначенням усіх необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі з підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою, яка підтверджує відповідність послуг, що пропонуються, технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Тендерній документації. Зокрема в довідці зазначається, що «Надання Послуг здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства в галузі охорони навколишнього природного середовища, правил протипожежної безпеки, охорони праці та інших нормативно-правових документів». Цією довідкою ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К» також підтвердив наявність матеріально-технічної бази, складу змінно-запасних частин для ремонту згідно зазначеного переліку обладнання, а також системи Хелп-Деск для обробки заявок.
Замовник не вимагає додаткових документів для підтвердження наявності у власності товариства матеріально-технічної бази, зокрема, засобів Хелп-Деску для обробки заявок. Також Замовник не прописує в Тендерній документації, що наявність матеріально-технічної бази та застосування заходів із захисту довкілля повинні підтверджуватись окремою довідкою, вся ця інформація зазначена одній довідці, скріплена підписом уповноваженої особи і печаткою підприємства.
Таким чином Товариство з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» надало всі документи, що вимагались Замовником в повному обсязі.
Також хотілось би зазначити, що Вимога, подана ТОВ «В.М.», оформлена не належним чином та не відповідає нормам згідно чинного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене, в разі відхилення пропозиції Учасника, Товариство з обмеженою відповідальністю «В І Р Н И Й Д Р У К» залишає за собою право звернутися в Антимонопольний комітет України для оскарження Рішення.
У зв’язку з цим, просимо Вимогу ТОВ «В.М.» не враховувати при прийнятті рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВІДПОВІДЬ на вимогу.pdf 07.08.2019 15:50
Дата подачі:
07.08.2019 15:50
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас повідомляємо, що Замовник керується п.4 частини першої статті 28 Закону, а саме: Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Не відповідає кваліфікаційним вимогам
Номер:
d7d140a61e6a46338a9c192970dae4af
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-19-000670-a.b1
Назва:
Не відповідає кваліфікаційним вимогам
Вимога:
Добрий день. Шановний замовник, доводимо до Вашого відома, що тендерна пропозиція ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К» на закупівлю послуг: за кодом ДК 021:2015 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки) (номер закупівлі - UA-2019-07-19-000670-a), не відповідає вимогам Тендерної документації та положенням чинного законодавства, зокрема, серед порушень можна виділити такі:
1. П. 1.1 Додаток №2 до Тендерної документації вимагалося надати документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, серед яких мала бути довідка з інформацією про виконання аналогічного, раніше укладеного та виконаного, договору та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, хоча ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К» у складі тендерної пропозиції надає зазначені вище документи, але з них не зрозуміло про який договір йде мова так як у довідці немає номерів та дат укладених договорів, а у листах-відгуках від Сільпо, Державної міграційної служби і Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва», немає посилання на договори укладені між сторонами, тільки подяка, що не дає змоги встановити дійсність надання послуг у встановлений період, та стосовно аналогічного предмету закупівлі.
Крім того, у Додатку №2 до Тендерної документації зазначено, що довідка з інформацією про виконання аналогічного, раніше укладеного та виконаного, договору повинна містити інформацію про контактних осіб замовників (з контактними відомостями), проте, у довідці не у повній мірі зазначається інформація про контактних осіб, зокрема, не вказується ім’я та по батькові, а подекуди взагалі немає прізвища зазначених осіб.
2. У п. 6 Розділу № 3 Тендерної документації вказано, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля, однак, ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К» у своїй пропозиції не подає документу, що б підтверджував застосування заходів із захисту довкілля на їх виробництві, чим порушує не лише положення Тендерної документації, а й ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. У Додатку № 1 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що для технічного обслуговування друкуючих пристроїв необхідною є обробка всіх заявок засобами хелп-деску, проте, ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К» не надало документу, який би підтверджував наявність у власності товариства матеріально-технічної бази, зокрема, засоби хелп-деску для обробки заявок, що мають направлятися Замовником у випадку виникнення потреби.
Тому, вимагаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «В І Р Н И Й Д Р У К», як такої, що складена у супереч положенням Тендерної документації на закупівлю послуг: за кодом ДК 021:2015 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування і ремонту копіювально-розмножувальної техніки) (номер закупівлі - UA-2019-07-19-000670-a) та Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.08.2019 13:34
Вирішення:
Дякуємо за Ваше звернення. Відповідно до змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас повідомляємо, що Замовник керується п.4 частини першої статті 28 Закону, а саме: Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги:
Відхилено