-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Заправка та відновлення картриджів
Заправка та відновлення картриджів
Завершена
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження:
19.07.2019 14:30 - 24.07.2019 15:00
Вимога
Вирішена
Навіщо??????
Номер:
168093d2577040e192cfcf895c036b38
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-19-002006-b.b1
Назва:
Навіщо??????
Вимога:
3.8 Учасник надає скановані копії, завірені підписом уповноваженої особи та відбитком печатки наступних документів: Сертифікат Ерsоn про сервісне обслуговування, сертифікат Ерsоn по експлуатації та ремонту, сертифікат ПІК ОРСІ як авторизований сервісний партнер Неwlеtt-Раскагd, сертифікат Тоshibа по обслуговуванню та ремонту, сертифікат Саnоn про авторизований сервісний центр, сертифікат авторизований сервісний центр Тоshibа, сертифікат авторизований сервісний центр Ерson.
Будь ласка скажіть навіщо це все Вам???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2019 15:04
Вирішення:
Відповідь на Вимогу/Скаргу
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.07.2019 17:13
Підтвердження вирішення:
Ми як замовники маємо право вимагати від учасників надавати послуги які відповідають нашим вимогам. Згідно з ч. 2 ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів» - «Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції» . Замовник лишає за собою право щодо підтвердження належної якості продукції або послуг відповідним сертифікатом якості. На нашому Підприємстві багато різних моделей принтерів і постійно йде процес модернізації та оновлення техніки (Epson та Toshiba також входять в план закупівлі).Наявність Сертифікатів є доказом того, що ми будемо отримувати ефективні та якісні послуги, але ми готові розглянути і інші документальні підтвердження того, що ми без ризику і сумнівів можемо з вами співпрацювати.