-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус)
Завершена
1 852 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 260.00 UAH
Період оскарження:
19.07.2019 13:48 - 20.10.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ "КРАФТ-АВТО"
Номер:
aae5066ab0b84dc8b4eb683eb46add6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-19-001702-b.b5
Назва:
СКАРГА на рішення Тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ "КРАФТ-АВТО"
Скарга:
Тендерна пропозиція ТОВ "КРАФТ-АВТО" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга № 511-1 від 5.11.2019.pdf 05.11.2019 23:03
- Платіжне доручення.pdf 05.11.2019 23:03
- Рішення від 08.11.2019 № 16285 (+лист Замовнику) .pdf 08.11.2019 22:31
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 05.11.2019 № UA-2019-07-19-001702-b.b5.pdf 25.11.2019 22:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2019 № 17443.pdf 27.11.2019 23:27
- Рішення від 26.11.2019 № 17443.pdf 30.11.2019 01:37
- ПоясненняСкарга3.pdf 18.11.2019 17:07
- Рішення_41_021219.pdf 02.12.2019 15:41
- ПовідомленняАМКУ3(17443).pdf 02.12.2019 15:41
- Рішення_41_021219.pdf 02.12.2019 15:42
- ПовідомленняАМКУ3(17443).pdf 02.12.2019 15:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2019 23:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.11.2019 01:37
Дата виконання рішення Замовником:
02.12.2019 15:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №17443-р/пк-пз від 26.11.2019 року Відділом освіти молоді та спорту Крижопільської РДА скасовано рішення №38/2019 від 30.10.2019 року про визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Крафт-Авто» по закупівлі UA-2019-07-19-001702-b за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус)
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
2d76d30a141a400c876ec76b2cddee63
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-19-001702-b.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
На невиконання Замовником рішення АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.09.2019 13:38
- Платіжне доручення.pdf 04.09.2019 13:38
- Лист ТОВ Чернігівський автозавод №1001 від 13.05.19.pdf 20.09.2019 15:05
- Висновок №069-19 за результатами проведення автотехнычного дослыдження.pdf 20.09.2019 15:05
- Рішення.pdf 20.09.2019 15:05
- Додаткові пояснення до скарги.pdf 23.09.2019 08:57
- Рішення від 06.09.2019 № 12461 (+лист Замовнику).pdf 06.09.2019 18:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2019 № 13445.pdf 24.09.2019 19:41
- Рішення від 23.09.2019 № 13445.pdf 26.09.2019 22:26
- Технічна частина ATAMAN.pdf 12.09.2019 16:08
- Настанова експлуатування Богдан.pdf 12.09.2019 16:08
- Сертифікат відповідності D093S2.pdf 12.09.2019 16:08
- Сертифікат типу 2019 шкільний ОСТ.PDF 12.09.2019 16:08
- ПоясненняСкарга2.pdf 12.09.2019 16:08
- А22412 181_185 сертиф Богдан.pdf 12.09.2019 16:09
- ВИТЯГ З СЕРВІСНОЇ КНИГИ БОГДАН.pdf 12.09.2019 16:09
- ДСТУ 7013 2009.pdf 12.09.2019 16:09
- Копії Формуляра ATMAN.pdf 12.09.2019 16:09
- Лист Богдан 08 05 2019.pdf 12.09.2019 16:09
- ДоповПоясненняСкарга2.docx 16.09.2019 15:11
- Комплектна відомість Атаман.pdf 16.09.2019 15:11
- Відомість ЗІП Богдан.pdf 16.09.2019 15:11
- ПовідомленняАМКУ2(13445_230919).pdf 16.10.2019 15:26
- Рішення_36_161019.pdf 16.10.2019 15:26
- ПовідомленняАМКУ2(13445_230919).pdf 16.10.2019 15:34
- Рішення_36_161019.pdf 16.10.2019 15:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.09.2019 13:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.09.2019 22:26
Дата виконання рішення Замовником:
16.10.2019 15:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №13445-р/пк-пз від 23.09.2019 року до додатку 3 до тендерної документації було внесено зміни, а саме: з додатку 3 (технічні вимоги) вилучено вимоги про надання в комплекті до автобуса: - Вогнегасник ВП5 – 2 шт.
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
84f1f3965ef5434699ff99be62a384fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-19-001702-b.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога1.docx 30.08.2019 09:42
- Рішення_30_300819.pdf 30.08.2019 16:26
Дата подачі:
30.08.2019 09:42
Вирішення:
Шановний учасник ми детально розглянули Вашу вимогу. За результатми розгляду повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі, їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язана у з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
На виконання наведених вимог тендерна документація закупівлі: не містить посилань на конкретну торгову марку чи виробника, не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах отже всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Відповідно до п.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об'єктивного та розумного обґрунтування.
На ринку представлено цілий ряд шкільних автобусів з схожими технічними характеристиками, а тому дискримінаційними були б вимоги, які б відповідали виключно одному виробнику.
На даний час на ринку присутні як мінімум дві пропозиції які відповідають зазначеним вимогам.
Таким чином підстави вважати вимоги до габаритних розмірів зазначені в тендерній документації дискримінаційними – відсутні.
Важливість відповідності габаритним розмірам визначеним в тендерній документації пов’язана перш за все з можливістю зберігати автобус в існуючих гаражних приміщеннях шкіл, які не пристосовані до заїзду транспорту з більшою висотою. Значення має також можливість обслуговувати автобус на спеціалізованих СТО. Причому порушення вказаних норм може призвести до невиправданих витрат пов’язаних з охороною, зміною маршрутів слідування тощо.
Слід додати, що по даній закупівлі з скаргою аналогічного змісту до АМКУ уже зверталось Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ" ЕТАЛОН АВТО".
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянула скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ" ЕТАЛОН АВТО" від 02.08.2019 № UA-2019-07-19-001702-b.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
За результатами розгляду було прийнято рішення №11641-р/пк-пз від 21.08.2019.
В мотивувальній частині рішення зокрема зазначено:
«Разом з тим, в наданих Замовником на розгляд Колегії документах відсутнє підтвердження відповідності продукції щонайменше двох виробників умовам Документації, зокрема, щодо автобусу Богдан Замовником не надано документів, які підтверджують його відповідність наступним характеристикам:
- запасне колесо 1 шт;
- знак аварійної зупинки 2 шт;
- противідкатні упори – 2шт;
- гарантія на автобус надається не менше ніж на 24 місяці або не менше ніж на 75 000 км пробігу з моменту доставки та прийняття такого автобуса у місці його кінцевого призначення.»
В резолютивній частині рішення зобов’язано Замовника внести зміни то тендерної документації у відповідності до порушень виявлених в мотивувальній частині.
На виконання рішення АМКУ №11641-р/пк-пз від 21.08.2019 відділом освіти було внесено зміни до тендерної документації, а саме: з додатку 3 (технічні вимоги) вилучено вимоги про надання в комплекті до автобуса: - запасне колесо 1 шт; - знак аварійної зупинки 2 шт; - противідкатні упори – 2шт. Гарантію на автобус змінено з 24 міс або 75 тис. на 12 міс. або 75 тис.
В іншій частині тендерна документація залишена без змін.
Підсумовуючи наведене можна стверджувати, що технічні вимоги до предмету закупівлі не містять ознак дискримінаційних по відношенню до можливих учасників, немає необхідності в внесенні змін до тендерної документації в частині визначення меж габаритних розмірів, а отже виставлена вимога підлягає – відхиленню.
З повагою Замовник (відділ освіти, молоді та спорту Крижопільської РДА.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
3a9d064d611d42d9a44370c7fbb66605
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-19-001702-b.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
На дискримінаційні умови закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 02.08.2019 13:22
- Сертификат типу школьник UA_46A(b)_0430_05 (1).pdf 02.08.2019 13:22
- Лист ТОВ Чернігівський автозавод №1001 від 13.05.19.pdf 02.08.2019 13:22
- Платіжне доручення.pdf 02.08.2019 13:22
- Рішення.pdf 06.08.2019 16:18
- Додаток до скарги.pdf 06.08.2019 16:18
- Рішення від 05.08.19 № 10634.pdf 06.08.2019 16:05
- Про перенесення розгляду №6666.pdf 20.08.2019 16:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11641.pdf 22.08.2019 16:45
- рішенні від 21.08.2019 № 11641.pdf 27.08.2019 22:26
- А22412 181_185 сертиф Богдан.pdf 20.08.2019 14:44
- ДСТУ 7013 2009.pdf 20.08.2019 14:44
- Копії Фрмуляра ATMAN.pdf 20.08.2019 14:44
- Лист Богдан 08 05 2019.pdf 20.08.2019 14:44
- Настанова експлуатування Богдан.pdf 20.08.2019 14:44
- Сертифікат відповідності D093S2.pdf 20.08.2019 14:44
- Сертифікат типу 2019 шкільний ОСТ.PDF 20.08.2019 14:44
- Технічна частина ATAMAN.pdf 20.08.2019 14:44
- ПоясненняСкарга.pdf 20.08.2019 14:44
- ВИТЯГ З СЕРВІСНОЇ КНИГИ БОГДАН.pdf 21.08.2019 08:35
- ПовідомленняАМКУ.docx 29.08.2019 09:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2019 13:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.08.2019 22:26
Дата виконання рішення Замовником:
29.08.2019 09:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ №11641-р/пк-пз від 21.08.2019 до тендерної документації внесено зміни. А саме з додатку 3 (технічні вимоги) вилучено вимоги про надання в комплекті до автобуса: - запасне колесо 1 шт; - знак аварійної зупинки 2 шт; - противідкатні упори – 2шт. Гарантію на автобус змінено з 24 міс або 75 тис. на 12 міс. або 75 тис.
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
3a8c7b04b7eb4163b3173ef4249caa8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-19-001702-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
На дискримінаційні умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №1.docx 24.07.2019 12:35
- Рішення_24_250719.pdf 25.07.2019 15:48
Дата подачі:
24.07.2019 12:35
Вирішення:
Тендерна документація закупівлі: не містить посилань на конкретну торгову марку чи виробника, не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах отже всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Відповідно до п.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об'єктивного та розумного обґрунтування.
На ринку представлено цілий ряд шкільних автобусів з схожими технічними характеристиками, а тому дискримінаційними були б вимоги, які б відповідали виключно одному виробнику.
На даний час на ринку присутні як мінімум дві пропозиції які відповідають зазначеним вимогам.
Таким чином підстави вважати вимоги до габаритних розмірів зазначені в тендерній документації дискримінаційними – відсутні.
Аналогічну позицію займає й Антимонопольний комітет України ( рішення 5508-р/пк-пз від 06.05.2019).
Важливість відповідності габаритним розмірам визначеним в тендерній документації пов’язана перш за все з можливістю зберігати автобус в існуючих гаражних приміщеннях шкіл, які не пристосовані до заїзду транспорту з більшою висотою. Значення має також можливість обслуговувати автобус на спеціалізованих СТО. Причому порушення вказаних норм може призвести до невиправданих витрат пов’язаних з охороною, зміною маршрутів слідування тощо.
Підсумовуючи наведене можна стверджувати, що технічні вимоги до предмету закупівлі не містять ознак дискримінаційних по відношенню до можливих учасників, немає необхідності в внесенні змін до тендерної документації в частині визначення меж габаритних розмірів, а отже виставлена вимога підлягає – відхиленню
Статус вимоги:
Відхилено