• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Ліцензії на антивірусне програмне забезпечення

Завершена

6 989 145.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 966.45 UAH
Період оскарження: 19.07.2019 13:48 - 15.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Дискримінація учасника Закупівлі

Номер: 85b0a499fa1642e2a2baedc8679bf07c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000439-a.b6
Назва: Дискримінація учасника Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас переглянути рішення ПРОТОКОЛ № 329 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі (допуск до аукціону): Ліцензії на антивірусне програмне забезпечення ЛОТ 2 Ліцензії на антивірусне програмне забезпечення Symantec Endpoint Protection.ТОВ «АЙТІ Бізнес Солюшн» встановлено її не відповідність вимогам конкурсної документації, у тому числі в частині технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, що підтверджується висновком підрозділу ініціатора закупівлі, який надано тендерному комітету у вигляді службової записки, а саме: - не надано лист (або листи) довільної форми від виробника антивірусного програмного забезпечення чи його офіційного представника в Україні із зазначенням найменування (номеру) закупівлі на порталі Prozorro про наявність в Україні центру технічної підтримки антивірусного програмного забезпечення, що пропонується Учасником (із зазначенням адреси та контактної інформації).Наша компанія на майдачнику зверталася до Вас,Вимога щодо змін у технічних вимогах до лоту №2 02.08.19, 18:18, 2.Технічна підтримка має забезпечуватись авторизованим центром технічної підтримки, що знаходиться в Україні. На скільки нам відомо в Україні немає авторизованого центру технічної підтримки Symantec , є лише офіційні дістрибутори.Така можливість сервісу притаманна виробнику ПЗ компанії ESET Україна та вітчізнянного ПЗ Zillya, та працює на наш погляд лише у них.Та отримали відповідь : Відповідні зміни будуть внесено до тендерної документації Стосовно п.3.-Вимога повністю відповідає потребам Замовника. Відповідно до роз’яснень, наданих офіційним дистриб’ютором Symantec в Україні, локальна розширена технічна підтримка першої лінії з питань консультацій, функціонування та підтримки програмного забезпечення Symantec має надаватися ресурсами, що знаходяться в Україні. А це передбачає роботу україно-, російськомовних фахівців з використанням послуг всіх існуючих операторів місцевого телефонного зв’язку України та електронного листування. Але навіть дистрибьютор ТОВ " Оберіг IT" не надав таку інформацію у авторизаційному листі для учасника.Ми надали документ з описом роботи системи технічної підтримки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників, оформлене протоколом №329 від 04.09.19 р. повністю відповідає фактичним обставинам та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». По перше. За результатами Вашої вимоги UA-2019-07-19-000439-a.b1 від 02.08.2019р. до тендерної документації було внесене зміни, а саме: виключено вимогу щодо надання технічної підтримки «авторизованим» центром технічної підтримки. Інформацію про внесені зміни було розміщено на порталі Prozorro 09.08.2019р. Внесені зміни надалі Учасниками не оскаржувались. По друге. Як зазначено в протоколі №329 від 04.09.19 р., пропозиції всіх трьох учасників (не лише ТОВ «АЙТІ Бізнес Солюшн») не відповідають умовам тендерної документації з тієї самої підстави, а саме: - не надано лист (або листи) довільної форми від виробника антивірусного програмного забезпечення чи його офіційного представника в Україні із зазначенням найменування (номеру) закупівлі на порталі Prozorro про наявність в Україні центру технічної підтримки антивірусного програмного забезпечення, що пропонується Учасником (із зазначенням адреси та контактної інформації). Таким чином, прийняте Замовником рішення щодо відхилення пропозицій з зазначеної причини є однаковим для всіх учасників та не містить жодних ознак дискримінації по відношенню до ТОВ «АЙТІ Бізнес Солюшн». Вказане рішення Замовника іншими Учасниками на даний час не оскаржується. По третє. Згідно протоколу №329 від 04.09.19 р., окрім вищевказаного, ТОВ «АЙТІ Бізнес Солюшн» також «не надано довідку в довільній формі, що на виробника/постачальника програмного забезпечення антивірусного захисту не розповсюджується дія Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017.». Виходячи з викладеного, в Замовника відсутні підстави для перегляду рішення протоколу №329 від 04.09.19 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Надання відповідей на Вимоги

Номер: 0282b24aa1964236bc22fd7346826471
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000439-a.b5
Назва: Надання відповідей на Вимоги
Вимога:
Доброго дня,Шановний Замовнику, просимо Вас надати відповіді та внести зміни у тендерну документацію, чому Ви ігноруєте попередні вимоги,так я за Законом протягом трьох робочих днів Ви маєте надати відповідь: Стаття 23. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї 1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповіді були надані з обгрунтуванням рішення
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Зміна вимоги Додаток 3.1 до тендерної документації

Номер: 207f0b0f76854c91a3cd4393adcd4987
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000439-a.b4
Назва: Зміна вимоги Додаток 3.1 до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня,просимо Вас внести зміни до лоту №2 (додаток 3.1) ЛОТ 2 Ліцензії на антивірусне програмне забезпечення Symantec Endpoint Protection),ви вимагаєте надати: Предмет закупівлі повинен надаватись з іменним ліцензійним сертифікатом, оформленим згідно вимог фірми-виробника. Ліцензійний сертифікат (ліцензія) надається в електронному вигляді та на паперовому носії. В ліцензії має бути зазначено назву (версію) антивірусного програмного продукту, назву Покупця, строк (або кінцеву дату) дії ліцензії та права і обов’язки Покупця і Виробника антивірусного програмного продукту.Це є неможливим,просимо внести зміни, та убрати цю вимогу у цьому лоті. У прикріпленому файлі офіцйний лист від виробника ПЗ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога повністю відповідає потребам Замовника. Відповідно до роз’яснень, наданих офіційним дистриб’ютором Symantec в Україні, Виробник виконує постачання ліцензій, ключів у електронному вигляді шляхом електронного листування та немає жодних заперечень чи рекомендацій щодо формату постачання ліцензійних сертифікатів кінцевим Замовникам партнерським каналом, якщо таке постачання містить основну інформацію про назву антивірусного програмного продукту, назву Замовника, унікальний серійний номер продукту, ідентифікаційний номер активації технічної підтримки виробника, терміни дії технічної підтримки виробника та права і обов’язки кінцевого Замовника й Виробника програмного забезпечення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Зміна предмету договору.

Номер: 52e3d470ba3e4d9ea3c57d6f06868f45
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000439-a.b3
Назва: Зміна предмету договору.
Вимога:
Добрий день, Просимо змінити предмет договору,а саме "Товар" замінити на "програмну продукцію,або антівірусне програмне забезпечення".Ми як учасник закупівлі повинні надати згоду з усіма умовами закупівлі,і потім змінити предмет договору буде неможливо.Просимо Вас проконсультуватися з Вашим юридичним відділом,щодо можливості таких змін. Дякуємо за порозуміння!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Проект договору відповідає потребам Замовника та чинному законодавству.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесеня змін у Лот№2

Номер: d7c97e18f05b4ccda13d69284b261661
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000439-a.b2
Назва: Внесеня змін у Лот№2
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо внести зміни до загальних вимог у додатку №1 , а саме перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі( у нашому випадку у Лот №2 : 10. Лист (або листи) довільної форми від виробника антивірусного програмного забезпечення чи його офіційного представника в Україні із зазначенням найменування (номеру) закупівлі на порталі Prozorro: - про наявність в Україні авторизованого центру технічної підтримки антивірусного програмного забезпечення, що пропонується Учасником (із зазначенням адреси та контактної інформації) . У попердній вимозі ми зазначили ,щодо відсутності наявності такого авторизованого центру технічної підтримки в Україні.Просимо виключити цей крітерій у додатку 2 до тендерної документації, так як це притаманно лише до вимог по Лоту№1.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо змін у технічних вимогах до лоту №2

Номер: 95f40ba8cad84d988e417d6f01b16236
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000439-a.b1
Назва: Вимога щодо змін у технічних вимогах до лоту №2
Вимога:
Шановний Замовнику, будемо дуже вдячні , якщо Ви внесете зміни до технічних вимог по лоту №2,а саме: 1.Ви розглядаєте :Антивірусне програмне забезпечення для оновлення, яке планується закупити з наступними крітеріями: Вимоги щодо технічної підтримки антивірусного програмного забезпечення: 2.Технічна підтримка має забезпечуватись авторизованим центром технічної підтримки, що знаходиться в Україні. На скільки нам відомо в Україні немає авторизованого центру технічної підтримки Symantec , є лише офіційні дістрибутори.Така можливість сервісу притаманна виробнику ПЗ компанії ESET Україна та вітчізнянного ПЗ Zillya, та працює на наш погляд лише у них. Просимо цей пункт взагалі виключити з Вимог. Наступне: 3. Має забезпечуватись надання розширених технічних консультацій з питань конфігурації та функціонування антивірусного програмного забезпечення телефоном (без використання послуг міжнародного телефонного зв'язку) та електронною поштою.Це можливо лише за умов використання послуг міжнародного телефонного зв'язку, так як розширена технічна консультація надається за кордоном.Вимагаємо скорегувати цю вимогу. 4. Проведення навчання (для 8 осіб) з отриманням сертифікату про проходження навчання, відносно отриманих знань.Така вимога є дискрмінаційною, так як навчання це послуги,і їх необхідно проводити документально зі сплатою ПДВ до Держави, також Ви закуповуєте поновлення данного ПЗ і на попердній закупівлі можливо таке навчання Ви вже проходили. Вимагаємо внести зміні у тендерну документацію, бо на наш погляд реалізувати ці вимоги може інший виробник ПЗ , а Ви не зазначаєте можливість надання еквіваленту у вигляді закупівлі конкурентного ПЗ з позитивним експертним висновком за результатами державної експертизи у сфері технічного захисту інформації щодо відповідності вимогам нормативних документів системи технічного захисту інформації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно п.2.- Відповідні зміни будуть внесено до тендерної документації Стосовно п.3.-Вимога повністю відповідає потребам Замовника. Відповідно до роз’яснень, наданих офіційним дистриб’ютором Symantec в Україні, локальна розширена технічна підтримка першої лінії з питань консультацій, функціонування та підтримки програмного забезпечення Symantec має надаватися ресурсами, що знаходяться в Україні. А це передбачає роботу україно-, російськомовних фахівців з використанням послуг всіх існуючих операторів місцевого телефонного зв’язку України та електронного листування. Стосовно п.4.- Відповідні зміни будуть внесено до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено