• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

сервер (за рахунок власних надходжень)

Завершена

92 780.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 463.90 UAH
Період оскарження: 19.07.2019 13:12 - 24.07.2019 15:00
Вимога
Вирішена

тендерна документація

Номер: 006e0f3780f14e19a3fa7aeb97138733
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-001532-b.a1
Назва: тендерна документація
Вимога:
Шановний замовник! Відповідно до закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А також, закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно вашої документації Учасник надає адресу(и) власного(их) сервісного центру(ів), що буде(уть) обслуговувати надане обладнання під час гарантійного терміну. З метою швидкого реагування та усунення недоліків, розташування вказаного центру не може бути більше ніж 50 км від місця поставки Товару.) Наявність, сервісного центру 50 км від місця поставки ніяк не може гарантувати якісного сервісу саме по серверному обладнанню, швидких термінів реакції і заміни в разі гарантії. Сервер може пролежати в цьому сервісі 2 тижні, без вирішення проблеми, а допустимо сервіс з Києва вирішить проблему за декілька днів. Велика частина сервісних центрів знаходиться в Києві і склади по серверних компонентів так само знаходяться в Києві, ви повинні це розуміти. Ви можете вказати умови сервісу, що транспортування за рахунок постачальника, терміни, наприклад, 3 дні з виїздом інженера і т.д . Але прив'язка до місця розташування це пряме порушення закону. Можна сказати, що це є корупційною складовою, яка вкрай обмежує кількість потенційних учасників та заважає економити бюджетні кошти. В інтернеті ви зможете знайти безліч рішень АМКУ з цього приводу, де АМКУ стає на бік постачальників і змушує замовників прибирати вимоги по сервісним центрам у вашому місті з документації. Просимо вас дотримуватися норм закону і прибрати цю вимогу, радимо розписати докладніше терміни і якість сервісу, це буде значно краще.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До оголошення внесені зміни: В листі Учасник надає адресу(и) власного(их) чи на договірних умовах сервісного центру(ів), що буде(уть) обслуговувати надане обладнання під час гарантійного терміну. З метою швидкого реагування та усунення недоліків, розташування вказаного центру бажано бути не більше ніж 50 км від місця поставки Товару. Для уникнення додаткових витрат на транспортування техніки у випадку необхідності її ремонту, замовником виставлена вимога про наявність сервісного центру (власного чи на договірних умовах) на території Донецької області
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні