-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання модульної котельній, в межах реалізації проекту "Будівництво модульної котельної по вул.Новий Побут м.Слов'янськ"ДК 021:2015-42160000-8 ( котельні установки)
Торги не відбулися
3 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
19.07.2019 12:43 - 18.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА Керуючись ст.ст. 3, 16, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» вимагає від Замовника торгів - Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради об’єктивно та неупереджено провести детальний розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ»
Номер:
1df000e5313c4efb9e00885eaaf4c08d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-19-001402-b.b1
Назва:
ВИМОГА
Керуючись ст.ст. 3, 16, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» вимагає від Замовника торгів - Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради об’єктивно та неупереджено провести детальний розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ»
Вимога:
Протоколом від 02.09.2019р Замовником відхилена тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» щодо закупівлі «Придбання модульної котельній, в межах реалізації проекту "Будівництво модульної котельної по вул.Новий Побут м.Слов'янськ" ДК 021:2015-42160000-8 ( котельні установки)».
Керуючись ст.ст. 3, 16, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» вимагає від Замовника торгів - Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради об’єктивно та неупереджено провести детальний розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ», оскільки:
1) самим Замовником у тендерній документації прописано, що відповідно Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції «Інші документи, що мають бути подані Учасником у складі тендерної пропозиції:
- Копія Статуту (для юридичних осіб)»
Факт виконання учасником даної вимоги підтвердженно наданням в складі тендерної пропозиції копії Статуту ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» та підтверджено самим Замовником у пункті 1. Протоколу від 02.09.2019р Замовника.
Тому, залишається незрозумілим в чому полягає обгрунтованість рішення замовника про відхилення по даному питанню, якщо вимога замовника повністю виконана учасником ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» з точністю до прописаного/вимагаємого.
2) Замовником у тендерній документації прописано, що відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції «- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів у складі тендерної пропозиції, підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання зазначених документів; повноваження учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи підприємця, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;»
Факт виконання учасником даної вимоги підтвердженно в повному обсязі наданням в складі тендерної пропозиції наданням наступних документів:
виписки з протоколу засновників,
наказом про призначення,
довідкою №210/23 від 08.08.2019р щодо права підпису документів пропозиції та договору за результатами закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в Протоколі від 02.09.2019р замовником не перелічені всі надані учасником документи, що свідчить про недостатньо детальне вивчення документів та прийняття необгрунтованого рішення.
Тому, вимога замовника щодо даного пункту повністю виконана учасником ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» з точністю до прописаного/вимагаємого.
3) Замовником у тендерній документації прописано, що відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції «- проект договору про закупівлю (Додаток 4)»
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! Зазначена вимога йде без посилань на те, що проект договору повинен бути наданий або завірений, або заповнений з боку учасника, або заповнений окрім цінових показників та додатків до нього, або інше.
Документація не містить окремих вимог щодо необхідності заповнення та необхідності надання саме специфікації товару до проекту договору у складі Пропозиції
Додатком 4 до Документації зазначено проект договору. Пунктом 12.1. зазначеного
проекту договору зазначено, що невід'ємною частиною договору є специфікація.
Документація не містить окремих вимог щодо необхідності заповнення та
необхідності надання саме специфікації товару до проекту договору у складі Пропозиції.
Специфікація є додатком до Договору, а не до Проекту договору.
Враховуючи викладене, учасник не порушив умови Документації в цій частині,
тому його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище
підстави.
На підтвердження вищезазначеного зазначаємо про наявність відповідних Рішеннь Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), зокрема № 3653-р/пк-пз від 28.03.2019.
Тому, вимога замовника щодо даного пункту повністю виконана учасником ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» з точністю до прописаного/вимагаємого.
Крім того, зазначимо, що в складі тендерної пропозиції інших учасників є суттєві недоліки, в тому числі:
ТОВ «ГРАНД-ГРУПП»
1. Паспорт, инструкція на горелки – відсутній переклад н українську мову (частина 1 п.7 ТД)
2. надано копія Договору про досвід виконання аналогічного договору замість оригіналу (дод.1 ТД), який не є аналогічним щодо даного предмету закупівлі.
3. Відсутній дозвіл на застосування блочно-модульної котельні (дод.3 ТД)
4. Сертифікат на горелки діє до 24.05.2019р, тобто не є чиним.
5. Технічні параметры котла NAVI III 940 не відповідають замовленим, а саме:
Довж. 3060мм, а в тех.заданні 2310мм; маса 2034мм, а в тех.заданні 1250мм.
КП «ДОНТЕХНО»
1. Відсутній дозвіл на застосування.
2. Паспорт (инструкція) не горелку Ecoflam, а на контролер.
3. Технічні параметри запропонованого котла NAVI III 940 не відповідають замовленим, а саме: довжина 3051мм, а в тех.завданні 2310мм; маса 2827мм, а в тех.завданні 1250мм.
ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» є єдиним з учасників торгів, який має високий професійний рівень та досвід, має відповідні дозволи та ін. щодо виконання договору за предметом даної закупівлі
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею. 3 Закону передбачено, що принципами здійснення закупівель є основні принципи: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Шановний Замовник! ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» вимагає від Замовника торгів об’єктивно та неупереджено повторно провести детальний розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника та не посилатися у протоколі на вимоги, які суперечать вимогам ТД.
Керуючись ст.ст. 3, 16, 18, 22, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» вимагає від Замовника торгів продовжити закупівлю з суворим дотриманням вимог діючого законодавства та відмінити рішення, викладене в Протоколі від 02.09.2019р.
Додатково, хочемо зазначити, що у разі, якщо Замовником буде безпідставно відхилена або нерозглянува Вимога Учасника та не задоволені законні вимоги Учасника, то в свою чергу учасник буде звертатися до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, Національного антикорупційного бюро України, Рахункової палати України та Антимонопольного комітету України з метою встановлення у діях Замовника складу кримінального та адміністративного правопорушення.
Враховуючи вищенаведене,
ВИМАГАЄМО:
1) Скасувати рішення згідно з Протоколом від 02.09.2019р щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» щодо закупівлі «Придбання модульної котельній, в межах реалізації проекту "Будівництво модульної котельної по вул.Новий Побут м.Слов'янськ"ДК 021:2015-42160000-8 ( котельні установки)».
2) Продовжити закупівлю з суворим дотриманням вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Славянск1.pdf 05.09.2019 17:48
Дата подачі:
05.09.2019 17:48
Вирішення:
Відповідь на вимогу ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ» № 215 від 05.09.2019р.
Предмет закупівлі: Предмет закупівлі: Придбання модульної котельній, в межах реалізації проекту "Будівництво модульної котельної по вул.Новий Побут м.Слов'янськ" ДК 021:2015-42160000-8 (котельні установки)
Замовник.
Найменування Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради.
Код за ЄДРПОУ 03364636
Місце виконання робіт: 84100, Донецька обл., м.Слов‘янськ, вул. Новий Побут
Дата оприлюднення закупівлі: 19 липня 2019р.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-19-001402-b
Дата та час початку Аукціону: 23.08.2019р. 14:30
Дата та час розкриття пропозицій: 23.08.2019р.15:03
Управління є головним розпорядником бюджетних коштів. Основними завданнями управління є реалізація державної політики по комплексному розвитку житлово-комунального господарства для забезпечення потреб територіальної громади
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно статті 3 Закону принципами публічних закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто головною метою публічних закупівель має бути не просто витрата бюджетних коштів, а забезпечення ефективності їх використання шляхом об’єктивного, прозорого, неупередженого та відкритого обрання кращої, серед запропонованих добросовісними, конкурентоспроможними суб’єктами господарювання – учасниками закупівлі, тендерної пропозиції, яка поєднує необхідне співвідношення якості та ціни предмету закупівлі
У своїй діяльності Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради суворо дотримується вимогам діючого законодавства.
Тендерним комітетом Замовника торгів - Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради було повторно проведено детальний розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХЕКС-ГАЗ». Протокольним рішенням від 09.09.2019р. тендерний комітет дійшов висновку, що відхилення тендерної пропозиції учасника було обгрунтоване та провомірне.
Голова тендерного комітету В.Г. Башкаєв
Статус вимоги:
Відхилено