• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дидактичний матеріал для організації освітнього простору Нова українська школа в початкових класах Чорноострівської селищної ради

кошти державного та місцевого бюджету

Завершена

260 138.02 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.69 UAH
Період оскарження: 19.07.2019 12:37 - 30.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: e0a2fed09fe942a7aace34994aea1945
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000399-c.a2
Назва: Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Неправомірна дискваліфікація ФОП Лисакова О.О.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу щодо неправомірної дискваліфікації та повідомляє, що не погоджується з доводами вказаними у Вашій вимозі виходячи з наступного. Відповідно до пп. 3.1.1. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для Учасників - фізичних осіб або фізичних осіб - підприємців). Відповідно до п. 5 Постанови Верховної ради «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» №2503 від 26.06.1992 року Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Тобто Законодавець в п. 5 Розділу І Положення про паспорт громадянина України дав вичерпне визначення паспорту, де зокрема зазначив що паспорт складається не тільки з 16 сторінок, але й з обкладинки. Окрім того, відповідно до п.6 визначеного положення обкладинка містить додаткову пізнавальну інформацію, зокрема написи "Україна", зображення Державного герба України, напис "Паспорт". Згідно пп. 3.1.1. частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником торгів вимагалося надання копії паспорту, що посвідчує особу. Тобто вимагалося надання ПОВНОГО документу, а згідно Положення про паспорт громадянина України повним паспортом є документ з 16 сторінок та обкладинки. У складі Вашої тендерної пропозиції міститься 16 сторінок паспорту, але відсутня обкладинка паспорту, як того вимагають норми Положення про паспорт громадянина України. Враховуючи вищевикладене, Ваша пропозиція не відповідала умовам тендерної документації та була відхилена на підставі пункту 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо позицій АМКУ при розгляді скарг потрібно зазначити, що в практиці АМКУ відсутнє таке джерело права, як прецедент і тому кожну справу колегія АМКУ розглядає, як виходячи з конкретних обставин справи. Щодо послугів Консультанта торгів, повідомляємо, що стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»). Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником. Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури. Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» маєте право оскаржити результати закупівлі в порядку передбаченому статтею 18 вищевказаного Закону З приводу Вашого питання, щодо подальших дій тендерного комітету після винесення рішення АМКУ повідомляємо, що відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Тобто до винесення рішення органом оскарження рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі тендерний комітет не може коментувати свої подальші дії. Тендерний комітет Чорноострівської селищної ради повідомляє Вас, що нами буде прийнято законне та вмотивоване рішення, після надходження відповідного рішення АМКУ з урахуванням всіх обставин справи.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усунення дискримінаційних умов, які порушують принципи здійснення закупівель

Номер: d285e18127344b638cfdeb3e03ad7d5f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000399-c.c1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних умов, які порушують принципи здійснення закупівель
Вимога:
Шановний замовнику, просимо усунути дискримінаційні умови, що обмежують коло потенційних учасників, в тендерних закупівлях, та призводять до збільшення ціни. В закупівлях повинна буди рівноправна конкуренція. З метою усунення дискримінаційних умов просимо прибрати/змінити наступні пункти з тендерної документації з наступних підстав: 1. У пункті 3.5.2. «Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: « 3. - Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, назву організації (замовника), із яким укладено такий договір, її (його) адресу, контактний телефон, сума договору та стану виконання, який укладено у 2017 або 2018 році, разом із копією такого договору.» В зв’язку з тим, що зараз вже пройшла більша частина 2019 року, тому просимо Вас, в цей перелік додати 2019 рік (2017 -2019 рр.) 2. У пункті 5.2.3. «На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 2600,00 грн. (дві тисячі шістсот гривень 00 копійок) на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.» Вимога Замовника щодо можливості покладення на Учасника витрат на оплату послуг Консультанта в сумі 2600,00 грн. не належить до предмета закупівлі. Витрати, пов'язані з юридично-консультаційними послугами не відносяться до предмету закупівлі та не можуть бути включені у розрахунок ціни пропозиції учасника.а отже пункт щодо відшкодування зазначених витрат не може бути включений до документації конкурсних торгів. Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі дидактичних матеріалів. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги. Тому просимо прибрати цей пункт з тендерної документації 3. у пункті «Загальні вимоги» «Учасник у складі пропозиції надає: - копія якісного посвідчення та/або копія сертифікату(ів) відповідності, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством) або гарантійний лист про те, що такі документи будуть надані при поставці товару; - копія висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів або гарантійний лист про те, що такі документи будуть надані при поставці товару» Просимо додати обов’язкову умову, щоб документи про якість товару, учасники обов’язково додавали до своєї тендерної пропозиції, а не тільки давали гарантійний лист про їх надання при поставці товару. Тому що, недобросовісні учасники дуже часто при поставці товару можуть взагалі не надати документи які дійсно підтверджують якість товару, або надати крадені документи які їм не належать. Система «ProZorro» створена саме для того, щоб усі бачили документи які подають учасники. Просимо додати в тендерну документацію те , що учасник повинен обов’язково при поданні тендерної пропозиції надати документи які підтверджують якість товару. Наголошуємо , що саме якість товару є одним із найголовніших ознак після ціни.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації та прийнято рішення внести зміни в тендерну документацію на закупівлю «код ДК 021:2015 - 39160000-1 «Шкільні меблі» (Дидактичний матеріал для організації освітнього простору Нова українська школа в початкових класах Чорноострівської селищної ради)» в пп. 3.5.2. частини 5 Розділу ІІІ ТД (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору) та в Загальні вимоги додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» в частини підтвердження відповідності вимогам ТД запропонованого ним товару та можливість його поставки. Щодо вимоги внести зміни в пп. 5.2.3 частини 2 Розділу V ТД та виключити послуги Консультанта торгів, повідомляємо, що стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону країни «Про публічні закупівлі»). Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації. У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником. Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД. Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури. Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно. Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г. Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників. Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Статус вимоги: Не задоволено