• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

33600000-6 - Фармацевтична продукція - 4 найменування: Бупівакаїну гідрохлорид з адреналіном (Bupivacaine, combinations), Бупівакаїну гідрохлорид (Bupivacaine), Пропофол (Propofol), Тіопентал натрію (Thiopental)

Розбито на 4 лоти 22.08.2019р

Завершена

148 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2019 12:37 - 26.08.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга відповідно до ст.18 Закону України " Про публічні закупівлі"

Номер: 2b0960910bcf44cabbb8afcc672f5ca0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000363-a.b3
Назва: Скарга відповідно до ст.18 Закону України " Про публічні закупівлі"
Скарга:
Наявність дискримінаційних вимог у Тендерній Документації
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.08.2019 21:24
Дата виконання рішення Замовником: 27.08.2019 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником розділено ліки на окремі лоти, згідно рішення АМКУ по скарзі учасника.
Автор: ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ", Олександр Гуділін +380504956417 tender@zm.kiev.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 5ef37cfd9c46450084d3c34bd8de6c04
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000363-a.a2
Назва: Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вирішення: Розглянувши Ваше звернення від 24.07.2019 року тендерний комітет повідомляє наступне. Умовами тендерної документації передбачено, що «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника щодо можливості видачі гарантійних листів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість згідно документації та повинен адресуватися Замовнику торгів». Включаючи вищезазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом як надання листа від виробника лікарських засобів. Зокрема, такий підхід на протязі декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН, які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в лікарських засобах. При цьому, слід констатувати, що ціни на лікарські засоби, які постачаються за результатом проведення вказаних процедур закупівель, незмінно є нижчими ніж у закупівлях, що проводяться різними комунальними закладами України. Ми переконані, що саме завдяки тому, що постачальниками за вказаними процедурами є компанії, які мають стійкі правовідносини безпосередньо з виробниками, можливе уникнення від додаткових ланок руху лікарського засобу, які можуть вплинути на остаточну вартість лікарського засобу та суттєво її підвищити. Слід зауважити, що Антимонопольний комітет України також приходить до висновку, що кожна ланка руху лікарського засобу може впливати на його остаточну вартість (див. Звіт за результатами дослідження фармацевтичних ринків (за період 2014р. - перше півріччя 2016р). На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає букві та духу законодавства України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), тендерний комітет не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо цього питання. Про поділяння на лоти, в Законі України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, не має заборони проводити відкриті торги по закупівлі ліків разом за кількома найменуваннями. Лист МЄРТ носить рекомендуючий характер. От же відкриті торги проводяться згідно вимог чинного законодавства та за МТВ викладеними згідно потреб Замовника. На засіданні тендерного комітету прийнято рішення залишити МТВ і ТД без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

Номер: 23586bc0e1eb49dc99f31c95fbdd1634
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000363-a.b1
Назва: Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога:
Вимога, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Роз’яснення на запит учасника щодо документів затребуваних тендерною документацією, та відхилення його запиту на зміни до ТД.
Статус вимоги: Відхилено