• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Лот 1 : збирання, перевезення, зберігання утилізація/ перероблення відпрацьованих люмінісцентних ламп. Лот 2: збирання, перевезення, зберігання утилізація/ перероблення термометрів., джерело фінансування- кошти комунального підприємства

Торги не відбулися

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 500.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2019 09:46 - 01.08.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога про оскарження переможця

Номер: 3739f3ba6f5d408d954cbde87ac33ec7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000082-a.a3
Назва: Вимога про оскарження переможця
Вимога:
13.08.2019 о 13 годині 32 хвилин на електронний майданчик zakupki.prom.ua було завантажено Протокол № 107/19 ТК засідання тендерного комітету (далі – Протокол № 107/19 ТК) Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міськдержавдміністрації) «Київкомунсервіс» (далі - Замовник). Відповідно до Протоколу № 107/19 ТК прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі: «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», UA-2019-07-19-000082-a за Лотом 1: збирання, перевезення, зберігання утилізація/ перероблення відпрацьованих люмінесцентних ламп, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", код ЄДРПОУ: 39624900, з ціною 189`600.00 грн. з ПДВ та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі з ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", код ЄДРПОУ: 39624900, з ціною 189`600.00 грн. Розглянувши вказаний протокол та ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» і доданими до неї документами, ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» вважає за необхідне звернутися із вказаною вимогою, та повідомити тендерний комітет Замовника про наступне: 1. Перш за все ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» під час подачі тендерної пропозиції не дотрималося вимог тендерної документації Замовника, а саме пп.1 п. 1 Розділу ІІІ та додатку 1 тендерної документації Замовника, яким вимагалося надати «Документ «Тендерна пропозиція», за формою що наведена у Додатку 1 до цієї тендерної документації». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» подало свою тендерну пропозицію не датовану. Тобто з тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не можливо встановити дату її складання. Вказане є грубим порушенням тендерної документації, що веде до відхилення тендерної пропозиції Учасника Замовником. 2. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано довідку за вих. №01/03-340/4 від 02.08.2019 «Інформація про наявність у ТОВ «НВК «Укрекопром» обладнання, матеріально-технічної бази, та засобів необхідних для надання послуг». Пунктом 1 вказаної довідки зазначено, що у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» є орендоване офісне приміщення за адресою: 65012, м. Одеса, пров. Катаєва, 4 нежиле приміщення цокольного поверху, 14. Проте в порушення вимог пп. 2.1 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації яким вимагалося надати підтвердження оригіналом документа на право власності, та/або право користування матеріально-технічної бази. 3. Також ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» в довідці за вих. №01/03-340/4 від 02.08.2019 «Інформація про наявність у ТОВ «НВК «Укрекопром» обладнання, матеріально-технічної бази, та засобів необхідних для надання послуг» в пункті 6 зазначено, що у ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» є орендована установка поділу компонентів, знешкодження та утилізації ртутьвмісних ламп і відходів «Екотром-2» модель 150-300. На підтвердження права користування вказаною установкою ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надало Договір оренди №17-07-20-ОО від 27.07.2017 з ТОВ «Екологія світла», який на момент подачі втратив свою чинність. Жодного належного та допустимого доказу на продовження дії вказаного договору ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано не було. 4. Підпунктом 2 пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника вимагалося надати інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. В порушення вимог вказаного пункту Тендерної документації ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» в пункті 2 довідки № 01/03-340/8 від 02.08.2019 про відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не вказало, що відомості про ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не внесено, а зазначило, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 5. Підпунктом 8 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника вимагалося «Інші документи, які повинен надати Учасник в складі пропозиції належним чином засвідченої учасником копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість». В порушення вимог Тендерної документації Замовника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не надало жодного підтвердження статусу платника податку, що є грубим порушенням вимог Тендерної документації замовника та вимог Закону України «Про публічні закупівлі». 6. Підпунктом 2.6. пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника вимагалося надати свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів. В пункті 4.4 Розділу І Тендерної документації Замовника зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – один рік з дати укладення договору. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів на автомобіль MAN д.н.з. ВН3140ВІ з терміном дії до 23.10.2019 тобто таке, яке не відповідає пункту 4.4 Розділу І Тендерної документації Замовника. Також ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів на автомобіль ЗИЛ д.н.з. ВН1604НВ з терміном дії до 28.09.2019 тобто таке, яке не відповідає пункту 4.4 Розділу І Тендерної документації Замовника. 7. Розділом ІІІ Тендерної документації Замовника визначено, що необхідно надати скан-копію договору обов'язкового страхування відповідальності суб'єктів перевезення небезпечних вантажів. Пунктом 4.4 Розділу І Тендерної документації Замовника зазначено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – один рік з дати укладення договору. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» в складі тендерної пропозиції надано договір №ОГ/18-025/09/18 обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів від 25.09.2018 з терміном дії до 25.09.2019 тобто такий, що не відповідає пункту 4.4 Розділу І Тендерної документації Замовника. 8. Відповідно до підпункту 3.2 пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника необхідно було надати «оригінали документів. які підтверджують наявність працівників зазначених Довідках складених відповідно до пп.3.1 (оригінали наказів або орігінали першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування вказаних у довідках працівників або у трудових цивільних відносинах з учасником (орігінали цивільно-правових угод тощо) відповідно до КЗпП, ЦКУ. * У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають трудові книжки працівників, то додатково необхідно надати листи згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників». ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» в порушення вимог вказаного пункту надано копії, а не оригінали наказів. Окрім цього, відсутні накази про прийом на роботу працівників, які зазначені в довідці №01/03-340/13 від 02.08.2019, а саме: Рустама Хан-Ака та Погорєлова Миколи Анатолійовича. Також ігноруючи вимоги Замовника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не надано ні скан-копії трудової книжки ні повідомлення про прийом працівника на роботу Рустама Хан-Ака. 9. Відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо підтвердження строку дії тендерної пропозиції». Вказана вимога Тендерної документації ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» не виконана, лист не надано. Відповідно до ч. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З огляду на виявлені порушення та не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «РИЕ БРОВАРИ», - ВИМАГАЄ: Відхилити тендерну пропозицію ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", код ЄДРПОУ: 39624900, з ціною 189`600.00 грн. з ПДВ. В разі ігнорування вказаної вимоги, Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕИ БРОВАРИ» доводить до відома Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міськдержавдміністрації) «Київкомунсервіс», що залишає за собою право на звернення до відповідних контролюючих органів та суду.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Є відповідь

Оскарження вимоги

Номер: d9c89b7c6b6a446f84d6066e17c3f38b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000082-a.a2
Назва: Оскарження вимоги
Вимога:
07.08.2019 о 17 годині 55 хвилин на електронний майданчик zakupki.prom.ua було завантажено інформацію, про нібито невідповідність Тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕИ БРОВАРИ» Тендерній документації Замовника. Вказане твердження є неправдивим, та таким, що має на меті ввести в оману Замовника. Автор вказаного звернення, як він вказує в ньому, проаналізував документи подані ТОВ «РЕИ БРОВАРИ», проте чомусь він не проаналізував зміни до законодавства, які діють на даний момент та на момент подачі Тендерної пропозиції. Так автором звернення зазначено, що «Учасником надано лише копію Наказу Мінприроди, проте не надано скан-копії самої ліцензії». Повідомляємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «РЕИ БРОВАРИ» не отримувало у паперовому вигляді ліцензії на поводження з небезпечними відходами, так як Законом України № 835 від 26.11.15 «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та СКАСОВАНО паперовий бланк ліцензії єдиного зразка. Підтвердженням цього є інформація розміщена на офіційному сайті Міністерства екології та природних ресурсів України, та доступна за посиланням https://menr.gov.ua/content/do-uvagi-licenziativ-ta-subektiv-gospodarskoi-diyalnosti.html. Автором вказаного звернення зазначено, що Учасником нібито не підтверджено право власності/оренди матеріально технічною базою, яка вказана у довідці про наявність матеріально технічної бази. Проте вказане твердження є оманливим, так як ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» при подачі своєї тендерної пропозиції долучено договори, які підтверджують право власності/оренди майна, яке використовується під час провадження господарської діяльності. Зокрема долучено: договір оренди №8/1 від 09.11.2015 між ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» та ТОВ «ФЕЛІКС ЕНЕРДЖИ»; договір оренди №6 від 03.09.2018 між ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» та ТОВ «РЕПАУЕР»; договір №09/1 купівлі-продажу млина шарового СМ6008А УЗ від 27.11.2015 між ФОП Лаврієнко С.П. та ТОВ «РЕИ БРОВАРИ»; договір поставки №ВС186 від 16.08.2018 між ТОВ «Вентус.юа» та ТОВ «РЕИ БРОВАРИ». Пунктом 8 Розділу ІІ Тендерної документації Замовника визначено, що учасник повинен подати «установчий документ (Статут, або модельний статут, або установчий договір, або засновницький договір, або положення з усіма додатками та змінами (остання редакція))». У вказаному пункті відсутній обов’язок Учасника надавати оригінал статутного документу. Тому, Учасник має право надати копію статутного документу, що не суперечить вимогам тендерної документації. ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» у документах доданих до Тендерної пропозиції додано витяг з протоколу №81-697-18 засідання комісії з перевірки знань з охорони праці від 23.08.2018, який підтверджує проходження працівниками ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» перевірки знань і умінь відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.46-70 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», диплом працівника ТОВ «РЕИ БРОВАРИ» про здобуття кваліфікації еколога та два сертифікати про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами. ТОВ «РЕИ БРОАВРИ» надано документи та довідки, які підтверджують дотримання Учасником вимог законодавства природоохоронного законодавства із захисту довкілля.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Рішення щодо кваліфікації долучені
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної документації Учасника вимогам Тендерної документації Замовника

Номер: 3e99b9555d474c85913b701672d8d194
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-19-000082-a.a1
Назва: Невідповідність тендерної документації Учасника вимогам Тендерної документації Замовника
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію Учасника, необхідно зазначити, що ним не було дотримано вимоги Замовника, викладені у Тендреній документації, виходячи з наступного: 1. Учасником надано лише копію Наказу Мінприроди, проте не надано скан-копію самої ліцензії. 2. Учасником не надано свідоцтво з питань БЕЗПЕКИ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НЕБЕЗПЕЧНИХ ВАНТАЖІВ (п. 3.4. ) 3.Не надано скан-копію сертифікату системи управління якістю (пункт 8 ТД) 4. Учасником не надані договори, підтверджуючі право власності/оренди наступного обладнання/матеріально-технічної бази, відповідно до наданої учасником довідки: - Золоуловлювач МЦ-У 600-00.00.000 ПС Циклон ЦН-15 (зав. № 1500-2499-06) - Золоуловлювач МЦ-У 600-00.00.000 ПС Циклон ЦН-15 (зав. № 1500-2580-07) - Пилогазоочисна установка мокрої доочистки газу-скруббер, призначений для очистки викидів забруднюючих речовин від установки для оброблення, утилізації та знешкодження небезпечних відходів ОVК-КZОТ (зав. № НЖ-2235/2-12) - Пилогазоочисна установка мокрої доочистки газу-скруббер, призначений для очистки викидів забруднюючих речовин від установки для оброблення, утилізації та знешкодження небезпечних відходів ОVК-КZОТ (зав. № НЖ-2235/1-12) - Повітряний компресор «FORTE» VFL-50 - Ваги платформні ВПД-П-2т (зав. № 8012) - Електричний канальний тельфер з нормальною будівельною висотою (EN) Podem MT 316 Відповідно до п. 2.1.,. 2.3., 2.4. учасник надає довідку МТБ «підтверджену оригіналом документа на право власності, та/ або право користування матеріально-технічної бази» «Найменування обладнання, машин і механізмів та їх кількість вказаних у пп. 2.3. п.5 тендерної документації повинні відповідати підтверджуючим документам відповідно до пп 2.4. цього пункту, наданим Учасником у складі пропозиції ». « Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин та механізмів (надати оригінал договору купівлі-продажу, або договору оренди (у разі надання договору оренди з фізичною особою, договір повинен бути укладений у відповідності до норм ЦКУ), або договір про надання послуг, або лізинговий договір або бухгалтерський документ тощо).» 5. Тендерною документацією не встановлено, що повинна надаватись належним чином КОПІЯ статуту, пунктом 8 вимагається надати: «установчий документ (Статут, або модельний статут, або установчий договір, або засновницький договір, або положення з усіма додатками та змінами (остання редакція)).» Отже, Замовником вимагається надання скану саме оригіналу Сатуту. 6. Надані посвідчення та протоколи щодо проходження працівниками Учасника навчання не відповідають вимогам ТД, так як Замовником вимагається надати «посвідчення про навчання та перевірку знань з охорони праці щодо правил безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речови.» Замість цього учасником надано посвідчення про проходження знань законодавчих актів з охорони праці під час експлуатації обладнання,; під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, пристроїв тощо 7. Учасником не надано інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно згідно переліку, що наведений у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації; 8. Не надано довідку в довільній формі, що при наданні послуг Учасником застосовуватимуться заходи із захисту довкілля згідно встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам (державним стандартам). (пункт 2..3 розділу 5) 9. Копія ліцензії Укртрансбезпеки ПП «Еліт» Фешен Клаб» не засвідчена На підставі іищевикладеного, просимо відхилити пропозицію ТОВ "РЕИ БРОВАРИ"" та перейти до оцінки слідуючого у черзі Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно частини 4 статті 28 Закону «Про публічні закупівлі», строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, становить п’ять робочих днів та може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Станом на 08.08.2019 року рішення щодо кваліфікації учасників не прийнято.
Статус вимоги: Відхилено