-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (надання послуг для організації харчування учнів)
Завершена
3 796 956.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 58.00 UAH
мін. крок: 0% або 58.00 UAH
Період оскарження:
18.07.2019 17:57 - 29.07.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закпівлі" на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
f979b32f797241bcbd715323b86a83e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-18-000683-a.c3
Назва:
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закпівлі" на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-18-000683-a. Комунальне підприємство «Міський сервіс» Стебницької міської ради Львівської області подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради та визнання переможцем закупівлі ФОП Цар Б.О. КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради визначена найбільш економічно вигідною. Однак, Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2019 р. встановлено, що пропозиція КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради не відповідає кваліфікаційному критерію. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника 20.08.2019 18:16
- Підтвердження оплати за воду 20.08.2019 18:16
- Підтвердження оплати за електроенергію 20.08.2019 18:16
- Платіжне доручення про оплату за оскарження 20.08.2019 18:16
- Doc файл 20.08.2019 18:16
- рішення від 23.08.2019 № 11724 + лист Замовнику.pdf 23.08.2019 19:02
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 20.08.2019 № UA-2019-07-18-000683-a.c3.pdf 10.09.2019 20:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.09.2019 № 12769 .pdf 12.09.2019 16:48
- рішення від 11.09.2019 № 12769.pdf 17.09.2019 00:09
- додаток до пояснення 03.09.2019 17:37
- пояснення 03.09.2019 17:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2019 18:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.09.2019 00:10
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закпівлі" на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
3b485063d4e940749261808caeaf4ce1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-18-000683-a.a4
Назва:
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закпівлі" на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-18-000683-a. Комунальне підприємство «Міський сервіс» Стебницької міської ради Львівської області подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно відхилення пропозиції КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради та визнання переможцем закупівлі ФОП Ляшенко С.В. КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради вбачає у діях Замовника порушення норм Закону «Про публічні закупівлі» в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради визначена найбільш економічно вигідною. Однак, Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2019 р. встановлено, що пропозиція КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради не відповідає кваліфікаційному критерію. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника 20.08.2019 18:25
- Підтвердження оплати за електроенергію 20.08.2019 18:25
- Підтвердження оплати за воду 20.08.2019 18:25
- Платіжне доручення про оплату за оскарження 20.08.2019 18:25
- Doc файл 20.08.2019 18:25
- рішення від 23.08.2019 № 11725.pdf 23.08.2019 19:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2019 18:25
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.08.2019 19:03
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику щодо скасування рішення про дискваліфікацію КП "Міський сервіс" Стебницької міської ради
Номер:
8095a5868c854a25bebf0664759bc538
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-18-000683-a.b1
Назва:
Вимога Замовнику щодо скасування рішення про дискваліфікацію КП "Міський сервіс" Стебницької міської ради
Вимога:
Просимо звернути увагу на виявлені порушення та скасувати рішення щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради та визнати нас переможцями по Лоту №8 та Лоту №9.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника 15.08.2019 23:11
- Підтвердження оплати за електроенергію 15.08.2019 23:11
- Підтвердження оплати за воду 15.08.2019 23:11
Дата подачі:
15.08.2019 23:11
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації (п.5 Розділу 3) Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Також тендерною документацією встановлений перелік документів, який учасники повинні були надати, щоб підтвердити свою відповідність цьому кваліфікаційному критерію. Одним із таких документів є відгук про виконання аналогічного договору. Так, Тендерною документацією встановлено, що «У разі наявності в Учасника попереднього досвіду співпраці за договором про аналогічні послуги із Замовником, Учасник повинен надати у складі пропозиції відгук про належне виконання договору (-ів) від Замовника».
Учасник Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області надав у складі тендерної пропозиції відгук із Замовником (Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради). Зі змісту наданого відгуку випливає, що Договір виконувався неналежним чином, про що прямо зазначено у Відгуці.
Замовник не заперечує той факт, що Учасник надав відгук. Проте учасник у складі своєї пропозиції на власний ризик надав відгук, який не підтверджує належного та позитивного виконання аналогічного договору.
Питання стосовно того чи наданий Учаснику відгук підтверджує, чи навпаки - не підтверджує його позитивне виконання договору Учаснику слід було вирішувати до подання Тендерної пропозиції. Таким чином, учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику щодо скасування рішення про дискваліфікацію КП "Міський сервіс" Стебницької міської ради
Номер:
c68a3f6394f6497a8f7dd90302c2591f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-18-000683-a.a2
Назва:
Вимога Замовнику щодо скасування рішення про дискваліфікацію КП "Міський сервіс" Стебницької міської ради
Вимога:
Просимо звернути увагу на виявлені порушення та скасувати рішення щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції КП «Міський сервіс» Стебницької міської ради та визнати нас переможцями по Лоту №8 та Лоту №9.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дії Замовника 15.08.2019 23:17
- Підтвердження оплати за електроенергію 15.08.2019 23:17
- Підтвердження оплати за воду 15.08.2019 23:17
Дата подачі:
15.08.2019 23:17
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до умов тендерної документації (п.5 Розділу 3) Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Також тендерною документацією встановлений перелік документів, який учасники повинні були надати, щоб підтвердити свою відповідність цьому кваліфікаційному критерію. Одним із таких документів є відгук про виконання аналогічного договору. Так, Тендерною документацією встановлено, що «У разі наявності в Учасника попереднього досвіду співпраці за договором про аналогічні послуги із Замовником, Учасник повинен надати у складі пропозиції відгук про належне виконання договору (-ів) від Замовника».
Учасник Комунальне підприємство "Міський сервіс" Стебницької міської ради Львівської області надав у складі тендерної пропозиції відгук із Замовником (Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради). Зі змісту наданого відгуку випливає, що Договір виконувався неналежним чином, про що прямо зазначено у Відгуці.
Замовник не заперечує той факт, що Учасник надав відгук. Проте учасник у складі своєї пропозиції на власний ризик надав відгук, який не підтверджує належного та позитивного виконання аналогічного договору.
Питання стосовно того чи наданий Учаснику відгук підтверджує, чи навпаки - не підтверджує його позитивне виконання договору Учаснику слід було вирішувати до подання Тендерної пропозиції. Таким чином, учасник не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію.
Статус вимоги:
Не задоволено