-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з ремонту електричних машин 4АЖ160, 4АЖ225, МВ-11
Торги не відбулися
1 048 036.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 471.17 UAH
мін. крок: 0% або 471.17 UAH
Період оскарження:
18.07.2019 16:54 - 02.09.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін до проекту договору та ТД
Номер:
3162c1c3b5e9435bb51f888dcb06c91f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-18-000864-c.c1
Назва:
Внесення змін до проекту договору та ТД
Вимога:
Пропонуємо врахувати наші корективи та викласти проект договору (Послуги з ремонту електричних машин 4АЖ160, 4АЖ225, МВ-11) в наступній редакції:
1. Розділ 3.«ЦІНА ДОГОВОРУ»
П.3.4 викласти в наступній редакції (календарні дні замінити на робочі):
«Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів, з дати отримання в ремонт Обладнання, надає Замовнику калькуляції за результатами проведеної дефектації Обладнання відповідно до Послуг зазначених у Специфікації та Акта дефектації. Обсяг Послуг, що має бути наданий Виконавцем та прийнятим Замовником відповідно до умов цього Договору, по кожному випадку надання в ремонт Обладнання за відповідним Актом дефектації, формує вартість Послуг з ремонту одиниці Обладнання.»
2. Розділ 5. «ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ»
П.5.5 викласти в наступній редакції (так як фактична калькуляція надається після надання послуг):
«Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання Акта дефектації надсилає Замовнику калькуляцію за результатами проведеної дефектації Обладнання із розшифровками трудових і матеріальних витрат на погодження.»
П.5.10 викласти в наступній редакції редакції (так як фактична калькуляція надається після надання послуг):
«Виконавець повинен надати представнику Замовника такі документи: документи постачальника, які підтверджують якість товарно-матеріальних цінностей, що були використані при наданні Послуг (сертифікати якості, декларації про відповідність, тощо), калькуляції з розшифровками, складені на базі акту дефектації, Акт приймання обладнання з ремонту, Протокол приймально-здавальних випробувань, Акт приймання-передачі металобрухту, Акт приймання-передачі наданих послуг. Протягом 3 (трьох) робочих днів Замовник підписує два примірника Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору), один з яких протягом 3 (трьох) робочих днів повертає Виконавцю. Виконавець після отримання оригіналу Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору) виставляє Замовнику в добовий строк рахунок на остаточну оплату за надані Послуги. Датою завершення ремонту Обладнання є дата підписання Акта приймання-передачі наданих послуг (за формою згідно з Додатком 5 до цього Договору).»
П.5.11 викласти в наступній редакції (в зв’язку з тим, що необхідні матеріали від Постачальника надаються протягом 30 календарних днів + термін виконання ремонту складає 30 календарних днів) :
«Строк надання Послуг визначається Графіком подачі в ремонт та видачі з ремонту обладнання, наведеним у Додатку 2 до цього Договору, та по кожній одиниці ремонту становить не більше 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Акта дефектації.»
3. Розділ 8.«ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН»
П.8.8 викласти в наступній редакції (рівноправна відповідальність Сторін)::
« Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Замовника за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором за кожен день прострочення, крім того, за прострочення понад 30 (тридцяти) днів, Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
П.8.9. виключити (так як Виконавець зобов’язаний усунути недоліки/дефекти протягом 20 (двадцяти) робочих днів за власний рахунок з урахуванням транспортних витрат)
4. Додаток 4 : Гарантійні строки
Виключити якірні підшипники з гарантійних строків (гарантійний ремонт надається на електричні машини вцілому)
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист учасникам 864.pdf 29.08.2019 16:05
Дата подачі:
25.07.2019 09:30
Вирішення:
Тендерним комітетом АТ «Укрзалізниця» з питань закупівель послуг з ремонту, модернізації і придбання рухомого складу, іншої техніки та робіт прийнято рішення про внесення змін № 1 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено