-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проведення геолого - економічної оцінки родовищ корисних копалин
Торги не відбулися
575 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 875.00 UAH
Період оскарження:
18.07.2019 14:43 - 29.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА (відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
271a8df8b8b149c486948dd00297f08b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-18-000410-a.a1
Назва:
ВИМОГА
(відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
ДРГП «Донецькгеологія» 09.08.2019 отримало Протокол розгляду тендерних пропозицій № 1043-П від 08.08.2019 на закупівлю послуги з проведення геолого - економічної оцінки родовищ корисних копалин (код ДК 021:2015 – 71350000-6 «науково-технічні послуги в галузі інженерії»).
Відповідно до зазначеного Протоколу тендерна пропозиція ДРГП «Донецькгеологія» відхилена з підстав невідповідності умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»). Замовник стверджує, що ДРГП «Донецькгеологія» не накладено на пропозицію підпис КЕП або електронний цифровий підпис (ЕЦП), в порушення умов тендерної документації.
ДРГП «Донецькгеологія» не погоджується з такою аргументацією з огляду на наступне.
Відповідно до абз.3 ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Відповідно до ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.
Таким чином, в Законі України «Про публічні закупівлі» законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис.
Натомість, відповідно до ч.1 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
З огляду на зазначене, законодавець не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію.
Така вимогу може установити Замовник у тендерній документації.
Проте, уважно ознайомившись з тендерною документацією на закупівлю код ДК 021:2015 - 71350000-6 – науково-технічні послуги в галузі інженерії (послуги з проведення геолого - економічної оцінки родовищ корисних копалин), ми не знайшли вимоги про ЕЦП/КЕП.
Так, у розділі 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається, до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі якщо це передбачено тендерною документацією), та завантаження файлів в електронну систему закупівель кольорових сканкопій. Усі аркуші тендерної пропозиції які містять інформацію, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, крім оригіналів документів, виданих іншими установами та підприємствами.
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
У розділі 5 тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено, що Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до ч.1 ст.28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч.1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію: 1 Ціна. (ціна з ПДВ).
Таким чином, ДРГП «Донецькгеологія» надало тендерну пропозицію відповідно до чинного законодавства України та умов тендерної документації. Крім того, тендерна пропозиція ДРГП «Донецькгеологія за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на викладене, прошу обґрунтувати та надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ДРГП «Донецькгеологія» умовам тендерної документації, зокрема, невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Дану вимогу прошу вважати заявою про досудове врегулювання проблеми та для об’єктивної оцінки щодо можливої рентоорієнтованої поведінки та корупційних проявів при зміні первинного рішення про визнання ДРГП «Донецькгеологія» переможцем торгів державних закупівель (додаток 1) та підготовкою упередженого Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 1043-П від 08.08.2019 (додаток 2).
Додатки:
1. Повідомлення про визнання ДРГП «Донецькгеологія» переможцем торгів;
2. Протокол розгляду тендерних пропозицій № 1043-П від 08.08.2019.
Генеральний директор
ДРГП «ДОНЕЦЬКГЕОЛОГІЯ» М.В. Жикаляк
Пов'язані документи:
Учасник
- scan 1.jpg 14.08.2019 15:00
- scan 2.jpg 14.08.2019 15:00
- scan 3.jpg 14.08.2019 15:00
- scan 4.jpg 14.08.2019 15:00
- scan 5.jpg 14.08.2019 15:00
Дата подачі:
14.08.2019 15:00
Вирішення:
Замовник не вбачає за можливість переглянути раніше прийняте рішення. Використання КЕП передбачено вимогами Закону України "Про публічні закупівлі". Дана вимога стосується як Замовника, так і Учасників. Крім того, є практика АМКУ у поточному році щодо зобовязання Замовника відхиляти тендерні пропозиції Учасників у звязку із невикористання КЕП.
Статус вимоги:
Задоволено