• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекти постільної білизни з бязі

Комплекти постільної білизни з бязі

Завершена

3 639 384.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 196.92 UAH
Період оскарження: 11.10.2016 18:32 - 24.10.2016 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА на умови закупівлі (тендерну документацію Замовника)

Номер: 1f3d708fb6b544c19ae03004169f2545
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-11-001788-b.b1
Назва: СКАРГА на умови закупівлі (тендерну документацію Замовника)
Скарга:
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОРІГОН», в особі директора Неверової Ліни Ігорівни 01014, м. Київ, вул. Звіринецька, буд. 63 Код ЄДРПОУ: 40245187 Замовник: Філія «Центр забезпечення виробництва» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» 03049 м. Київ, Повітрофлотський проспект, буд. 11/15 Торговий майданчик: SMARTTENDER.BIZ Тендер № 362599 «Вироби текстильні готові для домашнього господарства» Номер у ЦБД: UA-2016-10-11-001788-b СКАРГА на умови закупівлі (тендерну документацію Замовника) 11.10.2016 року на електронному торговому майданчику SMARTTENDER.biz Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) було опубліковано інформацію про закупівлі «Вироби текстильні готові для домашнього господарства». Закупівлям було присвоєно номери: • №362599 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-001788-b) (далі – тендер). Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «ЛОРІГОН» вбачає порушення Закону України «Про публічні закупівлі» у кваліфікаційних критеріях Замовника, які містяться в його тендерній документації до тендерів, зокрема: 1. Відповідно до пп. 2.2. п. 2. підрозділу 3.7. Розділі 3 тендерної документації Замовника: «2.2. Надати скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України (з накладанням ЕЦП Учасника) або скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Міністерства аграрної політики та продовольства України на комплекти або тканину з якої виготовляється продукція, дійсні на момент розкриття». Відповідно до п. 7.10. Наказу Міністерства охорони здоров’я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» від 09.10.2000 року № 247: «Термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза нових харчових продуктів проводиться протягом 90 робочих днів після отримання повної заявки на експертизу нових харчових продуктів. У цей термін не входить час, протягом якого об'єкт перебуває на додаткових дослідженнях, та час, що необхідний заявникові для усунення зауважень. Про необхідність додаткових досліджень виконавець повідомляє заявника письмово. Лист є підставою для продовження терміну проведення експертизи». Відповідно до інформації, яка міститься на сайті SMARTTENDER.biz, щодо тендерів: Прийом пропозиції по тендеру №362599 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-001788-b) розпочинається з 11.10.2016 року 18:32 і триває до 28.10.2016 року 10:00 (прийом 18 днів з врахуванням 11.10.2016 року). З аналізу вищевикладеного слідує, що Замовник вимагає надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, який виготовляється мінімум 30 днів, без врахування того, що прийом тендерних пропозицій по тендерах здійснюється у 18 денний період, тобто, потенційний Учасник тендеру/Постачальник, у якого відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на дату початку прийому тендерних пропозицій, позбавлений можливості прийняти участь у тендері. Вказане свідчить про порушення Замовником ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - принципу недискримінації учасників та ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», яким в даному випадку є надання копії висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, оскільки висновок виготовляється 30 днів, а термін прийняття тендерних пропозицій 18 днів (з врахуванням дати початку прийому пропозицій). 2. Крім того, звертаю Вашу увагу на те, що у пп. 1.3. п. 1. Додатку № 1 тендерної документації Замовника передбачається надання копій фінансової звітності підприємства, а саме: Балансу підприємства (форма № 1) та Звіту про фінансові результати (форма № 2), проте в тендерній документації не вказано жодних критеріїв щодо оцінки фінансової звітності учасника, що, при бажанні, надає можливість Замовнику здійснити маніпулювання зазначеним кваліфікаційним критерієм при кваліфікації учасників, оскільки: у випадку невідповідності балансів суб’єктивному погляду тендерної комісії такого учасника можна дискваліфікувати. Це може стосуватися фірм, які нещодавно почали свою роботу і ще не мають «гарних цифр» у балансі. Зазначене вище дає всі підстави стверджувати про наявність дискримінаційних умов у тендерній документації Замовника. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі». Враховуючи вищевикладене, у проведенні закупівлі №362599 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-001788-b), наявне порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а тому, керуючись ст.ст. 16, 17, 18, 22, 23, Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Повідомити про дату, час та місце розгляду скарги. 3. Встановити порушення процедури закупівлі №362599 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-001788-b). 4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації Замовника якими усунути наявні там дискримінаційні умови, про які було зазначено вище. Додаток: Сканкопія квитанції щодо сплати збору. Директор ТОВ «ЛОРІГОН» Л.І. Неверова «22» жовтня 2016 року
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.10.2016 17:19
Автор: ТОВ "ЛОРІГОН", Поповська Леся +380959314098 lorigoncenter@gmail.com