• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень другого поверху виробничо-ветеринарного комплексу

Завершена

647 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 236.50 UAH
Період оскарження: 18.07.2019 12:49 - 23.07.2019 12:54
Вимога
Відхилено

ВИМОГА Про скасування рішення замовника по закупівлі

Номер: dc25082732cb4a0f9b983c7249eb076c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-18-000285-a.b1
Назва: ВИМОГА Про скасування рішення замовника по закупівлі
Вимога:
ТОВ «АРНАСА-БУД» звертається до вас стосовно розгляду тендерних пропозицій по закупівлі UA-2019-07-18-000285-a Капітальний ремонт приміщень другого поверху виробничо-ветеринарного комплексу за результатами проведення аукціону по якій пропозиція ТОВ «АРНАСА-БУД» визнано найбільш економічно вигідною. Однак тендерний комітет своїм рішенням з формальних підстав відхилив нашу пропозицію, а саме: • В довідці про наявність працівників не зазначено ні кваліфікації, ні спеціальності працівників, що не дає змоги зробити висновок про наявність знань та досвіду у відповідній сфері діяльності. Звертаємо увагу замовника на те, що підтвердженням наявності знань та досвіду працівника зазначено в довідці шляхом зазначення посад працівників, які відповідають їхній кваліфікації та знанням а досвід зазначено в роках трудового стажу працівників на займаних посадах. В довідці про виконання аналогічних договорів, яку надало ТОВ «Арнаса - Буд» не зазначено ані номер, ані дату укладення, ані назву аналогічного договору, що передбачено пунктом 7 Додатку 2 оголошення. Замовником не уважно розглянуто пакет документів наданих нами у складі пропозиції тому, що предмет договору вказано в довідці про виконання аналогічних договорів а дата укладення договору та номер договору указано в самій копії договору яку замовник самостійно може переглянути. ТОВ «Арнаса - Буд» надало договір у якому згідно пункту 1. - предметом Договору є - «Поточний ремонт спального корпусу №2 Плисківського психоневрологічного інтернату тоді як стверджує замовник тендерною документацією закупівлі вимагалось надання саме аналогічного договору по предмету закупівлі код ДК:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт та реставрація однак замовником не враховано, що код ДК:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт та реставрація включено в розділ класифікатора 4500000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт а це означає, що всі роботи виконані учасником під кодом 4500000-7 є аналогічним до предмету закупівлі зазначених в інших підрозділах. Інші трактування будуть свідчити про умисне звуження кола потенційних учасників закупівлі як наслідок дискримінація учасника. в складі пропозиції відсутні копії сторінок паспорту та ідентифікаційного коду уповноваженої посадової особи, яка буде підписувати договір, що передбачено п.4 Додатку №2 до оголошення. Тендерний комітет не врахував те, що тендерна пропозиція була підписана керівником товариства а згідно вимог документації торгів ними ж затверджену: для юридичних осіб - копії сторінок паспорту з записами та довідки про ідентифікаційний податковий номер уповноваженої посадової особи учасника, яка буде підписувати договір з замовником разом з документальним підтвердженням повноважень представника учасника на підписання такого договору у випадку, якщо уповноважена посадова особи учасника не є керівником учасника. Виходячи зі змісту вимог документації копія паспорту надається виключно в разі підписання тендерної пропозиції не керівником підприємства. Таким чином проаналізувавши підстави відхилення нашої пропозиції можна дійти до висновку, що замовник при розгляді документації торгів керувався не економічною вигодою та економією бюджетних коштів а суб’єктивним наданням переваги іншому учаснику який надав вищу по ціні пропозицію ПП Техпробуд, яка дійсно не відповідає вимогам закупівлі, однак замовник проігнорував порушення учасника, а саме: Тендерною документацією вимагалось надання копії актів виконаних робіт та/або оригінал позитивного листа-відгуку за аналогічним договором, із зазначенням обсягів фактично виконаних робіт - ПП ТЕХПРОБУД не надав у складі пропозиції копії актів виконаних робіт а в листі-відгуку відсутні відомості про обсяги фактично виконаних робіт. ПП ТЕХПРОБУД не надав наступні документи у складі пропозиції • Для учасника-юридичної особи – інформація в довільній формі (довідка або лист учасника) про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником, у Єдиному державному реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; • Інформація в довільній формі (довідка або лист учасника) про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення; • Інформація в довільній формі (довідка або лист учасника) про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); • Інформація в довільній формі (довідка або лист учасника) про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; • Інформація в довільній формі (довідка або лист учасника) про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура; Натомість учасник надав єдиний лист про відсутність підстав передбачених статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» що суперечить вимогам документації згідно якої учасник повинен був надати документи саме окремими файлами та про статтю 17 взагалі не зазначалось Також ПП Техпробуд не надав у складі пропозиції реєстраційний опис статуту який відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців» з 2016 року є обов’язковим документом та підтверджує реєстрацію установчого документу в державному реєстрі юридичних осіб. Всі перераховані вище обставини вказують або на можливу змову осіб та порушення вимог ЗУ «Про захист економічної конкуренції» Звертаємо увагу шановного замовника, що тендерний комітет зобов’язаний дотримуватись норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель а також члени тендерного комітету персонально відповідають за прийняті ними рішення. Тому на підставі вищевикладеного та з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, запобігання корупції та недискримінації учасників – ВИМАГАЮ: 1. Розглянути дану вимогу. 2. Скасувати прийняте рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «АРНАСА-БУД» по закупівлі № UA-2019-07-18-000285-a 3. Скасувати прийняте рішення щодо визнання переможцем по закупівлі UA-2019-07-18-000285-a ПП Техпробуд. 3. Провести повторну оцінку пропозиції учасника ТОВ «АРНАСА-БУД» із дотриманням норм чинного законодавства України по закупівлі № UA-2019-07-18-000285-a
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу про скасування рішення тендерного комітету відхилено в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено