-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивний мультимедійний комплекс
ДК 021:2015, код 32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс) Кошти державного та місцевого бюджету
Торги не відбулися
457 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 576.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 576.00 UAH
Період оскарження:
18.07.2019 11:14 - 01.08.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Номер:
d0b0cbe07bc24a49a2de73820fefb913
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-18-000759-b.b3
Назва:
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати Копії документів МОН України, які підтверджують, що пакет програмного забезпечення до інтерактивних комплексів схвалено до використання у загальноосвітніх навчальних закладах. Проте, згідно з Наказом МОН №704 від 22.06.2016 року до Комплекту мультимедійного обладнання (інтерактивного комплексу) входить Інтерактивна дошка, Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом та Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом. Більше того, програмне забезпечення є невід'ємною складовою комплексу, без якого він втрачає свою функціональність. Тому, надання Свідоцтва МОН про відповідність педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс є достатнім підтвердженням того, що УСІ складові цього комплексу, в тому числі, і програмне забезпечення, схвалені до використання у загальноосвітніх навчальних закладах. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та прибрати вимогу щодо надання Копії документів МОН України, які підтверджують, що пакет програмного забезпечення до інтерактивних комплексів схвалено до використання у загальноосвітніх навчальних закладах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2019 17:25
Вирішення:
Шановний учаснику
Якщо, надання Свідоцтва МОН про відповідність педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс є достатнім підтвердженням того, що усі складові цього комплексу, в тому числі, і програмне забезпечення, схвалені до використання у загальноосвітніх навчальних закладах.
Таким чином, ми тендерний комітет не вбачаємо вносити зміни до Тендерної документації та прибирати вимогу щодо надання Копії документів МОН України, які підтверджують, що пакет програмного забезпечення до інтерактивних комплексів схвалено до використання у загальноосвітніх навчальних закладах – тому як в наданих вами документах буде зазначено про відповідність педагогічним вимогам інтерактивного комплексу разом із зазначенням такого програмного забезпечення.
Підсумовуючи хочемо зазначити що якщо учасником закупівлі будуть надані всі відповідні документи із зазначенням відповідної інформації що стосуються закупівлі (інтерактивного комплексу, програмного забезпечення) його пропозиція буде прийнята до розгляду, та оцінюватися відповідно до Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам
Номер:
5f5e8f47449140ed9f75ad62489a9102
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-18-000759-b.b2
Назва:
Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам
Вимога:
Шановний тендерний комітет!
Згідно з Додатком 3 до тендерної документації:
Для підтвердження встановлених вимог до предмету закупівлі у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати::
• Діюче свідоцтво МОН України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс.
Вважаємо вимогу про надання свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс у складі тендерної пропозиції як дискримінаційну. На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі. Відповідно до п.5 типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, визначеного Наказом №704 від 22.06.2016 року із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки№ 1036 від 14.07.2017 «Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів…». Отже, умова щодо наявності Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс не є обов’язковою. При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, встановлення запропонованої Вами вимоги може призвести до виникнення нерівних умов для учасників, а це буде розцінюватись як пряма дискримінаційна умова.
Просимо Вас виключити вимогу надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2019 10:39
Вирішення:
Шановний учаснику
Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) та наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги тендерної документації щодо надання:
• Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, дійсний на дату подання;
• Декларацію про відповідність технічному регламенту безпеки низьковольтного електричного обладнання, чинної на момент подачі тендерної пропозиції;
• Декларацію про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, чинної на момент подачі тендерної пропозиції;
• Діюче свідоцтво МОН України про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс;
• Копії документів МОН України, які підтверджують, що пакет програмного забезпечення до інтерактивних комплексів схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах;
• Довідку щодо наявності у учасників торгів власного центру сервісної та технічної підтримки з можливістю звернення до нього по телефону гарячої лінії., - є в повній мірі правомірними вимогами щодо підтвердження відповідності товару стандартам якості у розумінні Закону. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо Вашу вимогу як таку, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
23.07.2019 11:23
Підтвердження вирішення:
З урахуванням вищевикладеного, вважаємо Вашу вимогу як таку, що не підлягає задоволенню.
Вимога
Відхилено
Технічні характеристики проектору
Номер:
522f085f157d405f92e1ab5684dfd561
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-18-000759-b.c1
Назва:
Технічні характеристики проектору
Вимога:
Доброго дня!
Шановний тендерний комітет!
Просимо Тендерний комітет розглянути технічні вимоги до короткофокусного проектора і змінити їх. Вказані Вами технічні характеристики підходять лише до проектора InFocus INV30, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором! Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості, тому що еквівалент - це повна відповідність товару по всіх характеристиках. А ресурс роботи лампи 6500 годин в стандартному режимі та 8 000 годин в економ режимі має конкретно модель InFocus INV30. Інші моделі, які мають наближені технічні характеристики мають більшу вартість ( невідповідність очікуваній вартості) або ж проектор не є короткофокусним. Тому просимо Вас змінити технічні характеристики!!! Бо такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з повністю відповідними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому.
Таким чином, з метою запобігання порушенню законодавства України, просимо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до Наказу МОН №704.
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2019 10:35
Вирішення:
Шановний учаснику
Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) та наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). У тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вашої вимоги. Крім того Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України та Законом України "Про публічні закупівлі", в тому числі. Пояснення по суті за Вашою вимогою, повідомляємо - що Вам як Учаснику заважає купувати техніку у дистриб'ютора?, також Наголошуємо що Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У випадку не дотримання вказаної вимоги спричинить безапеляційну дискваліфікацію учасника.
Статус вимоги:
Відхилено