• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 "38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Настільні детектори для виявлення слідів вибухових речовин)"

ДК 021:2015 "38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Настільні детектори для виявлення слідів вибухових речовин)"

Торги відмінено

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період оскарження: 17.07.2019 17:50 - 15.08.2019 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

СКАРГА

Номер: 18953d2f85034d54ac9f76f735d09cfd
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-17-002189-b.a4
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації відкритих торгів, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 2 від 02.08.2019) ідентифікатор закупівлі (http://prozorro.gov.ua): UA-2019-07-17-002189-b , предмет закупівлі: ДК 021:2015 “38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Настільні детектори для виявлення слідів вибухових речовин)" (кількість 4 шт.)
Дата прийняття рішення по скарзі: 10.09.2019 23:18
Автор: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Мухін Сергій Анатолійович +380442840464 3PG@uasm.org
Вимога
Є відповідь

вимога щодо усунення дискримінаційних умов

Номер: 4cfcf95481194b36acb8eebaa5234c0f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-17-002189-b.a3
Назва: вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Детально вивчивши відповідь Замовника (Додаток 1 до протоколу 3 від 0.7.08.2019) на звернення потенційних учасників складається враження, що Замовник умисно визначив у тендерній документації дискримінаційні, які протирічать ст. 3, п.3 ст.5, п.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”, та старанно їх захищає. 1. Втретє звертаємо увагу Замовника, що сукупності вимог (або не менше ніж трьом на вибір) до предмету закупівлі, а саме детектора вибухових речовин, які визначені Тендерною документацією у Додатку 3: Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) Вага пристрою не більше 4,5 кг Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті. Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних Пристрій повинен бути дозволеним для застосування для забезпечення авіаційної безпеки в аеропортах України відповідно до законодавства України, що підтверджується діючим сертифікатом (свідоцтвом) відповідності Державної авіаційної служби України відповідає одна модель обладнання від одного виробника, а саме детектор вибухових речовин MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Така ситуація суттєво звужує коло потенційних учасників. Вказані умови є дискримінаційними та допускають до участі лише пропозиції, які містять обладнання MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Інші учасники, які представляють обладнання від інших виробників, не зможуть взяти участь в торгах. Така ситуація може призвести до формування остаточної вартості в результаті торгів в неринкових умовах, а як наслідок, до закупівлі обладнання по цінах, які суттєво перевищують ринкові. Така ситуація не відповідає вимогам Закона України “Про публічні закупівлі”, а саме ст. 3, п.3 ст.5, п.4 ст.22. Ще раз просимо Замовника, якщо йому відомо принаймні ще одна модель детектора вибухових речовин виробника відмінного від Rapiscan Systems Inc., яка відповідає вказаній вище сукупності вимог, то надати таку інформацію. Звертаємо Увагу, що у відповіді (Додаток 1 до протоколу 3 від 0.7.08.2019) Замовник наводив приклади обладнання. Проте дане обладнання підтверджувало відповідності лише деяким вимогам, а не усій сукупності, що просив потенційний Учасник. Так, більшість наведених прикладів містили обладнання, яке або не має діючого сертифікату Державної авіаційної служби України, або має вагу понад 5 кг. Перший і другий випадок протирічить умовам Тендерної документації Замовника. Тому наведені приклади не можуть бути доказом того, що Тендерна документація Замовника не дискримінує потенційних учасників та допускає до участі у закупівлі понад одну модель від одного виробника, а саме MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Обладнання виробництва компанії Smiths Detection має діючий сертифікат Державної авіаційної служби України для моделей Ionscan 500 DT та Ionscan 600. Проте вказані моделі мають вагу понад 10 кг, тому вони не відповідають умовам Тендерної документації. І пропозиції учасників з Ionscan 500 DT та Ionscan 600 будуть відхилені на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закона України “Про публічні закупівлі”. Обладнання виробництва компанії Scintrex не має діючого сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України та не відповідає з ряду інших параметрів. 2. Відповідно до відповіді Замовника (Додаток 1 до протоколу 3 від 0.7.08.2019) технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) є одним із варіантів технології спектрометрії іонної рухливості (IMS). Якщо Замовника влаштовує технології спектрометрії іонної рухливості (IMS), то просимо внести відповідні зміни та викласти відповідну вимогу в редакції: “Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS)” з огляду на наступне. Саме технологія спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS) є основною визнаною та допущеною до використання в цивільній авіації світовою спільнотою (відповідними організаціями) для виявлення слідів вибухових речовин. Як було визнано самим Замовником у відповіді (Додаток 1 до протоколу 3 від 07.08.2019) технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) є одним із варіантів технології спектрометрії іонної рухливості (IMS). Як було визначено самим Замовником, технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток та спектрометрії іонної рухливості мають відмінності. Якщо технології мають відмінності, то вони, відповідно, різні. Саме відмінності технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) від базлової дозволило її запатентувати. Факт отримання патенту підтверджує інформація з офіційного сайту компанія Rapiscan Systems Inc. (з чим можна ознайомитися за посиланням https://www.rapiscansystems.com/en/products/mobiletrace у закладці “Read more”) та в рекламних брошюрах та в керівництвах експлуатації, а саме: “ Rapiscan® Systems patented Ion Trap Mobility Spectrometry (ITMS™) technology ...” Тобто якщо технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) є запатентованою, то вона унікальна, тобто має принципові відмінності від базової технології спектрометрії іонної рухливості. Таким чином, технологія спектрометрії іонної рухливості є основною, а технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток передбачає крім всіх характеристик базової технології використання додатково електронних пасток. Тому не можна вважати технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) та спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS) евківалентиними, бо вони мають відмінності. Еквіваленту технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) не існує. Тому визначення Замовником такої умови є дискримінаційним та суттєво звужує коло потенційних учасників. У той же час визначення умовами Тендерної документації, що детектор вибухових речовин повинен бути побудований на основі використання технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS) відповідає всім міжнародним домовленостям в області цивільної авіації та не забороняє використання модифікованих технологій, які працюють на основі принципів спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS), але мають певні особливості, які не є визначальними для IMS. Наприклад, технологія Ion Trap Mobility Spectrometry використовує електронні пастки для фільтрації потоку іонів. Але це не змінює того факту, що ця технологія побудована на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS). Таким чином, вимагає від Замовника відповідні пункти тендерної документації викласти у новій редакції, а саме: “Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, ITMS)” “Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB та/або Wi-Fi для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті та/або за допомогою Wi-Fi” “Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних або за допомогою Wi-Fi для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних” Такі формулювання забезпечать участь максимальної кількості учасників у закупівлі та забезпечать Замовнику можливість закупити детектори вибухових речовин належної якості, які відповідають усім міжнароджним та вітчизняним стандартам, по ринкових цінах.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу відхилено, документ розміщено окремим файлом "Відповідь на вимогу 2.pdf"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо усунення дискримінаційних умов

Номер: c718222651354ca9878e04c8b88e2f0a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-17-002189-b.a2
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Детально вивчивши відповідь Замовника (Додаток 1 до протоколу 3 від 0.7.08.2019) на звернення потенційних учасників складається враження, що Замовник умисно визначив у тендерній документації дискримінаційні, які протирічать ст. 3, п.3 ст.5, п.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”, та старанно їх захищає. 1. Втретє звертаємо увагу Замовника, що сукупності вимог (або не менше ніж трьом на вибір) до предмету закупівлі, а саме детектора вибухових речовин, які визначені Тендерною документацією у Додатку 3: Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) Вага пристрою не більше 4,5 кг Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті. Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних Пристрій повинен бути дозволеним для застосування для забезпечення авіаційної безпеки в аеропортах України відповідно до законодавства України, що підтверджується діючим сертифікатом (свідоцтвом) відповідності Державної авіаційної служби України відповідає одна модель обладнання від одного виробника, а саме детектор вибухових речовин MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Така ситуація суттєво звужує коло потенційних учасників. Вказані умови є дискримінаційними та допускають до участі лише пропозиції, які містять обладнання MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Інші учасники, які представляють обладнання від інших виробників, не зможуть взяти участь в торгах. Така ситуація може призвести до формування остаточної вартості в результаті торгів в неринкових умовах, а як наслідок, до закупівлі обладнання по цінах, які суттєво перевищують ринкові. Така ситуація не відповідає вимогам Закона України “Про публічні закупівлі”, а саме ст. 3, п.3 ст.5, п.4 ст.22. Ще раз просимо Замовника, якщо йому відомо принаймні ще одна модель детектора вибухових речовин виробника відмінного від Rapiscan Systems Inc., яка відповідає вказаній вище сукупності вимог, то надати таку інформацію. Звертаємо Увагу, що у відповіді (Додаток 1 до протоколу 3 від 0.7.08.2019) Замовник наводив приклади обладнання. Проте дане обладнання підтверджувало відповідності лише деяким вимогам, а не усій сукупності, що просив потенційний Учасник. Так, більшість наведених прикладів містили обладнання, яке або не має діючого сертифікату Державної авіаційної служби України, або має вагу понад 5 кг. Перший і другий випадок протирічить умовам Тендерної документації Замовника. Тому наведені приклади не можуть бути доказом того, що Тендерна документація Замовника не дискримінує потенційних учасників та допускає до участі у закупівлі понад одну модель від одного виробника, а саме MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Обладнання виробництва компанії Smiths Detection має діючий сертифікат Державної авіаційної служби України для моделей Ionscan 500 DT та Ionscan 600. Проте вказані моделі мають вагу понад 10 кг, тому вони не відповідають умовам Тендерної документації. І пропозиції учасників з Ionscan 500 DT та Ionscan 600 будуть відхилені на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закона України “Про публічні закупівлі”. Обладнання виробництва компанії Scintrex не має діючого сертифікату (свідоцтва) відповідності Державної авіаційної служби України та не відповідає з ряду інших параметрів. 2. Відповідно до відповіді Замовника (Додаток 1 до протоколу 3 від 0.7.08.2019) технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) є одним із варіантів технології спектрометрії іонної рухливості (IMS). Якщо Замовника влаштовує технології спектрометрії іонної рухливості (IMS), то просимо внести відповідні зміни та викласти відповідну вимогу в редакції: “Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS)” з огляду на наступне. Саме технологія спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS) є основною визнаною та допущеною до використання в цивільній авіації світовою спільнотою (відповідними організаціями) для виявлення слідів вибухових речовин. Як було визнано самим Замовником у відповіді (Додаток 1 до протоколу 3 від 07.08.2019) технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) є одним із варіантів технології спектрометрії іонної рухливості (IMS). Як було визначено самим Замовником, технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток та спектрометрії іонної рухливості мають відмінності. Якщо технології мають відмінності, то вони, відповідно, різні. Саме відмінності технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) від базлової дозволило її запатентувати. Факт отримання патенту підтверджує інформація з офіційного сайту компанія Rapiscan Systems Inc. (з чим можна ознайомитися за посиланням https://www.rapiscansystems.com/en/products/mobiletrace у закладці “Read more”) та в рекламних брошюрах та в керівництвах експлуатації, а саме: “ Rapiscan® Systems patented Ion Trap Mobility Spectrometry (ITMS™) technology ...” Тобто якщо технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) є запатентованою, то вона унікальна, тобто має принципові відмінності від базової технології спектрометрії іонної рухливості. Таким чином, технологія спектрометрії іонної рухливості є основною, а технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток передбачає крім всіх характеристик базової технології використання додатково електронних пасток. Тому не можна вважати технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) та спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS) евківалентиними, бо вони мають відмінності. Еквіваленту технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) не існує. Тому визначення Замовником такої умови є дискримінаційним та суттєво звужує коло потенційних учасників. У той же час визначення умовами Тендерної документації, що детектор вибухових речовин повинен бути побудований на основі використання технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS) відповідає всім міжнародним домовленостям в області цивільної авіації та не забороняє використання модифікованих технологій, які працюють на основі принципів спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS), але мають певні особливості, які не є визначальними для IMS. Наприклад, технологія Ion Trap Mobility Spectrometry використовує електронні пастки для фільтрації потоку іонів. Але це не змінює того факту, що ця технологія побудована на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS). Таким чином, вимагає від Замовника відповідні пункти тендерної документації викласти у новій редакції, а саме: “Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) або еквівалент” “Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB та/або Wi-Fi для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті та/або за допомогою Wi-Fi” “Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних або за допомогою Wi-Fi для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних” Такі формулювання забезпечать участь максимальної кількості учасників у закупівлі та забезпечать Замовнику можливість закупити детектори вибухових речовин належної якості, які відповідають усім міжнароджним та вітчизняним стандартам, по ринкових цінах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилковість формулювання
Дата скасування: 08.08.2019 18:52
Вимога
Є відповідь

Усунення дискримінаційних умов тендерної документації Замовника

Номер: 9271b7b827d84429b7a63fcc72c29709
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-17-002189-b.c1
Назва: Усунення дискримінаційних умов тендерної документації Замовника
Вимога:
Детально вивчивши Вашу відповідь на поставлені раніше 5 питань було встановлено, що Замовник надав пояснення: “Відповідь на запит учасника викладена у тендерній документації зі змінами_1 від 02.08.2019 та прикріплених файлах «Перелік змін» та «Перелік роз’яснень».” Тобто Замовник вказав, що відповідь на поставлені питання знаходиться у тендерній документації зі змінами 1 від 02.08.2019. Це не відповідає дійсності. У вказаному файлі жодної відповіді немає. У вказаному файлі присутня нова редакція Тендерної документації із внесеними змінами від 02.08.2019. Надана відповідь, які міститься у файлі з назвою «Перелік роз’яснень» лише частково надала обгрунтовані пояснення щодо звернення учасника, які розміщені на сторінці тендеру 30.07.2019. 1. Звертаємо увагу Замовника повторно на те, що технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) використовується виключно у детекторах вибухових речовин одного виробника, а саме Rapiscan Systems Inc. Тому вказана вимога носить дискримінаційний характер та порушує ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки допускає до участі лише тих учасників, які нададуть тендерну пропозицію з обладнанням виключно компанії Rapiscan Systems Inc. Інші учасники не мають можливості запропонувати обладнання з даною технологією. Звертаємо увагу Замовника, що він проігнорував прохання Учасника, яке викладене у зверненні від 30.07.2019 у п.1 про те, що якщо Замовнику відомо принаймні два прилади від різних виробників, які використовують технологію спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) та мають діючі сертифікати Державної авіаційної служби України, то надати таку інформацію, що доказувало б дотримання Замовником Закону України “Про публічні закупівлі”, зокрема пп.3 п 2 ст. 22: “Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника” Проте Замовник свою вимогу щодо технології не вилучив, інформації щодо існування хоча б двох приладів не надав. Також не надав жодних коментарів з цього приводу. 2. Звертаємо увагу Замовника на той факт, що технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток, яка в оригіналі виробником визначена як: Ion Trap Mobility Spectrometry або скорочено ITMS є запатентованою торговою маркою. Дану інформацію поширює на своєму офіційному сайті компанія Rapiscan Systems Inc. (з чим можна ознайомитися за посиланням https://www.rapiscansystems.com/en/products/mobiletrace у закладці “Read more”) та в рекламних брошюрах та в керівництвах експлуатації, , а саме: “ Rapiscan® Systems patented Ion Trap Mobility Spectrometry (ITMS™) technology ...” Відповідно детектор вибухових речовин, під який Замовник прописав вимоги, зокрема вказавши посилання на конкретну запатентовану технологію, яка передбачає використання патентів: US5491337A, US8686355B2, US8866073B2. Тобто, фактично, Тендерна документація Замовника написана таким чином, що вона містить посилання на конкретну торговельну марку, яка передбачає використання однозначно визначених патентів. Згідно пп.3 п 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи патент. Враховуючи той факт, що у п. 3.6 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником визначено, що у разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, зазначена в Технічному завданні (Додаток 3 до цієї Тендерної документації), містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент» . Тому виникає питання. Чи слід розуміти вимогу Замовника, яка вказана У Додатку 3 до Тендерної документації у Таблиці 2: “Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS)” як “Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) або еквівалент” Тому що, як було вище показано, вираз “Ion Trap Mobility Spectrometry” є посиланням на конкретну торговельну марку та патент. Якщо так, чи буде відхилена тендерна пропозиція того Учасника який на відповідь даній вимозі подасть інформацію про запропонований товар: ““Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, IMS)”” Якщо буде відхиленою, то аргументуйте, будь-ласка, відсутність протиріччя відхилення із пп.3 п 2 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Звертаємо увагу Замовника на той факт, що технологія спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) не забезпечує 100% результат виявлення, що було вказано у наданому роз’ясненні щодо попереднього звернення. Відповідно до характеристик приладу MobileTrace, який використовує технологію Ion Trap Mobility Spectrometry, виробництва компанії Rapiscan Systems Inc, має не нульову кількість хибних спрацювань. 3. Повторно звертаємо увагу Замовника, що вимоги Тендерної документації, щодо технічної специфікації предмету закупівлі, зокрема щодо наявності USB “Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті” “Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних” відповідає виключно одному детектору вибухових речовин, який має діючий сертифікат Державної авіаційної служби України, від одного виробника, а саме MobileTrace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Тобто вказані вимоги є дискримінаційними та обмежують коло потенційних учасників, що порушує Закон України “Про публічні закупівлі”, а саме ст.3, ст. 5, ч.4 ст. 22. Враховуючи те, що для передачі та зберігання даних, архівування, оновлення ПЗ можуть використовуватися різні зовнішні порти, в тому числі і бездротові технології, які не гірше ніж USB можуть захистити кібербезпеку підприємства з дотриманням усіх правил та наказів Державної авіаційної служби України, з дотриманням нерозголошення та конфіденційності, та Наказу Державіаслужби “Про затвердження Положення про взаємодію в контрольованій зоні авіаційних суб’єктів” від 05.07.2006 №482, зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 27.07.2006 за №881/12755 зокрема. Т Кібербезпека підприємства та захист конфіденційності інформації визначається не USB портами, а, хоча б, різноманітними методами криптографії та шифрування. Тому вимога Тендерної документації Замовника відносно наявності виключно USB для передачі та зберігання даних, архівування, оновлення ПЗ є дискримінаційною та порушує чинне законодавство. Що призведе до обмеження коло учасників, а як наслідок, до проведення торгів в неконкурентних умовах. Враховуючи все вище викладене вимагаємо від Замовника викласти вище перечислені пункти Тендерної документації в наступній редакції: “Пристрій на основі технології спектрометрії іонної рухливості із застосуванням електронних пасток (Ion Trap Mobility Spectrometry, ITMS) або еквівалент” “Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB та/або Wi-Fi для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті та/або за допомогою Wi-Fi” “Зовнішні порти: USB, Ethernet 10/100 для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних або за допомогою Wi-Fi для підключення в мережу по протоколу TCP-IP для передачі і зберігання даних”
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу відхилено, документ розміщено окремим файлом "Відповідь на вимогу.pdf"
Статус вимоги: Відхилено