• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень КНП «Київська стоматологія» лікувальний підрозділ за адресою: м. Київ, вул.Пимоненка 10-А.

Торги не відбулися

2 862 551.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 312.75 UAH
Період оскарження: 17.07.2019 17:05 - 02.08.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника та проведення повторної оцінки

Номер: 88ce5b14eda14b3fae7e97f5f420012c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-17-001423-a.a4
Назва: Вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника та проведення повторної оцінки
Вимога:
Вимога щодо відміни рішення тендерного комітету від 12.08.2019 про відхилення та повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» (далі – Товариство) по закупівлі: «Поточний ремонт приміщень КНП «Київська стоматологія» лікувальний підрозділ за адресою: м. Київ, вул.Пимоненка 10-А. (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (ДБН .2.2.3:2014.)», оголошення № UA-2019-07-17-001423-a. Аукціон відбувся 07.08.2019. 12.08.2019 тендерним комітетом комунального некомерційного підприємства «Київська стоматологія» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» вважає безпідставним рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариства та не погоджується з його рішенням. Товариство звертається до Замовника щодо відміни попереднього рішення про відхилення його тендерної пропозиції та повторного розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» виходячи з наступного: По-перше: На вимогу тендерної документації Товариством надано проект договору із заповненими реквізитами учасника та відповідними розрахунками, підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою. Товариством в додатку 2 до проекту договору було зазначено помилково іншу адресу, що є технічною помилкою та не впливає на зміст пропозиції, враховуючи, що календарний графік надано саме за адресою відповідно до вимог тендерної документації, крім того, додатково календарний графік виконання робіт із зазначенням адреси Пимоненка 10 А, підтверджено у файлі «Розрахунок вартості» файл «Календарний график Пимоненко». По-друге: Для підтвердження наявності приміщення було надано чинний договір суборенди та чинний основний договір оренди, як вимагалося в пункті 1.1 Розділу І додатку 2 до тендерної документації. Відсутність акта приймання-передачі по договору оренди є формальною помилкою та не впливає на зміст тендерної пропозиції, враховуючи наявність акта-прийому передачі по договору суборенди, однією із сторін якого є Товариство. По-третє: На вимогу пункту 1.1 Розділу І додатку 2 до тендерної документації Товариством надано довідку, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору у період з 2017 по 2018 роки, складену в довільній формі із зазначенням предмету договору, найменування замовника, його місцезнаходження, достовірних номерів телефонів замовника за відповідним договором, відомостей щодо виконання договору. Вимога у відповідному пункті щодо наявності підпису та печатки не було зазначено. Разом з тим, враховуючи вимогу щодо подання тендерної пропозиції, зазначеної в абзацах першому та другому розділу ІІІ тендерної документації Товариством тендерну пропозицію підписано вцілому ЕЦП уповноваженого представника учасника. По-четверте: Згідно пункту 1.2. Розділу І додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації вимагалося: «В довідці необхідно також надати інформацію про відповідальну особу, призначену учасником, для забезпечення виконання умов договору щодо виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі. Надати копії документів, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань працівників з питань охорони праці та техніки безпеки, в тому числі керівника підприємства (протоколи, посвідчення), що вказані в цій довідці. Керівником підприємства, службовою (посадовою) особою учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси та працівниками, зазначеними в довідці обов’язково має бути надано листи-згоди на обробку персональних даних за формою, зазначеною в Додатку 7 до тендерної документації.» Вимога в пункті 1.2 додатку 2 до тендерної документації про надання інформації про працівників за формою або наведеною нижче таблицею відсутня. Враховуючи зазначене вище, Товариством надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання умов договору з урахуванням умов тендерної документації. Враховуючи викладене вище, вимагаємо відміни рішення від 12.08.2019 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС БУДПОСТАЧ» та провести повторно оцінку цього учасника, визначивши його переможцем. У випадку відмови від виконання даної вимоги, ми будемо змушені звернутись із відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України. Відповідно до статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, встановлених цим Законом в частині прийнятих рішень, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа, персонально несуть відповідальність згідно із законами України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Щодо надання учасниками інформації про субпідрядників

Номер: 00b02592157e4861af3e6376871ff172
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-17-001423-a.b3
Назва: Щодо надання учасниками інформації про субпідрядників
Вимога:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема У РАЗІ ЗАКУПІВЛІ РОБІТ інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Шановний Замовник, ви закуповуєте ПОСЛУГИ, тому не маєте права встановлювати інші вимоги, окрім тих, що передбачені ЗАКОНОМ. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник має право встановити в тендерній документації вимоги, зокрема щодо суб"єктів господарювання , якого учасник залучає до виконання робіт як субпідрядника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 23.07.2019 18:22
Підтвердження вирішення: відстутні правові підстави для задоволення вимоги
Вимога
Відхилено

Щодо здійснення технічного та авторського нагляду

Номер: b219e5453c6547199c78fb391d6451e8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-17-001423-a.b2
Назва: Щодо здійснення технічного та авторського нагляду
Вимога:
Відповідно до умов п. 5.2.3. та розділу 11 Проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) «Замовник зобов’язаний здійснювати технічний нагляд за ремонтом, у відповідності до «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури» затвердженого постановою Кабінету Міністрів № 903 від 11.07.2007 р.» та «Замовник укладає договір про здійснення авторського нагляду за дотриманням вимог проектної документації з її розробником.». Згідно норм «Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури», затвердженого постановою Кабінету Міністрів № 903 від 11.07.2007 р., здійснення технічного та авторського нагляду відбувається під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств. Звертаємо увагу Замовника, що цей Порядок не передбачає здійснення ні технічного, ні авторського нагляду під час виконання поточного ремонту. Також, вимогами тендерної документації (розділ V) передбачено надання учасниками Зведеного кошторисного розрахунку з урахуванням глави 10. Враховуючи, що Замовник встановив вимоги, які суперечать нормам законодавства України, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та національних стандартів України у сфері будівництва.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відстутні підстави для внесення змін до тендерної документації в частині здійснення технічного нагляду
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 23.07.2019 18:34
Підтвердження вирішення: ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога
Відхилено

Щодо наявності затвердженої проектно-кошторисної (проектної) документації у Замовника

Номер: 2c2cb30f62a4419aa9bca31f40295028
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-17-001423-a.a1
Назва: Щодо наявності затвердженої проектно-кошторисної (проектної) документації у Замовника
Вимога:
Щодо наявності у Замовника затвердженої проектно-кошторисної (проектної) документації 1. Відповідно до умов Проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації) Замовник передає Підряднику затверджену проектно-кошторисну (проектну) документацію, в зв’язку чим виникає питання щодо наявності у Замовника цієї затвердженої проектної документації на ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ. Згідно норм чинного законодавства проектна документація розробляється на БУДІВНИЦТВО об’єктів (нове будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, реставрація та капітальний ремонт об’єктів будівництва)!!! Таким чином, Замовник надає недостовірну інформацію учасникам щодо наявності затвердженої проектно-кошторисної (проектної) документації у нього, тому що якби вона була, був би наявний експертний звіт, а якщо наявний експертний звіт тоді це або капітальний ремонт, або реконструкція об’єкту будівництва. Проте жодна експертна організація не має права надавати експертний звіт на виконання поточного ремонту. Експертна організація може надати експертну оцінку кошторисної частини поточного ремонту. Враховуючи вищезазначене вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та національних стандартів України у сфері будівництва.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: тендерна документація відповідає вимогам діючого законодавства
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 23.07.2019 14:27
Підтвердження вирішення: відсутні підстави для задоволення вимоги