-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Лікарські засоби для лікування соматичних захворювань - Азитроміцин, Альфаліпоєва (тіоктова) кислота, Амброксол, Атропін, Ацетилсаліцилова кислота, Ацикловір, Вінпоцетин, Вугілля активоване, Диклофенак, Дротаверин, Етамзилат, Етанол, Йод, Каптоприл, гідрохлортіазид, Карбамазепін, Касія (сена) та її похідні, Кеторолак, Кислота амінокапронова, Клотримазол, Кофеїн-бензоат натрію, Лідокаїну гідрохлорид, Лінімент бальзамічний (за О.В. Вишневським), Лоратадин, Метамізол натрію, Метоклопрамід, Метронідазол, Омепразол, Папаверин, Парацетамол, Пентоксифілін, Пероксид водню, Пірацетам, Ранітидин, Розчин ментолу в ментиловому ефірі ізовалеріанової кислоти, Сальбутамол, Теофілін, Цефоперазон сульбактам, Цефтазидим, Цефтриаксон, Цефуроксим
Завершена
20 865 638.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2019 17:05 - 13.08.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
скарга-вимога про необґрунтовану і неправомірну дискваліфікацію
Номер:
0d8be5d4e8344917aa463f5575186f17
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-17-001420-a.b3
Назва:
скарга-вимога про необґрунтовану і неправомірну дискваліфікацію
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 02.10.2019 10:43
Дата подачі:
02.10.2019 10:43
Вирішення:
Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України, розглянувши вашу вимогу щодо перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БаДМ» по Лоту №1, додатково уважно розглянув документи вашої тендерної пропозиції. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Щодо терміну дії реєстраційного посвідчення на лікарський засіб Дротаверин.
Пунктом 6.2. додатку 3 тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015:33600000-6 - Фармацевтична продукція (Лікарські засоби для лікування соматичних захворювань - Азитроміцин, Альфаліпоєва (тіоктова) кислота, Амброксол, Атропін, Ацетилсаліцилова кислота, Ацикловір, Вінпоцетин, Вугілля активоване, Диклофенак, Дротаверин, Етамзилат, Етанол, Йод, Каптоприл, гідрохлортіазид, Карбамазепін, Касія (сена) та її похідні, Кеторолак, Кислота амінокапронова, Клотримазол, Кофеїн-бензоат натрію, Лідокаїну гідрохлорид, Лінімент бальзамічний (О.В. Вишневським), Лоратадин, Метамізол натрію, Метоклопрамід, Метронідазол, Омепразол, Папаверин, Парацетамол, Пентоксифілін, Пероксид водню, Пірацетам, Ранітидин, Розчин ментолу в ментиловому ефірі ізовалеріанової кислоти, Сальбутамол, Теофілін, Цефоперазон сульбактам, Цефтазидим, Цефтриаксон, Цефуроксим.) (далі – Тендерна документація) передбачено надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції копії реєстраційних посвідчень на лікарські засоби. Якщо лікарський засіб знаходиться на перереєстрації, учасник повинен надати лист з ДП «Державний експертний центр МОЗ України» про те, що документи про перереєстрацію лікарського засобу були подані у встановленому порядку, а також гарантійний лист учасника про те, що на момент укладання договору запропонований лікарський засіб буде перереєстровано.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БаДМ» надано реєстраційне посвідчення на лікарський засіб Дротаверин, термін дії якого закінчується до можливої дати укладання договору. Жодного із зазначених у тендерній документації документів щодо переєстрації лікарського засобу або гарантійного листа про те, що на момент укладання договору запропонований лікарський засіб буде перереєстровано ТОВ «БаДМ» не надано.
Щодо відсутності гарантійного листа від виробника продукції або уповноваженого представника виробника в Україні.
Пунктом 6.3. додатку 3 Тендерної документації вимагається надання учасником гарантійного листа від виробника продукції або уповноваженого представника (представництва, філії) виробника в Україні, щодо підтвердження можливості поставки учаснику товару, що є предметом закупівлі (із зазначенням його назви), у необхідній кількості, належної якості, з залишковим терміном придатності кожного препарату на момент його постачання до місця поставки, що складатиме не менше 75% від загального терміну придатності, та у визначені строки, завірений печаткою виробника (представника, представництва, філії виробника), з посиланням на номер процедури закупівлі, що оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника.
ТОВ «БаДМ» запропоновано до постачання лікарський засіб Сальбутамол-Інтелі виробником якого є Лабораторіо Альдо-Юніон, С.Л., Іспанія. Гарантійний лист щодо підтвердження можливості поставки зазначеного лікарського засобу надано Представництвом УАБ «Максфарма Балтія» в Україні. Жодного документу, що підтверджує повноваження Представництва УАБ «Максфарма Балтія» в Україні від виробника Лабораторіо Альдо-Юніон, С.Л., Іспанія, ТОВ «БаДМ» не надано.
Крім того, за результатами додаткового розгляду виявлено, що, всупереч вимозі п. 6.3. додатку 3 тендерної документації, гарантійний лист АТ «Київський вітамінний завод» не містить підтвердження можливості поставки учаснику лікарських засобів з залишковим терміном придатності кожного препарату на момент його постачання до місця поставки, що складатиме не менше 75% від загального терміну придатності, та у визначені строки.
Враховуючи вищезазначене, у тендерного комітету ЦОЗ ДКВС України відсутні правові підстави для задоволення вимоги ТОВ «БаДМ».
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
235b0c1e12bc46fcb49cd121308de0f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-17-001420-a.a2
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скаржник є прямим виробником лікарських засобів, визначених у таблиці № 2 і відповідно до Тендерної документації, має змогу запропонувати дев’ять з сорока п’яти позицій переліку ліків до закупівлі, однак Замовником об’єднано в один лот закупівлі препарати різних виробників, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та унеможливлює участь Скаржника у процедурі закупівлі, що є порушенням прав Скаржника.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 12.08.2019 18:54
- Платіжне доручення.pdf 12.08.2019 18:54
- рішення від 15.08.2019 № 11263 +лист Замовнику.pdf 15.08.2019 22:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.08.2019 № 12142.pdf 02.09.2019 20:06
- рішення від 30.08.2019 № 12142.pdf 04.09.2019 20:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2019 18:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.09.2019 20:59
Вимога
Залишено без розгляду
Окремі Лоти, за принципом один МНН-один Лот.
Номер:
3001ea3be2d7423992cff021c576293b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-17-001420-a.b1
Назва:
Окремі Лоти, за принципом один МНН-один Лот.
Вимога:
Доброго дня,
Для усунення дискримінаційних вимог та у відповідності до спільного листа МЕРТ та МОЗ України від 19.12.2018 р. № 01.7/33810, просимо Вас розділити загальний предмет закупівлі на окремі Лоти, за принципом один МНН-один Лот.
У разі відхилення нашого прохання, буде подано скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2019 10:04
Вирішення:
Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України, розглянувши вашу вимогу щодо поділу предмета закупівлі на лоти за принципом «один МНН – один лот», повідомляє наступне.
Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Згідно п. 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 (далі – Порядок). Згідно з Порядком замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Отже, відповідно до Закону замовник при визначенні предмета закупівлі (окремої частини предмета закупівлі) має керуватися саме Порядком, який є нормативно-правовим актом.
Таким чином, поділ предмета закупівлі на лоти є правом замовника, оскільки норма абзацу сьомого пункту 1 розділу ІІ Порядку не є імперативною.
Ця позиція підтверджується і в листі Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06, в якому зазначається, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
У Рекомендаціях Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу. Також зазначається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій. Поряд з цим, у вказаних рекомендаціях зазначено, що до порушень конкуренції на відповідних ринках лікарських засобів призводить ситуація коли в один лот включають як замінні, так і незамінні «ексклюзивні» лікарські засоби (у тому числі ті, які знаходяться під патентним захистом, ті, що мають лише одного виробника).
Зокрема, в минулому році за результатами розгляду скарги стосовно закупівлі лікарських засобів для лікування соматичних захворювань, на виконання рішення Колегії АМКУ ЦОЗ ДКВС України виділив в окремі лоти лише «ексклюзивні» лікарські засоби. Стосовно інших лікарських засобів Орган оскарження не зобов’язав замовника поділити предмет закупівлі за принципом один МНН - один лот.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України вважає за доцільне внести зміни до тендерної документації у частині визначення форми випуску/дозування/фасування щодо позиції №42 (Міжнародне непатентоване найменування: Сальбутамол).
Інші лікарські засоби, що є предметом даної закупівлі, не є «ексклюзивними» та представлені не одним виробником, що не ставить потенційного учасника процедури закупівлі в залежність від конкретного виробника.
Таким чином, тендерна документація не міститиме умов, що могли б призвести до дискримінації учасників або до надання переваг окремим виробникам.
Статус вимоги:
Не задоволено