-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДБН А.2.2-3:2014; ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ (ЗАМІНА ВІКОН НА ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ) У ЗОШ №3, ЯКА ЗНАХОДИТЬСЯ ЗА АДРЕСОЮ: М. ЗНАМ'ЯНКА, ВУЛ.В'ЯЧЕСЛАВА ЧЕРНОВОЛА (ДЗЕРЖИНСЬКОГО), БУДИНОК №2. УЧБОВИЙ КОРПУС. КОРИГУВАННЯ."
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
Завершена
2 481 262.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2019 15:44 - 15.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на недоброчесну конкуренцію
Номер:
e1d00bc42aad437e95de0cc05f271014
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-17-000677-c.b1
Назва:
Скарга на недоброчесну конкуренцію
Скарга:
1. підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Відповідно до відомостей, що містяться на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 45400000-1 Завершальні будівельні роботи за ідентифікатором закупівлі UA-2019-07-17-000677-c та оприлюднено тендерну документацію.
Вважаємо, що дії Замовника щодо предмету закупівлі, порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 45400000-1 містить ознаки корупційних дій та зловживанням з боку Замовника.
2. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
18.07.2017 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВІС" (надалі – Товариство) перемогло в торгах на «Капітальний ремонт по заміні віконних блоків з урахуванням відкосів у закладах освіти м. Знам’янка (код CPV за ДК 021:2015 – 454000001 – завершальні будівельні роботи)» на суму 12 686 400,00 грн., (розмір бюджетного призначення 15 849 956 грн.).
За результатами торгів між Товариством та Відділом освіти виконавчого комітету Знам'янської міської ради (надалі – Замовник) був укладений договір за № 541 від 02.08.2017 року (надалі Договір) на суму 12 686 400,00 грн.
Згідно умов Договору Товариство зобов’язане виконати роботи із заміни віконних блоків на енергоефективні у 2017 році та виконати інші залишкові роботи до серпня 2018 року, за умови своєчасного фінансування робіт Замовником.
У зв’язку із тим, що Замовник систематично не виконував свої зобов’язання в частині своєчасного фінансування робіт, аргументуючи це відсутністю коштів, роботи за Договором постійно призупинялися. В свою чергу термін дії Договору постійно подовжувався, шляхом укладання Сторонами додаткових угод але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань, за таких умов Товариство не могло своєчасно здати об’єкти згідно умов Договору.
За наявності невчасного та неналежного фінансування Замовником, Товариство постійно перевиконувало більшість робіт та вкладало свої кошти, зусилля і час, постійно контактуючі із уповноваженими особами Замовника та проектними організаціями, надаючи інформацію, коригуючи в оперативному порядку роботи та проектні рішення.
Також в 2017-2018 роках Товариством було виконано додаткові роботи по вищезазначених об’єктах на суму близько 80 000,00 грн., і на які проектні організації відповідно до зауважень щодо існуючих проектних рішень, виконали коригування проектів на фактичні обсяги робіт у 2019 році.
Відповідно до Договору станом на початок 2019 рік Замовником було сплачено робіт на суму 4 614 805,97 грн.
У зв’язку із неповним фінансуванням за Договором, на 2019 рік наявні залишкові роботи (влаштування та ремонт віконних та дверних прорізів).
Відповідно до п.8.1. Договору, договір набирає чинність з моменту підписання кожною Стороною та скріплення печаткою сторін та діє до 31.12.2017 року, але у будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
Доказом того, що між сторонами існують договірні зобов’язання є додаткові угоди до договору № 541 від 02.08.2017 року №№ 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 які укладенні у відповідності 07.08.2017р., 18.10.2017 р.. 28.11.2017 р., 04.07.2018 р., 25.07.2018 р., 14.08.2018 р., 20.12.2018 р.
Проте за відсутності угоди про припинення умов договору або ж угоди між сторонами про його розірвання Замовник на початку 2019 року виставив залишкові роботи по Договору на новий тендер: Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-17-000677-c.
При цьому з Товариством не було виконано ніяких залишкових розрахунків оскільки у Замовника існує заборгованість перед ТОВ ПКП «ЕВІС» на суму 100 000,00 грн., згідно Договору.
Додатково зазначаємо, що за Договором Товариство повинне було виконати капітальний ремонт ДНЗ №6 «Сонечко», що знаходиться у вкрай аварійному стані, за адресою: м. Знам’янка, вул. Чайковського, 27. Відповідно бюджетних призначень сума на ремонт ДНЗ №6 складає 5 845 943,00 грн., у тому числі будівельні роботи на суму 5 750 571,00 грн.
На прохання керівників закладу Товариством були виконані роботи з ремонту ганку №1 ДНЗ №6 «Сонечко», який знаходився у в край незадовільному стані і міг призвести до обвалення в наслідок чого травмувалися б люди. Зазначені роботи були проведенні в межах вартості і відповідно до кошторису в межах 300 000,00. грн., але вже після виконання робіт з ремонту ганку №1 виявилось, що Замовник виставив на торги окремим лотом роботи з капітального ремонту ДНЗ №6 «Сонечко» не повідомивши при цьому Товариство.
Таким чином Товариство виконало роботи, які в подальшому Замовником були виставлені на торги і які виграв інший учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Камелот-3000» (Код ЄДРПОУ – 33254203) сума предмету закупівлі склала 300 000,00 грн.
З огляду на викладені обставини Скаржник не може погодитися з рішенням Замовника щодо оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-07-17-000677-c оскільки предмет такої закупівлі уже був реалізований на таких торгах згідно оголошення UA-2017-06-19-000741-а за результатами яких переможцем стало ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВІС" а тому Скаржник вважає дії Замовника є такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії є прямим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати відкриті торги UA-2019-07-17-000677-c.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-06-19-000741-а.
3. Договір № 541 від 02.08.2017 р.
4. Локальний кошторис до договору № 541 від 02.08.2017 р.
5. Додаткова угода № 1 від 07.08.2017р.
6. Додаткова угода № 2 від 18.10.2017 р.
7. Додаткова угода № 3 від 28.11.2017 р.
8. Додаткова угода № 4 від 04.07.2018 р.
9. Додаткова угода № 5 від 25.07.2018 р.
10.Додаткова угода № 6 від 14.08.2018 р.
11. Додаткова угода № 7 від 20.12.2018 р.
12. Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1.
Більш детально наведено у доданих відсканованих документів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 25.07.2019 13:03
- Скарга 25.07.2019 13:03
- Оголошення 25.07.2019 13:03
- Договір 25.07.2019 13:03
- Кошторис 25.07.2019 13:03
- Кошторис зведений 25.07.2019 13:03
- угода 4 25.07.2019 13:03
- угода 5 25.07.2019 13:03
- Характеристики закупівлі 2017 року 25.07.2019 13:03
- угода 1 25.07.2019 13:03
- угода 2 25.07.2019 13:03
- угода 3 25.07.2019 13:03
- угода 6 25.07.2019 13:03
- угода 7 25.07.2019 13:03
- кошторис до тендеру 2019 року 25.07.2019 13:03
- Протокол щодо переможця за 2017 рік 25.07.2019 13:20
- Акцепт пропозиції ТОВ ПКП "Евіс" за 2017 рік 25.07.2019 13:20
- рішення від 29.07.2019 № 10238 .pdf 30.07.2019 15:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2019 № 11197.pdf 15.08.2019 23:47
- рішення від 14.08.2019 № 11197.pdf 19.08.2019 21:42
- Пояснення Замовника 08.08.2019 10:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.07.2019 13:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.08.2019 21:42