-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «33690000-3 Лікарські засоби різні» (реактиви та контрастні речовини) (НК 024:2019 – 41701 Забарвлення, легка мікроскопія, гематологія; 42959 Май-Грюнвальда фарбувальний розчин, IVD; 41400 Контроль гемоглобіну; 32430 Набір для визначення концентрації гемоглабіну ціанметгемоглобінованим методом; 43052 Набір лейкоцитів; 43095 Комплект збору еритроцитів; 41399 Калібратор гемоглобіну; 30211 Набір реагентів для вимірювання компонентів у сиравотці; 30592 Активований частковий тромбопластиновий час IVD, набір, аналіз утворення згустку, експрес-аналіз; 53301 Глюкоза IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 41818 Глюкоза IVD, калібратор; 53359 Загальний холестерин IVD, набір, ферментний спектрофотометричний аналіз; 53590 Сечовина (Urea) IVD, реагент; 52925 Аланінамінотрансфераза (ALT) IVD, реагент; 42901 Комплекс активності азотної амінотрансферази ізофермент; 63410 Загальний / кон'югований (прямий) білірубін ІВД, комплект, спектрофотометрія; 61900 Загальний білок ІВД, набір, спектрофотометрический аналіз; 30161 Набір реагентів для визначення вмісту креатині ну; 55983 Протромбіновий час (ПВ) ІВД, набір, аналіз утворення згустку; 30215 Загальний білірубін IVD, контрольний матеріал; 54873 Антікардіоліпін антитіла ІВД, реагент)
Завершена
35 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 179.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 179.90 UAH
Період оскарження:
17.07.2019 13:44 - 28.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги з документації!
Номер:
264c66793d314f6fa4a1c277253a99db
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-17-001056-b.c1
Назва:
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги з документації!
Вимога:
Шановний Замовник!
Міністерство охорони здоров'я спільно з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України підготували низку рекомендацій для закупівельників лікарських засобів та виробів медичного призначення, які виклали у спільному листі N 01.7/33810 від 19.12.2018 (http://moz.gov.ua/uploads/1/9246-moz_mert.pdf).
Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів та виробів медичного призначення. До розробки рекомендацій були залучені відповідні департаменти МЕРТ і МОЗ, які мають значний досвід в організації публічних закупівель, а також ГО «Центр протидії корупції», «Трансперенсі Інтернешнл».
На підставі цього листа (N 01.7/33810 від 19.12.2018.) у п.8 Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника про можливість поставки товару у визначені строки, оскільки це ніщо не гарантує, та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників.
Посилання на офіційний портал: http://moz.gov.ua/article/news/moz-ukraini-razom-z-mert-pidgotuvali-rekomendacii-dlja-pidvischennja-efektivnosti-zakupivli-likiv-za-koshti-miscevih-bjudzhetiv
На підставі цих рекомендацій вимагаємо прибрати дискримінаційний пункт (п.2 Додаток №3 ТД), а саме: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, згідно переліку, Учасник надає в складі тендерної пропозиції скановані оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників, якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, номер оголошення закупівлі на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/»
МЕРТ, МОЗ, АМКУ та ГО «Центр протидії корупції» цим листом визнали що гарантійні листи виробників ніяким чином не гарантують якість, своєчасність та оригінальність продукції.
До того ж доводимо до Вашого відома, що виробники товару, стосовно якого проводиться ця процедура закупівлі, самі приймають участь у торгах Прозоро. А це вже підпадає під дію Закону № 2210 «Про захист економічної конкуренції» - тому що вимагається гарантійний документ від зацікавлених осіб.
Невиконання рекомендацій Міністерства охорони здоров'я спільно та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України буде свідчити про цілковиту відсутність у Замовника бажання провести прозору процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2019 09:42
Вирішення:
Шановний Скаржник!
За результатами розгляду Вашого звернення маємо намір Вам повідомити, згідно Наказу МЕРіТУ від 17.03.2016 № 454 в нас проводиться закупівля по четвертому знаку за кодом ДК021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні, крім лікарських засобів, а саме (реактиви та контрастні речовини), також згідно Наказу МЕРіТУ від 07.05.2019 № 790 Замовник проводить закупівлю по п’ятому знаку за кодом НК024:2019 (з урахуванням перехідних положень) , слід зазначити, що номенклатура товарів, що закуповується, не є лікарськими засобами, згідно Закону України «Про лікарські засоби» від 04.04.1996р. №123/96-ВР абз. ІІ ч. І ст.2:
«лікарський засіб - будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу;
До лікарських засобів належать: АФІ, продукція "in bulk; готові лікарські засоби (лікарські препарати, ліки, медикаменти); гомеопатичні засоби; засоби, які використовуються для виявлення збудників хвороб, а також боротьби із збудниками хвороб або паразитами; лікарські косметичні засоби та лікарські домішки до харчових продуктів;»
Виходячи з вищенаведеного спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ «Щодо закупівлі лікарських засобів» № 01.7/33810 від 19.12.2018 стосується саме лікарських засобів із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, крім того Лист носить рекомендаційний характер. Також, звертаємо Вашу увагу, що в ньому не рекомендується висувати вимогу щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника лікарського засобу і саме поставки лікарського засобу у визначені строки. Наші вимоги поширюються і на офіційного представника (тобто не обмежуються тільки виробником) і не висуваємо вимогу гарантії поставки лікарського засобу у визначені строки, а тільки на своєчасне постачання товару.
Слід зазначити, тендерна документація була підготовлена виходячи виключно з норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. ІІІ ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Замовник вважає, що гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником взятих на себе умов та зобов’язань, та зменшить ризики на співпрацю з недобросовісними Постачальниками та ін.. Крім того, маємо негативні прецеденти у своїй роботі, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу саме виробників товарів. Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, тому правова позиція Управління охорони здоров’я Кам’янської міської ради полягає у неухильному дотриманні вимог Конституції та Законів України.
Статус вимоги:
Відхилено