-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
фарби в асортименті
Торги відмінено
1 274 426.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 372.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 372.13 UAH
Період оскарження:
17.07.2019 12:36 - 28.07.2019 00:00
Скарга
Відкликано скаржником
Вимога про усунення Дискримінації що до підтвердження співпраці з виробником.
Номер:
41b26777b91d4550a58f120d57ae0761
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-17-000847-b.c4
Назва:
Вимога про усунення Дискримінації що до підтвердження співпраці з виробником.
Скарга:
Шановний замовник, згідно п.п. 13, розділу ll, додатку 2. Якщо учасник не є виробником продукції, надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують відносини із виробником:
- договір з виробником;
- або сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера;
- або лист виробника про представництво його інтересів учасником. (Зазначений лист повинен бути дійсним на весь термін постачання продукції).
Ми вважаємо що у прописаних умовах є дискримінація котра зменшує кількість учасників спроможних прийняти участь у закупівлі. Просимо додати можливість прийняти участь у закупівлі учасникам у котрих підписані угоди з дистрибуторами виробників. Політика деяких виробників побудована таким чином, що в кожному регіоні є лише один дистрибутор/представник, що робить не можливим надати більшості учасників саме ту продукцію котру вимагає замовник. Просимо додати відповідні зміни до ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.07.2019 12:45
Опис причини скасування:
Помилкове подання
Дата скасування:
23.07.2019 12:46
Вимога
Без відповіді
Стосовно надання довідок з ДФС та банків про рахунки, а також відсутність заборгованості
Номер:
21101528ca9d4054af639321982f5b02
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-17-000847-b.b3
Назва:
Стосовно надання довідок з ДФС та банків про рахунки, а також відсутність заборгованості
Вимога:
Доброго дня!
Тендерною документацією серед іншого Замовником передбачено надання наступних документів:
1. Оригінал довідки (або іншого документу) з фіскальної служби про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах та відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами виданих не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
2. Оригінал (оригінали) чи засвідчена (засвідчені) копія (копії) довідки (довідок) з обслуговуючого (обслуговуючих) банку (банків) учасника про відкритий (відкриті) поточний (поточні) рахунок (рахунки), (у разі наявності в учасника декількох обслуговуючих банків, – надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків, відомості про які, зазначені учасником відповідно до вимог зазначених у таблиці форми «Тендерна пропозиція», згідно з додатком 3 до тендерної документації), видана (видані) учаснику не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів;
3. Оригінал (оригінали) чи засвідчена (засвідчені) копія (копії) довідки (довідок) з обслуговуючого (обслуговуючих) банку (банків) учасника про відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами, (у разі наявності в учасника декількох обслуговуючих банків, – надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків, відомості про які, зазначені учасником відповідно до вимог зазначених у таблиці форми «Тендерна пропозиція», згідно з додатком 3 до тендерної документації), видана (видані) учаснику не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів.
Стосовно зазначених вимог вважаємо за необхідне повідомити, шо по-перше Державна фіскальна служба не є банківською установою та не надає довідки стосовно відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами оскільки не володіє зазначеною інформацією. Відтак зазначена вимога є завідомо НЕЗДІЙСНЕННОЮ для потенційних Учасників.
По-друге вимога щодо надання довідок про відкриті поточні рахунки та відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами з УСІХ обслуговуючих банків є такою, що суперечить вимогам законодавства у сфері публічних закупівель, є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників з огляду на наступне.
Так стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», як й інші положення вказаного Закону, не містить такого кваліфікаційного критерію як наявність у Учасника банківських рахунків, відсутності кредиторської заборгованості тощо. Тим більше тендерна документація також не містить положень або застережень стосовно того, що у разі відсутності у Учасника відкритих поточних рахунків або наявності простроченої заборгованості його пропозиція буде відхилена (адже це суперечитиме чинному законодавству).
Відтак виникає питання стосовно доцільності запитування даної інформації Замовником, адже це тільки створює додаткові перешкоди Учасникам у підготовці тендерної пропозиції. Більше того ці вимоги є дискримінаційними по відношенню до Учасників, які обслуговуються у декількох банківських установах в порівнянні з тими, хто має рахунки у одній банківській установі, тим більше враховуючи вимоги стосовно строків виготовлення довідок - не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів.
Так у разі якщо Учасник обслуговується для прикладу у 8-ми банківських установах йому необхідно буде надати довідки з УСІХ цих банків, що враховуючи можливу географічну віддаленість/мінімальні строки видачі/платність, є щонайменше проблематичним, та щонайбільше – неможливим для виконання.
Таким чином складається враження, що Замовник зазначеними вимогами просто намагається обмежити коло потенційних учасників.
Відтак, вимога щодо надання учасниками вищевказаних довідок з ДФС, а також з банківських установ є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути Замовником вказані порушення шляхом виключення з тендерної документації вимог передбачених частинами 4, 5, 7 підпункту 2.1 пункту 2 розділу 5 тендерної документації стосовно надання Учасниками довідок з ДФС, а також з банківських установ про відкриті поточні рахунки або наявність простроченої заборгованості.
У разі не внесення Замовником відповідних змін будемо змушені звертитись до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2019 15:54
Вимога
Без відповіді
Скарга на дискримінаційні умови стосовно фасування предмету закупівлі
Номер:
cae0de5d08f8467ea2f248c9e18727e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-17-000847-b.c2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови стосовно фасування предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня.
Відповідно до додатку 2 тендерної документації частиною предмету закупівлі зокрема є Фарба силіконова біла Ceresit CT 48 або еквівалент. При цьому Замовником передбачене фасування продукції у тару ємністю 14,5 кг.
Звертаємо Вашу увагу, що фарби у фасуваннях, що передбачені Замовником у тендерній документації виготовляє лише один виробник ЛКМ на території України - ТОВ з іі «ХЕНКЕЛЬ БАУТЕХНІК (Україна)», який й випускає продукцію під ТМ Ceresit. При цьому стандартним фасуванням для вказаного виду продукції є 14 кг.
За таких умов, взяти участь в Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Відтак, вимога щодо фасування предмету закупівлі у тару 14,5 кг, що є не стандартною для більшості виробників ЛКМ є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути Замовником вказані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації по можливості подання по позиції 3 Фарба силіконова біла Ceresit CT 48 або еквівалент альтернативного фасування. Для прикладу: Фарба силіконова біла Ceresit CT 48 або еквівалент – фасування 14-14,5 кг./відро.
У разі не внесення Замовником відповідних змін будемо змушені звертитись до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2019 15:19
Вимога
Є відповідь
Стосовно кваліфікаційних вимог тендерної документації
Номер:
7fe9c3a5bcd940229f9a4c32901388d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-17-000847-b.c1
Назва:
Стосовно кваліфікаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний замовник! Обгрунтуйте, будь ласка, як Замовник збирається перевіряти відсутність у учасника простроченої заборгованості за кредитами в усіх обслуговуючих банках, якщо Замовником не вимагається підтвердження наявності усіх зареєстрованих рахунків в банківських установах (наприклад довідка з ДФС України щодо зареєстрованих рахунків), та відповідних довідок з банків. Відсутність таких довідок може призвести до надання недостовірної інформації про фінансовий стан учасника. Тому, просимо Вас, внести відповідні зміни до тексту тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2019 14:28
Вирішення:
Дякуємо за запитання. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено