• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінету біології Любомльського ЗЗСО № 3 Любомльської міської ради

Адреса поставки: 44300, Волинська обл., м. Любомль, вул. Брестська,13 Строк поставки: з моменту підписання договору до 30 вересня 2019 року

Завершена

605 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 050.00 UAH
Період оскарження: 16.07.2019 16:25 - 28.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження умов закупівлі

Номер: 3d98547e524144adb24b1e4d01167223
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-16-000668-c.b1
Назва: Оскарження умов закупівлі
Вимога:
В системі публічних закупівель Prozorro підприємство ознайомилось з тендерною документацією (надалі – ТД) на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 (CPV) 80520000-5 – навчальні засоби (навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінету біології). Проаналізувавши зміст вимог ТД, вважаю, що наявні підстави для надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, обґрунтуванням чого є наступне. Положення Додатку 2 ТД визначають вимоги до технічних характеристик товару та вимоги щодо відповідності запропонованого товару. Згідно умов ТД предметом закупівлі є «навчальні засоби (навчальне обладнання та приладдя для оснащення кабінету біології)». Натомість, положення Додатку 2 визначають обов’язок надання учасником висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, авторизаційний лист, сертифікат (декларація) відповідності сертифікат ISO саме на інтерактивний комплекс або на кожну з його складових, обладнання для кабінетів біології, цифровий вимірювальний комплекс. Визначення найменування в зазначеній редакції суперечить предмету закупівлі, а виконання вказаних вимог з поставки саме інтерактивного комплексу, цифрового вимірювального комплексу підмінює поняття предмету закупівлі та з об’єктивних причин є можливим лише для учасників, заздалегідь «підготовленим» до даного тендеру. Крім цього, Замовником також визначено вимоги у вигляді надання копії свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс та цифровий вимірювальний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти») та лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»). Визначення Замовником зазначених вимог щодо надання суперечить положенням Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. № 704. При цьому Замовником визначено наслідок у випадку якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, у вигляді відхилення пропозиції. Вказані обставини підтверджують те, що вимоги ТД є дискримінаційними та упередженими по відношенню до учасників процедури закупівлі. Згідно ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких також визначено: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до вимог ст.5 вказаного Закону передбачено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». Враховуючи викладене, прошу внести зміни до тендерної документації шляхом зміни умов Додатку 2 Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне: Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).– це документ що підтверджує що інтерактивні комплекси можуть використовуватися в закладах навчання та відповідають загальноприйнятим педагогічним вимогам. Разом з тим, з метою уникнення порушень вимог законодавства щодо недопущення використання в загальноосвітніх навчальних закладах ділової документації, що не відповідає санітарним нормам і правилам, технічним умовам та педагогічним вимогам, Міністерство освіти і науки України звернулось до департаментів (управлінь) освіти і науки обласних державних адміністрацій (лист № 1/9-255 від 23.05.2016) з рекомендацією включити в перелік документації конкурсних торгів свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України під час проведення процедури закупівлі обов’язкової ділової документації для загальноосвітніх навчальних закладів . Таким чином даний документ є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний комплекс повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено