• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення поточних ремонтів із заміною дверей архівосховищ Державного архіву Запорізької області на протипожежні

Проведення поточних ремонтів із повною заміною дверей архівосховищ Державного архіву Запорізької області на протипожежні; всього планується замінити 41 протипожежні двері: 37 дверей архівосховищ (EI30), 2 дверей до приміщень електрощитових (EI60) та 2 дверей запасних виходів (EI30)

Завершена

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 400.00 UAH
Період оскарження: 16.07.2019 16:06 - 29.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження протоколу дискваліфікації

Номер: c85c5bfda73b4c338b47ab79e70ed929
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-16-000647-c.a1
Назва: Оскарження протоколу дискваліфікації
Вимога:
Просимо розглянути Вимогу щодо дискваліфікації у встановленні законом терміни. Файл з Вимогою додається.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу ПП Ремелектросервіс: Оскарження протоколу дискваліфікації Державний архів Запорізької області, як замовник торгів, має великий досвід в проведенні закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, проводить торги від 3000 грн. Тендерний комітет Державного архіву Запорізької області приймає рішення виключно в рамках діючого законодавства, ми не маємо в своєму активі оскаржень рішень комітету або судових справ. Державний архів Запорізької області вдячний ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» за участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з проведення поточних ремонтів із заміною дверей архівосховищ Державного архіву Запорізької області на протипожежні (ДК 021:2015 - 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи), розміщеної на авторизованому електронному майданчику NEWTEND (UA-2019-07-16-000647-c), але, на жаль, учасник подав тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Тому пропозицію ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» було відхилено. 1. Щодо позиції: «ПВКП «Ремелектросервіс» у складі тендерної пропозиції не надав Сертифікат відповідності на двері металеві протипожежні класу вогнестійкості ЕІ 60 тому що, згідно тендерної документації цього не вимагав Замовник». Учасником ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції було надано лист від 01.08.2019р. № 39 про те, що, за текстом: «Приватне виробничо-комерційне підприємство «Ремелектросервіс», як учасник тендерної закупівлі ДК 021:2015 «45220000-5 – послуги з проведення поточних ремонтів із заміною дверей архівосховищ Державного архіву Запорізької області гарантує відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним вимогам, встановлених у додатку 2 тендерної документації». Згідно з Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації, нова редакція від 25.07.2019): «Двері повинні мати сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності відповідно до п.2.9. Правил пожежної безпеки в Україні.» та «Конструкція дверей має забезпечувати нормований клас вогнестійкості EI30, крім двох дверей до приміщень електрощитових, та двох дверей до архівосховищ, де нормований клас вогнестійкості EI60.». Крім того у проекті договору, який завантажений учасником у складі тендерної пропозиції та ним підписаний, є пункт «2.4. Протипожежні двері, що встановлюються в архівосховищах Державного архіву Запорізької області в процесі надання послуги з проведення поточних ремонтів із заміною дверей архівосховищ, повинні відповідати вимогам, що діють у цій сфері та бути у зібраному вигляді із замком; мати ключі для замикання дверей, комплект елементів кріплення, доводчик, інструкцію з експлуатації та документи про якість (паспорт, виданий підприємством-виробником, сертифікат відповідності, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності).» У складі тендерної пропозиції учасником ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» надано Сертифікат відповідності, виданий органом сертифікації ТОВ «ВЦС «ПІВДЕНТЕСТ» за № UA0.YT/011501-19 на двері та люки металеві протипожежні класу вогнестійкості ЕІ 30, термін дії: з 15.01.2019 р. до 14.01.2024 р. Але учасником ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» не надано Сертифікату відповідності на двері металеві протипожежні класу вогнестійкості ЕІ 60, хоча в тендерній документації були зазначені умови щодо заміни двох дверей до приміщень електрощитових, та двох дверей до архівосховищ, де нормований клас вогнестійкості EI60. Виходячи з вимоги учасника ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС», то він не повинен був надавати у складі тендерної пропозиції й Сертифікат відповідності на двері металеві протипожежні класу вогнестійкості ЕІ 30. Для замовника не важливо, чи це четверо дверей, чи це 37 дверей, учасник повинен підтвердити технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі шляхом, зокрема, надання потрібного Сертифікату відповідності, який видається надавачу послуги. Відсутність Сертифікату відповідності на двері металеві протипожежні класу вогнестійкості ЕІ 60 в учасника ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» є основним мотивом для відхилення пропозиції цього учасника. 2. Щодо позиції: «ПВКП «Ремелектросервіс» не підтверджено факт встановлення реальних розмірів дверей після виїзду». Згідно з Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації, нова редакція від 25.07.2019): «Перед поданням пропозиції Учасник виїжджає на об’єкти Державного архіву Запорізької області з метою ознайомлення та проведення необхідних замірів існуючих отворів та дверей. Учасником разом з представниками Замовника складається в довільній формі акт проведення замірів отворів та дверей, який підписується уповноваженими представниками сторін, і додається у складі тендерної пропозиції.» Таку «Довідку (а не АКТ) про виїзд спеціаліста на об’єкт для ознайомлення з предметом закупівлі» учасником було завантажено у складі тендерної пропозиції. Згідно з Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації, нова редакція від 25.07.2019): «Реальні розміри дверей Учасник встановлює після виїзду на об’єкти Державного архіву Запорізької області, проведення необхідних замірів існуючих отворів та дверей та складання відповідного акту. … На підставі замірів, у відповідності з ДСТУ Б.Д. 1. 1-1:2013 із змінами, у складі тендерної пропозиції Учасник подає орієнтовні договірну ціну та проекти зведеного кошторисного розрахунку вартості, об’єктного кошторису, локального кошторису, дефектний акт.». Замовник ще раз наголошує, що учасником ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» не підтверджено факт встановлення реальних розмірів дверей після виїзду, хоча заміри дійсно було проведено, тому замовник ставить під сумнів, що «орієнтовна договірна ціна та проекти зведеного кошторисного розрахунку вартості, об’єктного кошторису, локального кошторису, дефектний акт» готувалися на підставі проведених замірів під час виїзду на об’єкти Державного архіву Запорізької області. Виходячи з вимоги учасника ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС», можливо зробити висновок, що учаснику й не потрібно було виїжджати на об’єкти і робити заміри, тому що замовник вимагав орієнтовну договірну ціну та проекти зведеного кошторисного розрахунку вартості, об’єктного кошторису, локального кошторису, дефектний акт. Під час попередніх консультацій із учасником ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» щодо його участі у торгах, учасником наголошувалося на тому, що не потрібно готувати договірну ціну та зведений кошторисний розрахунок вартості, об’єктний кошторис, локальний кошторис, дефектний акт, це зайве, «ніхто не вимагає», тому замовником було внесено зміни до тендерної документації виклавши ці позиції, як «орієнтовна договірна ціна та проекти зведеного кошторисного розрахунку вартості, об’єктного кошторису, локального кошторису, дефектний акт». Але між учасником і замовником було порозуміння, що орієнтовна договірна ціна та проекти зведеного кошторисного розрахунку вартості, об’єктного кошторису, локального кошторису, дефектний акт, готуються на етапі подання цінової пропозиції, і, найвірогідніше, будуть змінені після результатів аукціону і зменшення вартості цінової пропозиції, а реальні розміри дверей та обсяги і види робіт повинні бути основними показниками для підготовки кошторисної документації. 3. Щодо позиції: ПВКП «ПВКП «Ремелектросервіс» було надано «Довідку про наявність працівників їх численність, досвід роботи та кваліфікацію» від 01.08.2019 р. № 33, що відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації. Але учасником в Довідці не були зазначені працівники, які мають кваліфікацію та досвід для виконання таких робіт, як: штукатурення плоских поверхонь вiконних та дверних укосiв по бетону та каменю, шпаклювання дверних укосів шпаклівкою, полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами дверних укосів по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування тощо. Пояснюємо, що наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід належить до кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». За цим показником замовник не відхиляв тендерну пропозицію учасника. Але тендерний комітет вважав за можливе висловити свою думку щодо наявності в учасника працівників для виконання вищевказаних робіт. Замовник в тендерній документації вимагав «Довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід згідно з таблицею» для надання послуг з проведення поточних ремонтів із заміною дверей архівосховищ Державного архіву Запорізької області на протипожежні. Згідно з Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації, нова редакція від 25.07.2019): «… основні орієнтовні найменування робіт (послуг): - демонтаж існуючих дверей: розбирання кам’яної кладки; демонтаж дверних коробок в стінах, знімання дверних полотен тощо; - ремонт дверних прорізів у стінах; - встановлення металевих протипожежних дверей (технічні вимоги та якісні характеристики протипожежних дверей наводяться нижче у тексті); - виконання оздоблення укосів та стін в пошкоджених навколо дверей місцях з максимальним наближенням до інтер’єру (штукатурення цементно-вапняним розчином, вирівнювання гіпсовою сумішшю, просте фарбування різними сумішами тощо).» Учасник в «Довідці про наявність працівників їх численність, досвід роботи та кваліфікацію» від 01.08.2019 р. № 33 надає директора, бухгалтера, зварювальника, підсобних робітників, останні троє можуть виконати демонтаж існуючих дверей: розбирання кам’яної кладки; демонтаж дверних коробок в стінах, знімання дверних полотен тощо; ремонт дверних прорізів у стінах; встановлення металевих протипожежних дверей. А для виконання оздоблення укосів та стін в пошкоджених навколо дверей місцях з максимальним наближенням до інтер’єру (штукатурення цементно-вапняним розчином, вирівнювання гіпсовою сумішшю, просте фарбування різними сумішами тощо) потрібні робітники інших спеціальностей. Знову ж таки, виходячи з вимоги учасника ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС», можливо зробити висновок, що учасник не повинен був надавати й вказаних працівників, бо замовник не надав перелік відповідних спеціалістів. Щодо виконання робіт з оздоблення укосів та стін в пошкоджених навколо дверей місцях з максимальним наближенням до інтер’єру тощо, що підтверджується в аналогічних договорах, укладених учасником, замовник уважно вивчав ці договори, і зробив висновок, що для виконання конкретного договору можливо, наприклад, було закупити такі послуги у третьої особи, що не підтверджує в учасника наявності працівників для виконання цих видів робіт. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження протоколу дискваліфікації

Номер: 543e08b3c7dd4987abc5ecf1d4b83b48
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-16-000647-c.c2
Назва: Оскарження протоколу дискваліфікації
Вимога:
Просимо розглянути наше звернення у встановлені законом терміни.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ПП Ремелектросервіс: Оскарження протоколу дискваліфікації Державний архів Запорізької області, як замовник торгів, має великий досвід в проведенні закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, проводить торги від 3000 грн. Тендерний комітет Державного архіву Запорізької області приймає рішення виключно в рамках діючого законодавства, ми не маємо в своєму активі оскаржень рішень комітету або судових справ. Державний архів Запорізької області вдячний ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» за участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з проведення поточних ремонтів із заміною дверей архівосховищ Державного архіву Запорізької області на протипожежні (ДК 021:2015 - 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи), розміщеної на авторизованому електронному майданчику NEWTEND (UA-2019-07-16-000647-c), але, на жаль, учасник подав тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Тому пропозицію ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» було відхилено. 1. Щодо позиції: «ПВКП «Ремелектросервіс» у складі тендерної пропозиції не надав Сертифікат відповідності на двері металеві протипожежні класу вогнестійкості ЕІ 60 тому що, згідно тендерної документації цього не вимагав Замовник». Учасником ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції було надано лист від 01.08.2019р. № 39 про те, що, за текстом: «Приватне виробничо-комерційне підприємство «Ремелектросервіс», як учасник тендерної закупівлі ДК 021:2015 «45220000-5 – послуги з проведення поточних ремонтів із заміною дверей архівосховищ Державного архіву Запорізької області гарантує відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним вимогам, встановлених у додатку 2 тендерної документації». Згідно з Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації, нова редакція від 25.07.2019): «Двері повинні мати сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності відповідно до п.2.9. Правил пожежної безпеки в Україні.» та «Конструкція дверей має забезпечувати нормований клас вогнестійкості EI30, крім двох дверей до приміщень електрощитових, та двох дверей до архівосховищ, де нормований клас вогнестійкості EI60.». Крім того у проекті договору, який завантажений учасником у складі тендерної пропозиції та ним підписаний, є пункт «2.4. Протипожежні двері, що встановлюються в архівосховищах Державного архіву Запорізької області в процесі надання послуги з проведення поточних ремонтів із заміною дверей архівосховищ, повинні відповідати вимогам, що діють у цій сфері та бути у зібраному вигляді із замком; мати ключі для замикання дверей, комплект елементів кріплення, доводчик, інструкцію з експлуатації та документи про якість (паспорт, виданий підприємством-виробником, сертифікат відповідності, виданий акредитованим органом з оцінки відповідності).» У складі тендерної пропозиції учасником ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» надано Сертифікат відповідності, виданий органом сертифікації ТОВ «ВЦС «ПІВДЕНТЕСТ» за № UA0.YT/011501-19 на двері та люки металеві протипожежні класу вогнестійкості ЕІ 30, термін дії: з 15.01.2019 р. до 14.01.2024 р. Але учасником ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» не надано Сертифікату відповідності на двері металеві протипожежні класу вогнестійкості ЕІ 60, хоча в тендерній документації були зазначені умови щодо заміни двох дверей до приміщень електрощитових, та двох дверей до архівосховищ, де нормований клас вогнестійкості EI60. Виходячи з вимоги учасника ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС», то він не повинен був надавати у складі тендерної пропозиції й Сертифікат відповідності на двері металеві протипожежні класу вогнестійкості ЕІ 30. Для замовника не важливо, чи це четверо дверей, чи це 37 дверей, учасник повинен підтвердити технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі шляхом, зокрема, надання потрібного Сертифікату відповідності, який видається надавачу послуги. Відсутність Сертифікату відповідності на двері металеві протипожежні класу вогнестійкості ЕІ 60 в учасника ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» є основним мотивом для відхилення пропозиції цього учасника. 2. Щодо позиції: «ПВКП «Ремелектросервіс» не підтверджено факт встановлення реальних розмірів дверей після виїзду». Згідно з Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації, нова редакція від 25.07.2019): «Перед поданням пропозиції Учасник виїжджає на об’єкти Державного архіву Запорізької області з метою ознайомлення та проведення необхідних замірів існуючих отворів та дверей. Учасником разом з представниками Замовника складається в довільній формі акт проведення замірів отворів та дверей, який підписується уповноваженими представниками сторін, і додається у складі тендерної пропозиції.» Таку «Довідку (а не АКТ) про виїзд спеціаліста на об’єкт для ознайомлення з предметом закупівлі» учасником було завантажено у складі тендерної пропозиції. Згідно з Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації, нова редакція від 25.07.2019): «Реальні розміри дверей Учасник встановлює після виїзду на об’єкти Державного архіву Запорізької області, проведення необхідних замірів існуючих отворів та дверей та складання відповідного акту. … На підставі замірів, у відповідності з ДСТУ Б.Д. 1. 1-1:2013 із змінами, у складі тендерної пропозиції Учасник подає орієнтовні договірну ціну та проекти зведеного кошторисного розрахунку вартості, об’єктного кошторису, локального кошторису, дефектний акт.». Замовник ще раз наголошує, що учасником ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» не підтверджено факт встановлення реальних розмірів дверей після виїзду, хоча заміри дійсно було проведено, тому замовник ставить під сумнів, що «орієнтовна договірна ціна та проекти зведеного кошторисного розрахунку вартості, об’єктного кошторису, локального кошторису, дефектний акт» готувалися на підставі проведених замірів під час виїзду на об’єкти Державного архіву Запорізької області. Виходячи з вимоги учасника ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС», можливо зробити висновок, що учаснику й не потрібно було виїжджати на об’єкти і робити заміри, тому що замовник вимагав орієнтовну договірну ціну та проекти зведеного кошторисного розрахунку вартості, об’єктного кошторису, локального кошторису, дефектний акт. Під час попередніх консультацій із учасником ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС» щодо його участі у торгах, учасником наголошувалося на тому, що не потрібно готувати договірну ціну та зведений кошторисний розрахунок вартості, об’єктний кошторис, локальний кошторис, дефектний акт, це зайве, «ніхто не вимагає», тому замовником було внесено зміни до тендерної документації виклавши ці позиції, як «орієнтовна договірна ціна та проекти зведеного кошторисного розрахунку вартості, об’єктного кошторису, локального кошторису, дефектний акт». Але між учасником і замовником було порозуміння, що орієнтовна договірна ціна та проекти зведеного кошторисного розрахунку вартості, об’єктного кошторису, локального кошторису, дефектний акт, готуються на етапі подання цінової пропозиції, і, найвірогідніше, будуть змінені після результатів аукціону і зменшення вартості цінової пропозиції, а реальні розміри дверей та обсяги і види робіт повинні бути основними показниками для підготовки кошторисної документації. 3. Щодо позиції: ПВКП «ПВКП «Ремелектросервіс» було надано «Довідку про наявність працівників їх численність, досвід роботи та кваліфікацію» від 01.08.2019 р. № 33, що відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації. Але учасником в Довідці не були зазначені працівники, які мають кваліфікацію та досвід для виконання таких робіт, як: штукатурення плоских поверхонь вiконних та дверних укосiв по бетону та каменю, шпаклювання дверних укосів шпаклівкою, полiпшене фарбування полiвiнiлацетатними водоемульсiйними сумiшами дверних укосів по збiрних конструкцiях, пiдготовлених пiд фарбування тощо. Пояснюємо, що наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід належить до кваліфікаційних критеріїв, установлених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». За цим показником замовник не відхиляв тендерну пропозицію учасника. Але тендерний комітет вважав за можливе висловити свою думку щодо наявності в учасника працівників для виконання вищевказаних робіт. Замовник в тендерній документації вимагав «Довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід згідно з таблицею» для надання послуг з проведення поточних ремонтів із заміною дверей архівосховищ Державного архіву Запорізької області на протипожежні. Згідно з Інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації, нова редакція від 25.07.2019): «… основні орієнтовні найменування робіт (послуг): - демонтаж існуючих дверей: розбирання кам’яної кладки; демонтаж дверних коробок в стінах, знімання дверних полотен тощо; - ремонт дверних прорізів у стінах; - встановлення металевих протипожежних дверей (технічні вимоги та якісні характеристики протипожежних дверей наводяться нижче у тексті); - виконання оздоблення укосів та стін в пошкоджених навколо дверей місцях з максимальним наближенням до інтер’єру (штукатурення цементно-вапняним розчином, вирівнювання гіпсовою сумішшю, просте фарбування різними сумішами тощо).» Учасник в «Довідці про наявність працівників їх численність, досвід роботи та кваліфікацію» від 01.08.2019 р. № 33 надає директора, бухгалтера, зварювальника, підсобних робітників, останні троє можуть виконати демонтаж існуючих дверей: розбирання кам’яної кладки; демонтаж дверних коробок в стінах, знімання дверних полотен тощо; ремонт дверних прорізів у стінах; встановлення металевих протипожежних дверей. А для виконання оздоблення укосів та стін в пошкоджених навколо дверей місцях з максимальним наближенням до інтер’єру (штукатурення цементно-вапняним розчином, вирівнювання гіпсовою сумішшю, просте фарбування різними сумішами тощо) потрібні робітники інших спеціальностей. Знову ж таки, виходячи з вимоги учасника ПВКП «РЕМЕЛЕКТРОСЕРВІС», можливо зробити висновок, що учасник не повинен був надавати й вказаних працівників, бо замовник не надав перелік відповідних спеціалістів. Щодо виконання робіт з оздоблення укосів та стін в пошкоджених навколо дверей місцях з максимальним наближенням до інтер’єру тощо, що підтверджується в аналогічних договорах, укладених учасником, замовник уважно вивчав ці договори, і зробив висновок, що для виконання конкретного договору можливо, наприклад, було закупити такі послуги у третьої особи, що не підтверджує в учасника наявності працівників для виконання цих видів робіт. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено