• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Спектрофотометр скануючий двопроменевий Unico 4802 в комплекті з автосемплером 6-ти позиційним SQ4802-120 або еквівалент

Завершена

254 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 270.00 UAH
Період оскарження: 16.07.2019 15:18 - 27.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо оцінки пропозиції Учасника

Номер: 93dadf20e41f47e39841c67f7c3d437b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-16-000512-a.a5
Назва: щодо оцінки пропозиції Учасника
Вимога:
1) Згідно тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати 6 (шість) Довідок для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ШИМЮКРЕЙН» було надано тільки одну довідку. 2) Згідно тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати ТАБЛИЦЮ ВІДПОВІДНОСТІ технічних характеристик. В тендерній прпопозиції ТОВ «ШИМЮКРЕЙН» ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ відсутня. Замість неї надано «Інформація про технічні характеристики», в якій вказані характеристики, які не відповідають замовленим, але Учасник (ТОВ «ШИМЮКРЕЙН») надав інформацію що ВІДПОВІДАЄ, яка протирічить заявленим характеристикам. Більше того, форма таблиці не відповідає тендерній документації Замовника. 3) Згідно тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати технічну інформацію щодо додаткового програмного забезпечення для спектрофотометру. В пропозиції ТОВ «ШИМЮКРЕЙН» така інформація відсутня. 4) Згідно тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати надати (вказати) комплектність поставки спектрофотометру. В пропозиції ТОВ «ШИМЮКРЕЙН» така інформація відсутня. 5) Згідно тендерної документації Замовника (п.5. Розділ ІІІ) документи тендерної пропозиції, які ідтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам, повинні бути підписані уповноваженою особою учасника та завірені печаткою. У відповідних документах ТОВ «ШИМЮКРЕЙН» вказані підписи і печатки відсутні. В звязку з чим, вимагаю: - надання пояснень щодо порушення законодавства при оцінці пропозиції ТОВ «ШИМЮКРЕЙН»; - надання пояснень щодо застосування Замовником подвійних стандартів при оцінці пропозицій Учасників. Пропозицію нашого підприємства (ФОП Ригаль С.О.) було дискваліфіковано Учасником за надуманими і нікчемними причинами, а пропозицію ТОФ «ШИМЮКРЕЙН», яка не витримує ніякої критики, було прийнято.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь Учаснику ФОП Ригаль С.О. 1) Щодо Довідок для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі": Пакет документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ШИМЮКРЕЙН", завантажений в електронну систему закупівель, відповідає вимогам законодавства та тендерній документації Замовника. Згідно ч.3 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація про відсутність підстав, визначених у частнинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником лише переможцем процедури закупівлі. 2) Щодо надання ТОВ "ШИМЮКРЕЙН" таблиці відповідності: Документ "Інформація про технічні характеристики.pdf" Учасника (ТОВ "ШИМЮКРЕЙН") містить інформацію про технічні характеристики запропонованого товару (спектрофотометру UV-1900 SHIMADZU) і таблицю відповідності технічним вимогам Замовника (с.1-2), при цьому характеристики запропонованого товару відповідають замовленим або кращі. 3) Щодо технічної інформації щодо додаткового програмного забезпечення для спектрофотометру: Документ "Інформація про технічні характеристики.pdf" Учасника (ТОВ "ШИМЮКРЕЙН") містить інформацію про програмне забезпечення спектрофотометра UV-1900 SHIMADZU (с.3-4). 4) Щодо комплектності поставки спектрофотометру: Документ "Інформація про технічні характеристики.pdf" Учасника (ТОВ "ШИМЮКРЕЙН") містить інформацію про комплектність поставки спектрофотометра UV-1900 SHIMADZU (с.3). 5) Щодо відсутності підписів і печаток на документах, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам: Документи тендерної пропозиції Учасника (ТОВ "ШИМЮКРЕЙН") підписані уповноваженою особою (директор Сухомлинов О.Б.) та завірені печаткою. Згідно п.6 ч.1 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов"язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не зято або не погашено у встановленому законом порядку. Дана обставина підтверджується документом "Довідка що не була засуджена посадова особа.pdf", наданим учасником (ФОП Ригаль С.О.) (цитуємо:"Наступним підтверджуємо, що службова (посадова) особа учасника , Фізична особа - підприємець Ригаль Сергій Олексійович, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку"). Натомість підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ШИМЮКРЕЙН" відсутні. Таким чином, тендерний комітет Замовника діяв відповідно до вимог чинного законодавства і прийняв рішення на підставі неупередженого розгляду наданих тендерних пропозицій Учасників.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо дискримінації Учасника

Номер: edadc8c355b0450d89f607ba5078a028
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-16-000512-a.b4
Назва: щодо дискримінації Учасника
Вимога:
1. Згідно чинного законодавства Учасник торгів в складі тендерної пропозиції подає «Цінову пропозицію», яка містить початкову ціну пропозиції Учасника. Тому, нашим підприємством (ФОП Ригаль С.О.) в складі тендерної пропозиції спочатку було подано «Цінову пропозицію» в сумі 178 980 грн. 00 коп. Потім, по завершенні аукціону нами було додатково подано «Цінову пропозицію за результатами аукціону» в сумі 150 699 грн. 00 коп. Тому вважаємо претензію щодо даної невідповідності безглуздо, надумано, нікчемною і безпідставною. 2. В тендерній документації Замовника відсутня вимога надання в складі тендерної пропозиції «Технічного завдання». Тому, вважаємо посилання на даний документ нікчемним і недоречним. Також, щодо вимог комплектності, року виготовлення і можливостей програмного забезпечення, доводимо до Вашого відома наступне. 1) Комплекність приладу наведена в документі "ПАСПОРТ-Руководство по эксплуатации inSpect-108UV" на стор.6. 2) Рік випуску приладу наведено в документі "ПАСПОРТ-Руководство по эксплуатации inSpect-108UV" на стор.57. 3) Повний опис запропонованого програмного забезпечення наведено в документі "Руководство по эксплуатации UV-Vis Analyst (завізований)", де детально описано всі можливості і функції программного забезпечення. Тому вважаємо претензії щодо даних невідповідностей безглуздими, надуманими, нікчемними і безпідставними. 3. В тендерній пропозиції нашого підприємства було надано, в тому числі, два документи: Довідка що не був засуджений і Довідка що не була засуджена посадова особа. Нажаль, в тексті другого вказаного документу була допущена технічна помилка, де було вказано, що посадову особу Учасника було засуджено. Це формальна (несуттєва) технічна помилка (описка), яка не впливає на зміст пропозиції і яка підтверджена першим документом (Довідка що не був засуджений). Більше того, в складі ФОП Ригаль С.О. не існувало і не існує ніяких посадових осіб. Нажаль, Замовник проігнорував здоровий глузд, не врахував дані обставини і ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, прошу Замовника надати більш грунтовну відповідь щодо причин дискримінації ФОП Ригаль С.,О. по вищенаведеним п.п.1-3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу Учасника ФОП Ригаль С.О. Тендерний комітет Замовника переглянув за вимогою Учасника ФОП Ригаль С.О. його пропозицію: 1. Щодо цінової пропозиції: Згідно ст.25 Закону України "Про публічні закупівлі" цінові пропозиції завантажуються в електронну систему до проведення аукціону, тому ціна могла бути вищою ніж та яку Учасник запропонував в останньому раунді аукціону. Тому Замовник врахував зауваження Учасника та скасував дану вимогу. 2. Щодо технічного завдання: Вимога надати Технічне завдання в складі тендерної пропозиції дійсно прописана не досить чітко, тому Учасник його не надав. Це зауваження також враховане Замовником, дана вимога також скасована. 3. Щодо надання Учасником ФОП Ригаль С.О. довідки у довільній формі про те, що службова (посадова) особа Учасника, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку - Учасник ФОП РИГАЛЬ СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ повідомляє що службова (посадова) особа Учасника була засудження за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку - на підставі п.6 ч.1 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник зобов"язаний відхилити тендерну пропозицію. Це було вказано в протоколі від 06.08.2019 р. №22. Отже, відхилити тендерну пропозицію якщо наявна підстава згідно ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" не право, а обов"язок Замовника. Наприкінці вимоги Учасник зазначає про те, що нажаль, була допущена помилка та називає її "формальна (несуттєва) технічна помилка (описка) яка не впливає на зміст пропозиції". Тендерний комітет розглянув питання можливості визнання такої помилки в документі Учасника формальною (несуттєвою) технічною помилкою (опискою). Так дійсно ч.3 ст.22 Закону містить положення: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов"язані з оформленням тендерної пропозиції а саме технічні помилки та описки. Але враховуючи те, що така помилка допущена не в тексті самої тендерної пропозиції, а в документі яким Учасник ФОП Ригаль С.О. повідомляє про дуже серйозну обставину (засудження). Замовник керуючись п.6ч.1ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" не може визнати таку помилку формальною (несуттєвою) технічною помилкою (опискою). Після повторного перегляду пропозиції Учасника ФОП Ригаль С.О. тендерний комітет дійшов висновку, що вимоги Замовника щодо цінової пропозиції та технічного завдання потрібно скасувати. Але , наявна підстава для відхилення пропозиції п.6 ч.1 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Отже, після повторного перегляду пропозиції ФОП Ригаль С.О., врахування його вимог та скасування вимог Замовника щодо цінової пропозиції та технічного завдання, тендерний комітет вважає, що все ж таки має достатньо підстав для того щоб залишити пропозицію ФОП РИГАЛЬ СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ відхиленою.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

щодо розгляду пропозиції Учасника

Номер: 1e94884eb6904257a6b8314707360a51
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-16-000512-a.b1
Назва: щодо розгляду пропозиції Учасника
Вимога:
Прошу звернути увагу, що ФОП Ригаль С.О. до початку аукціону було подану Цінову пропозицію на суму 150 699 грн. 00 коп. Але, вже після аукціону було також подано Цінову пропозицію за результатами аукціону в сумі 150 699 грн. 00 коп. Тому вважаємо дискваліфікацію нашого підприємства нікчемною і такою що порушує законодавство. Таким чином, вимагаю прийняти до уваги Цінову пропозицію за результатами аукціону! І переглянути тендерну пропозицію ФОП Ригаль С.О.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: дублює останню вимогу
Дата скасування: 08.08.2019 10:42
Вимога
Відкликано скаржником

щодо оцінки тендерної пропозиції

Номер: e0d9a22f7d4c463287564b68fd2859d8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-16-000512-a.b2
Назва: щодо оцінки тендерної пропозиції
Вимога:
В тендерній документації Замовника відсутня вимога надання в складі тендерної пропозиції Технічного завдання. Тому, вважаємо посилання на даний документ нікчемним і таким що порушує законодавство. Також, довожу до Вашого відома: 1) Комплекність приладу наведена в документі "ПАСПОРТ-Руководство по эксплуатации inSpect-108UV" на стор.6. 2) Рік випуску приладу наведена в документі "ПАСПОРТ-Руководство по эксплуатации inSpect-108UV" на стор.57. 3) Повний опис запропонованого програмного забезпечення наведено в документі "Руководство по эксплуатации UV-Vis Analyst (завізований)", де детально описано всі можливості і функції программного забезпечення. Тому, повторно вимагаємо перегляду тендерної пропозиції ФОП Ригаль С.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: дублює останню вимогу
Дата скасування: 08.08.2019 10:41
Вимога
Відкликано скаржником

щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ФОП Ригаль С.О.

Номер: 72c733a5f08a44eea75698b930775bef
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-16-000512-a.b3
Назва: щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ФОП Ригаль С.О.
Вимога:
В тендерній документації Замовника відсутня вимога надання в складі тендерної пропозиції Технічного завдання. Тому, вважаємо посилання на даний документ нікчемним і таким що порушує законодавство. Також, довожу до Вашого відома: 1) Комплекність приладу наведена в документі "ПАСПОРТ-Руководство по эксплуатации inSpect-108UV" на стор.6. 2) Рік випуску приладу наведена в документі "ПАСПОРТ-Руководство по эксплуатации inSpect-108UV" на стор.57. 3) Повний опис запропонованого програмного забезпечення наведено в документі "Руководство по эксплуатации UV-Vis Analyst (завізований)", де детально описано всі можливості і функції программного забезпечення. Тому, повторно вимагаємо перегляду тендерної пропозиції ФОП Ригаль С.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: повтор попередньої вимоги
Дата скасування: 06.08.2019 13:25