-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Будівництво вуличного освітлення в районі вулиці Незалежності України в смт.Брюховичі»
Під обсягом та місцем виконання робіт слід розуміти наступне: місце виконання робіт: за адресою визначеною замовником обсяг виконання робіт: згідно з технічним завданням, що містяться у додатку 2 документації допорогової закупівлі
Торги відмінено
727 879.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 639.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 639.40 UAH
Період оскарження:
15.07.2019 20:59 - 18.07.2019 21:00
Вимога
Без відповіді
Неправомірне визначення переможця
Номер:
cd2fbf672b664a689d6320ebc145e2ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-15-001374-a.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Рішення про визнання переможцем Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України", прийняте 20.08.2019 тендерним комітетом Брюховецької селищної ради є неправомірним, в зв’язку з тим, що подана даним учасником пропозиція не відповідає вимогам документації допорогової закупівлі. А саме:
1. Як вбачається з пропозиції даного учасника – Учасником занижено об'єми робіт, зокрема:
Об'єм робіт: Підвішування самоутримних ізольованих проводів напругою від 0,4 кВ до 1 кВ з використанням автогідропідіймача при кількості опор 5 одиниць на 100м [4 прольоти по 25 м]
у локальному кошторисі учасника не відповідає ТЗ, а саме:
в пропозиції (локальному кошторисі) учасника п.3 – протяжністю 1,5 км
в документації (технічному завданні) п.3 – протяжністю 1550 м
2. Документацією допорогової закупівлі ставиться вимога щодо обов’язкової наявності досвіду, працівників та відповідної техніки.
Учасник зазначив, що буде виконувати роботи самостійно без залучення субпідрядних організацій, а від так надані документи свідчать, що учасник не спроможний виконати умови закупівлі. Оскільки кількість та види техніки не дозволяють виконати необхідні роботи, а наданий перелік працівників не достатній для роботи з даною технікою та належного виконання робіт в обумовлений строк.
Учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме відсутні водії для виконання робіт на власних або на орендованих машинах та водії які мають дозвіл для виконання робіт на автогідропідіймачах.
3. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: не підтверджено наявність та спроможність виконати роботи з улаштування пiдземних переходiв методом горизонтального бурiння, оскільки відсутня техніка для виконання цієї операції.
4. Наявність досвіду виконання аналогічного договору – наданий аналогічний договір з Фурманевич Т.І. взагалі не підтверджує наявності досвіду виконання робіт такої складності, оскільки відсутні перелік та види робіт.
5. Порушено вимогу документації щодо надання Довідки в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений у додатку 3 до документації допорогової закупівлі, яка повинна бути підписана всіма особами, щодо яких подано інформацію (лист-згода на обробку персональних даних). В складі пропозиції надано згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, тільки директором. Не надано листи згоди ( або незгоди) інших працівників, щодо яких подано інформацію в пропозиції учасника.
Таким чином пропозиція учасника Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" не відповідає вимогам, встановленим самим же замовником, та повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам документації допорогової закупівлі.
Вимагаємо відхилити пропозицію учасника Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" та перейти до кваліфікації наступної найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону – ТзОВ « Самбірський радіозавод «Сигнал».
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказами ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та № 11 від 20.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Виходячи з вищевикладеного,
В И М А Г А Є М О :
1. Переглянути та скасувати рішення про визнання переможцем учасника Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" та прийняти нове рішення, яким відхилити пропозицію даного учасника, як таку, що не відповідає вимогам документації допорогової закупівлі.
2. Провести кваліфікацію наступного учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «Самбірський радіозавод «Сигнал», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, після відхилення іншого учасника.
У випадку невиконання вказаної вимоги – ми будемо змушені звернутись з відповідним звернення до правоохоронних органів, прокуратури та Державної аудиторської служби Україги, з метою перевірки обставин порушення вимог чинного законодавства при проведенні закупівель в системі Прозоро, встановлення ознак корупційних діянь, які призвели до прийняття протиправного рішення та притягнення винних осіб до відповідальності, передбаченої чинним адміністративним та кримінальним законодавством.
Директор
ТзОВ «Самбірський радіозавод «Сигнал» Рабець В.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 21.08.2019 20:09
Дата подачі:
21.08.2019 20:10