• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекти спеціальних засобів для корекції психофізичного розвитку дітей з особливими потребами, які навчаються в інклюзивних групах

Торги не відбулися

162 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 813.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2019 19:50 - 18.07.2019 19:55
Вимога
Залишено без розгляду

Заперечення, що до висновків тендерного комітету та дискваліфікації учасника.

Номер: 3893f26ee3984a8297baf51c6d5dcc8d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-15-000737-c.b1
Назва: Заперечення, що до висновків тендерного комітету та дискваліфікації учасника.
Вимога:
ФОП Плахта О.П., як учасник в тендерній закупівлі UA-2019-07-15-000737-c «Комплекти спеціальних засобів для корекції психофізичного розвитку дітей з особливими потребами, які навчаються в інклюзивних групах», ознайомившись із Протоколом (рішенням) Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №136 від 01.08.2019 року вносить свої заперечення стосовно обґрунтування Комітетом Замовника відхилення пропозиції Кандидата, а саме: - Не надано листа-відгуку із зазначенням дати та номеру договору, копія якого надається; - В таблиці відповідності технічним та якісним вимогам не зазначено назву та країну виробника; - Не надано сертифікат на кожний вид комплекту. Обгрунтування заперечення: Відповідно до закону «Про публічні закупівлі», п.4 ст. 16: Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. 1. Лист-відгук не є передбаченим законодавством документом для фізичних осіб-підприємців: Господарським кодексом, розділ VI, Глава 30, § 1 Поставка - встановлено положення що до здійснення поставки товарів та здійснення господарсько-торгівельної діяльності. Відповідно до положень ст..265 поставка товарів здійснюється за договором поставки. Відповідно до положень ст.. 266 Загальна кількість товарів, що підлягають поставці, їх часткове співвідношення (асортимент, сортамент, номенклатура) за сортами, групами, підгрупами, видами, марками, типами, розмірами визначаються специфікацією за згодою сторін, якщо інше не передбачено законом. Статтею 1 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Накладна - документ, фщо використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Є декілька видів накладних, наприклад, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, тощо. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем. Видаткова накладна може бути замінена актом здачі-приймання. Товарно-транспортна накладна використовується, якщо в процесі купівлі-продажу бере участь транспортна (експедиторська) компанія, що займається перевезенням товару від продавця до покупця. Таким чином, для підтвердження здійснення суб’єктами господарювання фінансово-господарської діяльності (при поставці, купівлі-продажі товарів) законодавством в обов’язковому порядку передбачено наявність Договору поставки та накладна. Також, звертаємо Вашу увагу, що вимога до учасника надати Лист-відгук від третьої особи, на якій не лежить передбачений законодавством обов’язок видавати такого роду документи, є суперечливою, т.я. учасник не має законодавчої можливості вплинути на третю особу та змусити надати такий Лист-відгукук. Відсутність Листа-відгуку у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. 2. Стосовно зазначення назви та країни виробника: Учасником надані всі необхідні документи, що підтверджують його участь в закупівлі в якості виробника, а саме документи про реєстрацію, сплату податків, здійснення підприємницької діяльності (виробництво та продаж власних товарів) на території України, довідка про наявність матеріально-технічної бази, осіб з відповідною кваліфікацією та досвідом, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий безпосередньо учаснику закупівлі, де зазначено, що країна виробник Україна, виробник ФОП Плахта О.П. Відсутність саме в таблиці зазначеної інформації не впливає на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Замовник має повну законодавчу можливість звернутись за уточненням стосовно цього питання і отримати документально підтверджену відповідь. 3. Стосовно Сертифікату. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 р. №93 (зареєстрованого в Мін’юсті України 16.02.2018 р. за №194/31646) втратив чинність наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 р. №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за №466/10746 ( із змінами). З 1 січня 2018 року втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.93 р. №46-94 «Про стандартизацію і сертифікацію», який визначав правові та економічні основи стандартизації та сертифікації. Таким чином на момент закупівлі даний документ не є передбачений чинним законодавством, учасник не має жодної юридичної чи фізичної можливості отримати такий документ, тому відсутність сертифікату у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Прошу врахувати вище викладені заперечення та прийняти рішення, що не буде суперечити Закону «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник