• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби домашнього текстилю (ДК 021:2015-39510000-0)

Місце поставки товарів - згідно дислокації Кількість обсяг поставки товарів - згідно технічного завдання Строк поставки товарів до 30.08.2019

Завершена

2 291 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 914.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2019 17:42 - 27.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога на умови закупівлі

Номер: fb1407cb7ffd474ca67c8b667b93c94e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-15-001265-a.c1
Назва: Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, умови які Ви висунули у Тендерній документації є такими що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Додаток 2 вимагає надати серед іншого копію сертифікату Oeko-TexStandard 100 на підтвердження відповідності сировини класу 1 або 2 дійсного на кінцеву дату подання пропозиції, а саме тканини бязі кольорової набивної з якої виготовляються простирадла, підковдри, наволочки, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника тканини з обов'язковим вказанням про адресне надання зазначеної завіреної копії сертифікату учаснику. (Завірена виробником копія зазначеного сертифікату повинна надаватись при постачанні товару) Ця вимога є дискримінаційною і такою що порушує ч. 3 Статті 5, ч. 4 Статті 16 та ч. 4 Статті 22 Закону оскільки єдиним нормативним документом, який діє на території України та визначає вимоги до безпеки продукції є Наказ МОЗ від 29.12.2013 № 1138 Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 9 січня 2013 р. за № 86/22618 (далі – Наказ МОЗ №1138). Відповідно до п. 2.2 Наказу МОЗ №1138, продукція, що реалізується повинна супроводжуватись позитивним висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, відповідати своєму призначенню і за звичайних умов експлуатації не загрожувати здоров’ю і життю споживачів. Жодного посилання на сертифікацію OEKO-Tex Standart 100 у Наказі МОЗ №1138 немає. Слід зазначити, що діюче законодавство не зобов’язує суб’єктів господарювання для здійснення їх діяльності отримувати сертифікати OEKO-Tex Standart 100 на підтвердження сировини класу 1 або класу 2. Також слід зазначити, що OEKO-Tex Standart 100 це загальносвітова незалежна система тестування та сертифікації текстильної сировини, проміжних та готових продуктів на всіх стадіях обробки, а також використовуваних матеріалів і є суто добровільною. Жодна лабораторія в Україні не має права проводити дослідження та видавати документ, що підтверджує OEKO-Tex Standart 100. В Україні є лише один представник цієї організації, який не має змоги проводити випробування. Випробування проводяться тільки західними лабораторіями, і ми, як вітчизняне підприємство не маємо жодної можливості отримати даний сертитфікат, що є безумовною дискримінацією нашого підприємства. Також в Україні немає жодного підприємства, яке виготовляє тканини, які мають даний сертифікат. Ця вимога суттєво обмежує коло потенційних учасників і унеможливлює участь у закупівлі багатьох виробників обмежуючи тим самим конкуренцію. Вимагаємо привести Тендерну документацію до вимог Закону та виключити вимогу щодо надання у складі Тендерної пропозиції копії сертифікату Oeko-TexStandard 100 на підтвердження відповідності сировини класу 1 або 2 дійсного на кінцеву дату подання пропозиції
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що вимоги, які є суперечливими та наявні у тендерній документації будуть вивчені Замовником в найкоротший термін та будуть внесені зміни до тендерної документації. Щодо необхідності встановлення вимоги тендерної документації про надання копії сертифікату Oeko-Tex Standard 100 на підтвердження відповідності сировини класу 1 або 2 дійсного на кінцеву дату подання пропозиції, а саме тканини бязі кольорової набивної, з якої виготовляються окремі складові комплектів постільної білизни, завірену підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника тканини з обов’язковим вказанням про адресне надання зазначеної завіреної копії сертифікату учаснику, зазначаємо наступне. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім цього, OEKO-TEX Standard - це єдина міжнародна система перевірки та сертифікації текстильної продукції, що розроблена під егідою Міжнародної асоціації по дослідженнях та тестуванню в області екології. Для повного виключення негативного впливу шкідливих речовин та гарантування безпечності текстильних виробів для здоров'я людини контролююче товариство OEKO-TEX працює з широким каталогом критеріїв, який містить більш ніж 100 показників. При цьому перевірки забезпечують тестування не тільки на вміст речовин, що заборонені чи регламентовані законодавчо, але й таких, що можуть негативно вплинути на здоров'я з точки зору сучасної науки. Наприклад, такими є перевірки на вміст барвників, що викликають онкологічні захворювання та алергію у людини. Сертифікат OEKO-TEX Standard 100 документально підтверджує, що зазначена в ньому продукція успішно пройшла перевірку за цим стандартом і відповідає вимогам відповідного класу продукції. До 1 класу відносять одяг для немовлят. У цю категорію входять усі текстильні вироби, які використовуються для виготовлення одягу для дітей віком до 3 років. 2 клас - одяг, що безпосередньо контактує зі шкірою. Крім того, в спростування закидів про дискримінаційні вимоги слід зазначити наступне: від учасників не вимагається надання копії сертифікату Oeko-Tex Standard 100 на підтвердження відповідності сировини класу 1 або 2 від якогось КОНКРЕТНОГО виробника; більш, того обов'язкове зазначення про адресне надання завіреної копії сертифікату учаснику, натомість, усуває можливість недобросовісної конкуренції серед учасників. Отже, враховуючи, що Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації закуповує постільну білизну для навчальних закладів освіти (ЗДО, ШДС, СШ, інтернати) і що ця постільна білизна передбачена для дітей різного віку, то отримання замовником копії зазначеного сертифікату надасть змогу пересвідчитися, що постільна білизна, яка буде постачатися, є екологічно безпечною для дітей. З метою запобігання попадання недоброякісного товару в дитячі заклади освіти, в цій частині до тендерної документації зміни вноситись не будуть. Дякуємо за розуміння!
Статус вимоги: Відхилено