-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони масових заходів)
Послуги з охорони масових заходів на період театрального сезону 2019-2020 років. Опис Послуги наведено у технічному завданні, що додається (Додаток №1)
Завершена
250 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
15.07.2019 17:13 - 26.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
f24b61691e7a4754a275176f25912fb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-07-15-001222-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, повторно звертаємося до Вас щодо питання власної дискваліфікації з приводу аналогічного досвіду (минулого разу ми навіть подавали скаргу в АМКУ за Вашою закупівлею - (ua-2019-03-07-001140-b), але на жаль, чомусь Ви скасували закупівлю). Приватне підприємство «ОХОРОНА-004» заперечує проти власної дискваліфікації з подальшою аргументацією:
а) Замовник у протоколі відхилення зазначає, що ПП «ОХОРОНА-004» надало аналогічний договір, який не підтверджує досвід надання послуг аналогічних предмету закупівлі, а саме послуг з охорони масових заходів.
У тендерній документації Замовником визначено вимогу: Довідка за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з інформацією про виконання аналогічного договору, укладеного на строк не менше ніж 3 місяці та виконаного у повному обсязі за нижче наведеною формою. На підтвердження інформації надається:- оригінал або завірена учасником копія договору (з додатками), що включають інформацію про надання послуг аналогічних предмету закупівлі (послуг з охорони массових заходів); - оригінал відгуку, що виданий Замовником з яким було укладено договір, що наведений у довідці із зазначенням інформації про вчасність виконання умов договору, відсутності чи наявності претензій щодо якості послуги.
Предмет закупівлі, оголошеної Замовником – охоронні послуги. Об’єкт охорони – масовий заклад (Театр), в якому проводяться масові заходи (вистави, постанови).
У складі пропозиції ПП «ОХОРОНА-004» подало аналогічний договір на охоронні послуги, які надавалися Театрально-видовищному закладу культури «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра». Термін надання послуг – з 26.03.2018 року до 31.12.2018 року.
Таким чином підсумуємо: Замовник вимагав надати договір на охоронні послуги – ПП «ОХОРОНА-004» надало такий договір. Замовник вимагав підтвердити досвід охорони саме масового заходу – ПП «ОХОРОНА-004» надало такий договір. При чому об’єктом охорони нашого аналогічного договору також є Театр. Замовник вимагав, щоб термін надання послуг складав не менше 3 місяців – ПП «ОХОРОНА-004» надало договір, термін дії якого складає більше 10 місяців. Тому ми просто маємо одне єдине питання: ЧИМ ВАШ ТЕАТР ім. Лесі Українки НЕ ТАКИЙ ТЕАТР, як ТЕАТР НА ЛІВОМУ БЕРЕЗІ ДНІПРА!? І чому договір з охорони цього театру Вам не підходить? Це ж такий заклад, як Ваш! Якщо питання в тому, що в договорі немає саме припису "масовий захід", то вибачте звичайно, але тоді учасники повинні укласти договір спеціально під Вас? Та й навіть інші учасники (які чомусь постійно надають послуги з охорони саме Вам), такого договору не мають, окрім укладеного саме з Вами!
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що ПП «ОХОРОНА-004» в повному обсязі виконало вимоги Замовника, а Замовник упереджено розглядає пропозицію ПП «ОХОРОНА-004» та неправомірно її відхиляє. Вимагаємо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції, бо в інакшому разі зустрінемося в АМКУ, якщо лише Ви знову не скасуєте закупівлю!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.08.2019 10:47
Вирішення:
Шановний Учасник - ПП «ОХОРОНА-004».
ДП «Національний академічний театр російської драми імені Лесі Українки», надалі - Театр, наголошує, що Театр має потребу в охороні масових заходів, а саме: забезпечення громадського порядку під час проведення вечірніх вистав. Вами був наданий аналогічний договір № 1486 від 26.03.2018 р. з Театрально-видовищним закладом культури «Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі» на послуги з цілодобової охорони порядку і безпеки на об’єкті та прилеглій території, шляхом організації одного посту охорони з цілодобовим режимом роботи у робочі, вихідні та святкові дні та одного 12 годинного посту з режимом роботи у робочі, вихідні та святкові дні згідно Додатку 1 до Договору № 1486 про закупівлю послуг від 26.03.2018 р. (Технічне завдання).
Згідно Тендерної документації, Додаток 1 «Технічне завдання», Театр, як Замовник, оголосив тендер на закупівлю послуг: «Охоронні послуги (послуги з охорони масових закладів)» з метою забезпечення громадського порядку під час проведення вечірніх вистав шляхом перебування охоронників біля двох входів (два пости) до глядачевої частини з центрального входу до Театру з патрулюванням касового фойє Театру для запобігання несанкціонованого вторгнення до Театру сторонніх осіб та порушень відвідувачами правил поведінки в громадських місцях. Тобто, зазначені послуги передбачають роботу з великим скупченням людей та вміння залагоджувати конфліктні ситуації в рамках діючого законодавства та з урахуванням специфіки Театру, а не послуги з цілодобової охорони приміщень театрально-видовищного закладу.
Отже, наданий вами, як Учасником торгів, договір не є аналогічним за предметом закупівлі (послуги з охорони масових заходів) та не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому Замовником у відповідності до статті 16 Закону стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також, повідомляємо, що відповідно до частини другої пункту 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий Учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога про скасування рішення Замовника не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та є неправомірною.
Статус вимоги:
Відхилено