• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт прибудови головоного входу КНП "ДЦПМСД № 7" ДМР за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 6б

Завершена

789 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 945.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2019 15:34 - 26.07.2019 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: cf374cdcb62245709b82f7c41e51ce62
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-15-001572-b.a2
Назва: Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
1_ Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) відкриті торги зобов'язаний протягом 3-х днів через систему обов'язково надати відповідь. Дата публікації вимоги від 09.08.19, 13:13. Минуло 10 днів. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Код ЕГРПОУ: 37899888 неодноразово порушує Закону України "Про публічні закупівлі" за шо чинним законодавством передбачений штраф 2_ Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) відкриті торги Замовник зобов'язаний дотримуватись Закону України "Про публічні закупівлі" Стаття 3. Принципи здійснення закупівель. 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Штрафи в системі публічних закупівель ProZorro За порушення принципів та процедур у системі публічних закупівель Прозоро передбачені штрафи, розмір яких залежить від конкретного порушення. Особи, до яких застосовується покарання в вигляді штрафу за недотримання процедур, передбачених системою публічних закупівель ProZorro — працівники, які безпосередньо здійснюють організацію та проведення процедур закупівель, тобто голова та члени Тендерного комітету та Уповноважені особи. За що у системі публічних закупівель ProZorro передбачені штрафи Адміністративним правопорушенням вважається недотримання Замовником процедур, визначених у наступних нормативно-правових актах: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» 922-VIII від 25.12.2015 року; 2. Наказ НАКАЗУ ДП «ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (та змін Документ 301-2019-п, чинний, поточна редакція — Прийняття від 20.03.2019) За порушення норм законодавства про закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу в розмірі: від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (11 900–17 000 грн) — за частиною 1 статті 164-14 КУпАП та від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000–25 500 грн) — за частиною 2 статті 164-14 КУпАП. Крім цього, відповідно до вимог пункту 5 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» від 03.07.2011 № 3674-VI у разі винесення судовим органом постанови про накладення адміністративного стягнення з правопорушника на користь держави стягується судовий збір у розмірі 0,2 розміру мінімальної заробітної плати. ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» Вимагаємо аргументовану відповіді на всі вищевказані питання. Просимо надати відповіді у терміни згідно действуюшие заканадательства і вимагаємо прийняти нас переможцями закупівлі, так як немає законних підстав дискваліфікації Дискваліфікація ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» не законна і не правомірна. ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» повністью відповідає вимогам закупівлі. Вимагаємо визнати нас переможцями закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, повідомляємо, що у ході розгляду наданих Вами документів, виникло питання щодо достовірності Ліцензії № 02/675-2-112018 (на використання ПК АВК-5 у власному виробництві, без права передачі третім особам). За для підтвердження достовірності була здійснена перевірка реєстру офіційних дилерів ПК АВК-5 ТОВ "НВФ "АВК СОЗИДАТЕЛЬ", відповідно до якого представництво ЧП "Строй-Смета" підтверджено, проте, зв'язавшись з керівником ЧП "Строй-Смета" для підтвердження Ваших представницьких повноважень ми отримали інформацію, що ліцензія №02/675-2-112018 (на використання ПК АВК-5 у власному виробництві, без права передачі третім особам) належить іншій фірмі. Відомості про ТОВ «Укрстройдніпро» код ЄДРПОУ 41436140) у офіційного дилера ВІДСУТНІ. За для збереження Вашої репутації офіційного запиту ми не здійснювали, проте, у разі виникнення заперечень буде стояти питання щодо розгляду порушення законодавства відповідно до ст. 358 ККУ- Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, їх збут, використання підроблених документів).
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: не актуально
Дата скасування: 11.09.2019 17:45
Вимога
Без відповіді

Порушення Стаття 16. Кваліфікаційні критерії. Порушення Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі. Порушення Стаття 22. Тендерна документація. Порушення Стаття 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Порушення Стаття 29. Електронний аукціон. Не закон дискваліфікація та дискримінаційні вимоги.

Номер: 41fffb12a12a460394859e0fa452fb3e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-15-001572-b.a1
Назва: Порушення Стаття 16. Кваліфікаційні критерії. Порушення Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі. Порушення Стаття 22. Тендерна документація. Порушення Стаття 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Порушення Стаття 29. Електронний аукціон. Не закон дискваліфікація та дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Протокол № 169/19 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомого №7» Дніпровської міської ради . зазначено що: а саме: 1) відповідно до Додатку 1 до тендерної документації учасником надано Тендерну пропозицію (вих..№ 051/07 від 26.07.2019р.) форма якої не відповідає вимогам тендерної документації (02.08.2019р. завантажено форму Тендерної пропозиції відповідно умов тендерної документації); питання: що саме не так? Що не відповідає???? є два варіанти цінової пропозиції. ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" платника єдиного аналогу зі ставкою 5%. В ціновій пропозиції ви написали з ПДВ 20% і без ПДВ. Так як ми не платника 20% цей рядок прибрали .. але в ціновій пропозиції за результатами торгів цей рядок ми залишили, Питання ще раз. ЩО САМЕ НЕ ТАК? 2) відповідно до п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «...Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовника надає у складі своєї пропозиції: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність складських або виробничих приміщень учасника. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника)». Учасником в складі пропозиції надано довідку (вих.№ 063/17 від 26.07.2019р.) в якій не зазначено інформацію про наявність складських або виробничих приміщень учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації. ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» повідомляє, що в межах чинного законодавства України відсутні посилання на обов'язкову оренду складських приміщення для ведення підприємницької діяльності. Власний склад - неминуча стаття витрат для бізнесу (оренда складу, заробітна плата, витрати на опалення, витрати на електроенергію та інші витрати). Всі права і обов'язки ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" наведено у статуті зареєстрованого «Департаментом адміністративних послуг та дозволених процедур Дніпропетровської міської раді». Таким чином повідомляємо що ТОВ «УКРСТРОЙДНІПРО» діє в межах норм чинного законодавства, та не зобов'язані мати власні або орендовані складські приміщення. де в законі прописано що підприємство зобов'язано мати або орендувати склад ??? Ця вимога є дискримінаційним і порушенням закону про "Прозорро". ЗАЗНАЧТЕ ЗАКОН ДЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ МАТИ складське приміщення? 3) відповідно до п.4 Додатку 2 до тендерної документації «З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси», учасником в складі пропозиції надано довідку (вих.№ 045/17 від 26.07.2019р., в якій не зазначено інформацію щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси; крім того учасником в складі пропозиції надано довідку на фірмовому бланку, в якій наявна назва іншої компанії, яка не є учасником даної закупівлі (зміна завантажена 02.08.2019р.) ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" надано лист де повідомляє щодо місцезнаходження машин та механізмів, знаходяться в межах Дніпропетровської області. Доставка, навантаження, розвантаження товарів, матеріалів, виробів та конструкцій здійснюється транспортом та силами постачальника і включається до їх вартості. де в законі прописано що підприємство зобов’язано мати транспорт ще й на території конкретної області ??? Ця вимога є дискримінаційним і порушенням закону про «Прозорро». ЗАЗНАЧТЕ ЗАКОН ДЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ МАТИ ТРАНСПОРТ? ) не є учасником даної закупівлі (зміна завантажена 02.08.2019р Інформаційний лист про оренду складських приміщення Стаття 22. Тендерна документація п.3. ..Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Стаття 16. Кваліфікаційні критерії .....Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі п3. ...Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. (5 дней). Стаття 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій п.4. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення… Строк розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2019 до 08.08.2019.(відвова оголошена у системі Прозорро була протокол.PDF Отчет об оценке 8 авг. 11:03) це порушення закону про "ПРОЗОРРО" стаття 29 п.4, так як розгляд пропозиції перевищила термін 5 днів. Порушення Стаття 29. Електронний аукціон Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Вимагаємо відповіді згыдно закону ЗАКОН УКРАЇНИ Про державні закупівлі (Документ 922-VIII, чинний, поточна редакція - Редакція від 01.01.2019, підстава - 2629-VIII) з посиланням на відповідні законодавчі акти,та вимагаємо визнати нас переможцями закупівлі. Інакше будемо змушені подати скаргу згідно (Стаття 18. Порядок оскарження процедур закупівлі)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.