-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Ліки 11 найменувань
Фармацевтична продукція
Торги відмінено
16 501 731.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 82 508.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 82 508.66 UAH
Період оскарження:
10.10.2016 15:39 - 07.11.2016 00:00
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
5f2e8c3520aa4f6babc01431c10dfbfd
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-10-000890-b.b3
Назва:
вимога
Вимога:
1. Згідно ч.ч.1-2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі; усі звернення за роз'ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника; замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону; замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації; у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2016-10-10-000890-b очікувана вартість предмету закупівлі становить 14 999 994,96 грн. Законом України «Про публічні закупівлі» жодним чином не обмежується право потенційних учасників процедур закупівлі подавати свої тендерні пропозиції в сумі, що перевищує очікувану вартість предмету закупівлі.
Наступним повідомляється, що будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, не може реалізувати своє право на участь у відкритих торгах згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2016-10-10-000890-b, оскільки вартість його тендерної пропозиції може перевищувати очікувану вартість предмету закупівлі, і на веб-порталі «PROZORRO публічні закупівлі» (https://prozorro.gov.ua/) система не дає змоги подати тендерну пропозицію вартість, якої перевищує очікувану вартість предмету закупі
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення Одеська ОКЛ 25.10.2016.doc 25.10.2016 17:13
- протокол 27.10.2016 11:53
Дата подачі:
25.10.2016 17:13
Вирішення:
Добрий день , на Ваше звернення надаємо таку відповідь:
За для розширення кола потенційних Учасників, що в свою чергу призведе до збільшення можливостей здійснення закупівлі життєво-необхідних лікарських препаратів, тендерний комітет прийняв рішення внести такі зміни:
- Внести зміни до оголошення про проведення закупівлі де очікувана вартість предмета складатиме 16 501 731,28 (шістнадцять мільйонів п’ятсот одна тисяча сімсот тридцять одна гривня) 28 копійок з ПДВ;
- Внести зміни до тендерної документації та викласти п.9 Додатка 3 в новій редакції, а саме:
- Надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, одиницю виміру, кількість згідно Додатку 3 та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника, при цьому учасник повинен надати копію документу від виробника про повноваження такого офіційного дистриб’ютора або іншого представника
Гарантійний лист виробника не надається у випадку, якщо вартість лікарського засобу, що є предметом закупівлі, становить суму менше 200 000,00 грн (триста тисяч гривень)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Исключение ГП, разбивка по лотам
Номер:
da79ea3038d643ad969641a2392d14ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-10-000890-b.c2
Назва:
Исключение ГП, разбивка по лотам
Вимога:
Детально во вложении
Пов'язані документи:
Учасник
- письмо, искл ГП, разбивка по лотам — копия.doc 20.10.2016 15:03
- протокол 24.10.2016 15:30
Дата подачі:
20.10.2016 15:03
Вирішення:
Добрий день, у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти).
Враховуючи вищенаведене, замовником прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому без поділу предмета закупівлі на лоти.
Стосовно виключення вимоги, щодо надання гарантійного листа від виробника, то повідомляємо, що вищезазначена вимога тендерної документації була встановлена Замовником з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів. Вказана вимога документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських препаратів, постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв'язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання товару, що є неоригінальним, неякісним, а також, яке може потрапити на територію України не офіційними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків. Виходячи з власного досвіду, у разі недобросовісного постачання Учасником продукції до кінця 2016 року Замовник не буде мати змоги провести закупівлю необхідних лікарських препаратів.
В тендерній документації не вказано, що такий лист має бути "ексклюзивним" , тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику Процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, якщо Учасник дійсно пропонує оригінальний товар, в нього немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника.
Якщо Учасник Процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити, про те, що виробник або представник виробника має підстави не видавати такий лист Учаснику з об’єктивних причин.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ЗВЕРНЕННЯ про надання роз'яснень щодо тендерної документації (відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
49f5667707f646e1b1577772da8a9cc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-10-000890-b.c1
Назва:
ЗВЕРНЕННЯ про надання роз'яснень щодо тендерної документації (відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Звернення щодо розділення предмету закупівлі.
Повний текст звернення міститься у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вих. №367 (Звернення).pdf 20.10.2016 14:53
- протокол 24.10.2016 15:13
Дата подачі:
20.10.2016 14:53
Вирішення:
Добрий день, у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний, визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти). Стосовно вказаних препаратів одного виробника, то Замовник ні яким чином не звужує коло потенційних Учасників, тому що ТОВ «Компанія «Укроптпостач» не є компанією - виробником , а виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів будь-якому потенційному учаснику Процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, якщо Учасник дійсно пропонує оригінальний товар, в нього немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника.
Враховуючи вищенаведене, замовником прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому без поділу предмета закупівлі на лоти.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
b40f520ab9004a2c9d870696acd3f131
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-10-000890-b.b4
Назва:
СКАРГА відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
СКАРГА відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» У Додатку №3 Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі за кодом 21.20.1 Ліки (33600000-6 Фармацевтична продукція) викладений предмет закупівлі, який зведений в 1 лот,
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 04.11.2016 10:04
- платіж.доручення 5000UAH.pdf 04.11.2016 10:04
- від 09.11.2016 №1449.pdf 09.11.2016 18:56
- від 23.11.2016 №1647.pdf 28.11.2016 19:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.11.2016 10:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.11.2016 19:42
Дата виконання рішення Замовником:
29.11.2016 09:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
КУ "ООКЛ" будуть внесені зміни до тендерної документації, згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1647-р/пк-пз від 23.11.2016 року,