• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 39160000-1 - Шкільні меблі (комплект меблів для навчальних кабінетів початкової школи (стіл (парта) учнівська одномісна регульована та стілець учнівський регульований)

Торги відмінено

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2019 12:54 - 27.07.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду

Скарга на рішення Замовника

Номер: fd74dc81afcc482c9356340f7d8375c9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-15-000800-b.a3
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Скарга та докази додані
Пов'язані документи: Учасник
Автор: ТОВ "Меблі-Техностиль", Александр Сидельник +380577585001 info@mebel-ts.com.ua http://mebel-ts.com.ua
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників процедури закупівлі та антиконкурентні вимоги до учасників

Номер: 4994feebe7b0454994542fee0641a3a0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-15-000800-b.a2
Назва: Дискримінація учасників процедури закупівлі та антиконкурентні вимоги до учасників
Вимога:
Замовник висуває вимоги, якими порушуються засади ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме дискримінація учасників процедури закупівлі та антиконкурентні вимоги до учасників
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до ч. 1 статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч. 2 статті 16 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі - Закон), установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 5 розділу ІІІ Тендерної документації (далі - ТД) та додатку 2 до ТД, Замовником встановлено декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме: - наявність матеріально-технічної бази (наявність транспортних засобів для постачання предмету закупівлі та наявність складських приміщень, де буде здійснюватись виробництво та/або обіг предмету закупівлі); - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (наявність працівників, що будуть здійснювати доставку до кожного закладу, супроводження товару, здійснення завантажувальних-розвантажувальних робіт у кожному закладі та занесення товару до кожного кабінету та здійснення комплектації меблів). Замовник, відповідно до чинного законодавства, має право вимагати від учасників документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. З приводу надання інформації та документів щодо наявності транспортних засобів зазначаємо наступне: 1. Згідно з ч. 1 Додатку 2 до ТД, учасник повинен надати інформаційну довідку щодо наявності не менше двох одиниць автотранспорту, необхідного для постачання предмету закупівлі. Відповідно до пп. 6.3.5 Проекту договору Додатку 4 до ТД, учасник повинен поставити Товар власним транспортом за свій рахунок, розвантажити та здійснити збірку, монтаж, розстановку за власний рахунок, таким чином учасник повинен не тільки привезти товар до Замовника, а власними силами здійснити розвантаження та доставку товару, що в свою чергу є невід’ємною умовою виконання договору. Замовником не встановлені дискримінаційні вимоги щодо наявності транспортних засобів, а навпаки надано можливість підтвердити інформацію зазначену у ч. 1 Додатку 2 до ТД будь-яким зручним способом для учасника: - у разі якщо учасник є власником транспортного засобу, у складі пропозиції надається свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів. Наявність свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу є обов’язковою вимогою, відповідно до чинного законодавства, незалежно від форми власності. - у разі якщо учасник залучає транспортний засіб, тоді надається документ, що підтверджує право користування цим транспортним засобом (договір позички, договір оренди тощо). - у разі якщо учасник суб’єкта господарювання для перевезення предмету закупівлі, у складі пропозиція надається відповідний договір про надання послуг перевезення (договір перевезення, договір транспортного експедирування, договір транспортного сервісу тощо). Враховуючи вищезазначене, замовник вимагає підтвердити наявність транспортних засобів, що дозволить у подальшому виконувати умови договору. Замовник вимагає підтвердження право власності чи право користування транспортним засобом чи залучення суб’єкта господарювання, який має у наявності транспортні засоби. Вищезазначені вимоги зазначені відповідно до чинного цивільного та господарського законодавства. Також щодо кількості транспортних засобів хочемо зазначити, що доставка буде здійснюватись до 12 закладів, що територіально знаходяться віддалено один від одного на території всього Зміївського району Харківської області. При цьому замовником не виставлялись вимоги щодо тоннажності автотранспортних засобів. Таким чином при використанні одного автомобіля для здійснення поставки такого об’єму предмету закупівлі, доставити за одну поїздку неможливо, тому наявність двох транспортних засобів для доставки 260 столів та 260 стільців до 12 закладів освіти є доречним. Замовником встановлені вимоги щодо наявності транспортних засобів, наявності складських приміщень, наявності працівників відповідної кваліфікації з метою виконання невід’ємних умов договору, а саме: - доставку товару до 12 закладів освіти; - здійснення вантажно-розвантажувальних робіт у кожному закладі та занесення товару до кожного кабінету, де відбуватиметься комплектування та встановлення готового зібраного товару, оскільки замовник не має відповідних співробітників, що будуть виконувати вищезазначені роботи; - здійснення комплектації меблів, що включає в себе: складання комплектуючих, відповідно до вимог виробника, та встановлення готового зібраного товару у кожному закладі, оскільки замовник не має відповідних співробітників, що будуть виконувати вищезазначені роботи. Наявність у учасника особи, яка буде здійснювати розвантаження товару, його доставку до закладів обумовлених у договорі та комплектації меблів, в подальшому унеможливить відмову учасника здійснювати розвантаження та комплектацію товару на підставі того, що у нього відсутні такі працівники, а особи, що здійснюють доставку товару та його супровід до підпорядкованих закладів Замовника не зобов’язані виконувати роботи з розвантаження предмету закупівлі. Наявність вищезазначених вимог до учасник не є дискримінаційними та не звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі. Підтвердженням зазначеної інформації є рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8039-р/пк-пз від 19.06.2019 р. З приводу рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) № 1505-р/пк-пз від 20.02.2018 р. хочемо зазначити наступне: По-перше, рішення стосувалось надання спеціального дозволу відповідної форми, експлуатаційного дозволу для виробництва та/або обігу харчових продуктів тваринного походження та рішення про державну реєстрацію потужності для перевезення/зберігання харчових продуктів, що не потребують особливих умов зберігання. По-друге, Колегія визнала дискримінаційною вимогою не надання не обґрунтованої кількості документів до транспортного засобу, а саме вимагання замовником документу, який можливо було отримати власниками потужності, що були зареєстровані до 2017 року або учасники, які в таких осіб орендують такий автотранспорт, що є дискримінаційною вимогою, оскільки процедура була оголошена у 2018 році. По-третє, Колегія визнала дискримінаційною вимогою не надання не обґрунтованої кількості документів до учасника, а саме вимагання документу (експлуатаційного дозволу та рішення про державну реєстрацію потужності)на складські приміщення до 2017 р., що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, оскільки процедура була оголошена у 2018 році. Враховуючи вищезазначене, замовником встановлені вимоги, що відповідають принципам здійснення публічних закупівель, вимоги не є антиконкурентними та не є дискримінаційними, що підтверджуються аналогічним рішенням Колегії № 8039-р/пк-пз від 19.06.2019 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Дискримінація учасників процедури закупівлі учасників процедури закупівлі та звуження конкуренції

Номер: 3a39aef273ad494eba39224eb6fd2f49
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-15-000800-b.c1
Назва: Дискримінація учасників процедури закупівлі учасників процедури закупівлі та звуження конкуренції
Вимога:
Замовник висуває вимоги, якими порушуються засади ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме дискримінація учасників процедури закупівлі та антиконкурентні вимоги до учасників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Оновлення вимоги.
Дата скасування: 17.07.2019 15:59