• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерна техніка

джерело фінансування - місцевий бюджет

Торги не відбулися

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2019 18:53 - 18.08.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Авторизаційні листи

Номер: ccadb3154a134ce38a4abcc04a29673e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000926-c.b2
Назва: Авторизаційні листи
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши тендерну документацію. Зауважуємо наступне: Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 3 статті 5 тогож Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною4 статті 2 тогож Закону передбачено. Що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлення у Додатоку № 2 (Технічне завдання) у розділі "ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ" існують вимоги проте, що: «учасник повинен надати лист від виробника (офіційного представника виробника на території України) ноутбуку та антивірусного програмного забезпечення про відповідність технічних параметрів технічним вимогам (характеристикам) Замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань виробника, стосовно запропонованого обладнання та антивірусного програмного забезпечення;» обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі ідо нашої організації і порушують вимоги частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини 4 статті 22 тогож Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашої організації пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель,передбаченихстаттею3 тогож Закону. Данна позиція підтверджується багатьма рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема Рішення №1207-р/пк-пз від 14.03.2017, Рішення №4277-р/пк-пз від 30.06.2017 Враховуючи вище викладене, просимо виключити з тендерної документації вимогу проте, що: «учасник повинен надати лист від виробника (офіційного представника виробника на території України) ноутбуку та антивірусного програмного забезпечення про відповідність технічних параметрів технічним вимогам (характеристикам) Замовника та підтвердження гарантійних зобов’язань виробника, стосовно запропонованого обладнання та антивірусного програмного забезпечення;» та вимоги про надання будь-яких авторизаційних листів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога вивчена тендерним комітетом та прийнято рішення її задовільнити
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.

Номер: 85b6f89552a94ce8b0fba94b768f7ea6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000926-c.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-12-000926-c предмет закупівлі Комп’ютерна техніка. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України. В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «3.2.4. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія». З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг. Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку. Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати. Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація. У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації. Замінити визначення «Електронна банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація. У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно положень пункту 14 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Статтею 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Враховуючи вищевказане, ВИД забезпечення тендерної документації та УМОВИ його надання визначає Замовник торгів. Тендерним комітетом під час розробки тендерної документації було вирішено встановити видом забезпечення – електронна банківська гарантія. Встановлення такого виду ніяким чином не порушує вимоги чинного законодавства оскільки як нами зазначалося ВИД забезпечення та УМОВИ його надання визначає Замовник торгів. Аналогічна позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 3302-06/3816-06 від 07.02.2017 «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» - http://www.me.gov.ua/Files/Download?id=ac0c32c3-3613-4046-a222-706f8364d004
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Так