• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

03410000-7 Деревина (дрова паливні твердих порід)

Завершена

1 589 403.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 947.02 UAH
Період оскарження: 12.07.2019 16:23 - 24.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визнання переможцем

Номер: a8e5a82aee8d419f84b57231de3ba174
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-001635-a.b2
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Доброго дня! Вами прийнято рішення про визнання переможцем ДП «Краснопільське лісове господарство». Звертаємо Вашу увагу, що таке рішення є неправомірним так таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав. Відповідно до технічного завдання, учасник повинен був подати такий документ: «Інформація, що подається у довідці, має бути підтверджена документами права власності на товар, котрий учасник пропонує продати замовнику.» ДП «Краснопільське лісове господарство» в складі тендерної документації подано лісорубні квитки. Відповідно до Порядку видачі спеціальних дозволів на використання лісових ресурсів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2007 року № 761: «2. Лісорубний або лісовий квиток є основним документом, на підставі якого: здійснюється спеціальне використання лісових ресурсів; ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини та інших продуктів лісу, встановлюються строки здійснення лісових користувань та вивезення заготовленої продукції, строки і способи очищення лісосік від порубкових решток, а також облік природного поновлення лісу, що підлягає збереженню; ведеться облік плати, нарахованої за використання лісових ресурсів*.» Тобто, лісорубний квиток не підтверджує право власності на дрова, а лише засвідчує право на вирубку лісу. ДП «Краснопільське лісове господарство» не подано жодних документів, які б підтверджували наявність деревини на складі підприємства. У зв’язку з чим, належить дійти висновку про те, що ДП «Краснопільське лісове господарство» не виконано вимогу щодо підтвердження права власності на предмет закупівлі в необхідній кількості. Також, ДП «Краснопільське лісове господарство» обмежено максимальний об’єм поставки товару 5м3, що суперечить вимогам тендерної документації. У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію ДП «Краснопільське лісове господарство». У випадку невиконання даної вимоги, учасник вимушений буде звернутися до Антимонопольго комітету України та Державної аудиторської служби для проведення перевірки дії замовника на відповідність вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до технічного завдання, учасник повинен був подати такий документ: «Інформація, що подається у довідці, має бути підтверджена документами права власності на Товар, котрий учасник пропонує продати замовнику». Відповідно до Статті 8. "Право державної власності на ліси" Лісового Кодексу України: У державній власності перебувають усі ліси України, крім лісів, що перебувають у комунальній або приватній власності. Право державної власності на ліси набувається і реалізується державою в особі Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій відповідно до закону. У постійне користування ліси на землях державної власності для ведення лісового господарства без встановлення строку надаються спеціалізованим державним лісогосподарським підприємствам, іншим державним підприємствам, установам та організаціям, у яких створено спеціалізовані лісогосподарські підрозділи. Лісорубний квиток, це документ, який вказує на те, що в результаті діяльності в легальний спосіб буде заготовлена деревина на визначеній території й її власність надежить державним лісогосподарським підприємствам. ДП «Краснопільське лісове господарство» в складі тендерної документації подає гарантійний лист № 7, в якому зазначено: "Державне підприємство «Краснопільське лісове господарство» гарантує поставити Товар, а саме дрова паливні твердих порід, у відповідності до технічного завдання тендерної документації, які заготовлені на землях ДП «Краснопільський лісгосп», що підтверджується такими документами як скан-копії лісорубних квитків". З даного листа зрозуміло, що учасник планує поставляти Товар, який заготовлено на власних землях, про що і свідчать копії лісорубних квитків. Також у гарантійному листі № 11 вказано наступне: "Державне підприємство «Краснопільське лісове господарство» гарантує наявність дров паливних у кількості 1382,09 та згідно технічних характеристик (розмір дров по довжині 1,0м, розмір дров по товщині (в діаметрі) від 0,08 до 0,5 м, що знаходяться на нижньому та верхніх складах в ДП «Краснопільський лісгосп» та відповідають вимогам ТУ У 16.1- 00994207-005:2018. Адреса складів: нижній склад, с. Самотоївка (ст.Корчаківка), Краснопільське, Осоївське, Ново-Дмитрівське, Верхньосироватське лісництва (лісозаготівельні ділянки). Додатково гарантуємо, у разі необхідності, надати можливість огляду Замовником вказаного місця знаходження дров". Тобто, Товар, що планується поставляти, зберігається на власних складах та лісозаготівельних ділянках учасника. На думку Замовника, цього достатньо для підтвердження права власності на Товар, що виникло не внаслідок купівлі-продажу. Відповідно до технічного завдання п. 8. - Постачання Деревини (дров паливних твердих порід) здійснювати партіями не більше 5 м3 не пізніше 6 годин з моменту надходження заявки від Замовника. Тому обмеження максимального об’єму поставки Товару 5м3 учасника відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про дисримінаційні умови тендерної документації

Номер: d65ebfeebb164c67be4269449b964ae1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-001635-a.a1
Назва: Про дисримінаційні умови тендерної документації
Вимога:
Вимога у вкладці
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановні учасники! У відповідності до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У тендерній документації зазначені дані кваліфікаційні критерії та вимоги щодо їх документального підтвердження. Документальним підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази є вимога подання «Копії документів на право власності або договори оренди, які є діючим, або інші документи, що підтверджують наявність в учасника засобів для транспортування деревини до навчальних закладів Відділу освіти Краснопільської селищної ради та засобів з гідроманіпулятором для розвантаження». Замовник не встановлює обмеження щодо права власності на дане обладнання. Обладнання може бути в учасника як у власності, так і орендоване. Тому кожен учасник який бере участь у закупівлі може виконати дану вимогу. Вимога щодо наявності даного обладнання в своєму технічному змісті встановлена тому що місце для зберігання дров має обмежену площу, на подвір’ї знаходяться люди, тому товар має бути безпечно вигружений та складений механізовано, і займати не велику площу. Постачання партіями не більше 5 м3 обумовлено об'ємом потужностей підприємств, а саме розмірами подвір'я, на яких буде проводитись розвантаження лісопродукції. Внаслідок низько розміщених ліній електропередач, складного маневрування автомобілем, та невеликих розмірів подвір'я об'єм партії 5 м3 прорахований як такий, що дасть змогу для безпечного вивантаження деревини та подальшого проїзду без ускладнення. Стосовно строку не пізніше 6 годин з моменту надходження заявки. Приймання-передача товару здійснюється Сторонами в порядку, що визначається чинним законодавством України. Таким чином при прийманні - передачі Товару повинен бути присутній представник Замовника. В нашому випадку, це навчальні заклади, школи, тощо. В навчальних закладах найчастіше цим займається відповідна особа - завгосп, яка в достатній мірі володіє знаннями для визначення якості та кількості замовленого Товару. Але оскільки початок поставки Товару припадає на серпень, коли не всі працівники присутні на робочих місцях, здебільшого у відпустках, виникають ускладнення з прийманням Товару. Окрім цього в подальших поставках з вересня і до кінця поточного року відповідальні особи, що будуть проводити приймання Товару можуть суміщати декілька посад і бути зайняті іншою роботою, або бути відсутні у відрядженнях, так як зараз йде модернізація та ремонт шкіл. Внаслідок цього можуть виникати суперечки стосовно якості, а насамперед кількості Товару. Тому постачання партіями не пізніше 6 годин з моменту надходження заявки є оптимальним варіантом поставки Товару.
Статус вимоги: Відхилено