• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

«Розроблення проектів землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду місцевого значення на території області» (спеціальний фонд обласного бюджету)

Завершена

4 140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 995.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2019 14:49 - 10.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 7aeb80d76d734105be13fe98711b940a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-001177-a.c4
Назва: СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Прийняте рішення тендерним комітетом Замовника відповідно до Протоколу № 42 від 19.08.2019 про відхилення тендерної пропозиції Комунального підприємства "Київський інститут земельних відносин" з підстав зазначених у протоколі порушує принципи здійснення закупівлі, викладені в ч. 1 ст. 3 Закону в частині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, недопущення дискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.09.2019 21:07
Задовільнена: Так
Автор: Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин", Олещенко Микола Андрійович 2346639@ukr.net
Скарга
Відхилено

СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель Лот 2

Номер: ebff8ecd8595446281b360f9a9ee8294
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-001177-a.c6
Назва: СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель Лот 2
Скарга:
Прийняте рішення тендерним комітетом Замовника відповідно до Протоколу № 46 від 19.08.2019 про відхилення тендерної пропозиції Комунального підприємства "Київський інститут земельних відносин" з підстав зазначених у протоколі порушує принципи здійснення закупівлі, викладені в ч. 1 ст. 3 Закону в частині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, недопущення дискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.09.2019 19:36
Задовільнена: Так
Автор: Комунальне підприємство "Київський інститут земельних відносин", Олещенко Микола Андрійович 2346639@ukr.net
Вимога
Відкликано скаржником

СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель Лот 2

Номер: db1b3e0f6df34a269db36bb237448b82
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-001177-a.c5
Назва: СКАРГА на порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель Лот 2
Вимога:
Прийняте рішення тендерним комітетом Замовника відповідно до Протокол № 42 від 19.08.2019 про відхилення тендерної пропозиції Комунального підприємства "Київський інститут земельних відносин" з підстав зазначених у протоколі порушує принципи здійснення закупівлі, викладені в ч. 1 ст. 3 Закону в частині забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, недопущення дискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Технічна помилка
Дата скасування: 23.08.2019 15:38
Вимога
Вирішена

Про усунення дискримінаційних вимог

Номер: 323178c591cb4824bbdc55c5b3444f9c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-001177-a.a3
Назва: Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Тендерною документацію Замовника, встановлені кваліфікаційні критерії, зокрема, такий критерій як наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема з проектування інформаційних систем та розробки програмного забезпечення з використанням відповідних систем та мов програмування. Вважаємо, що вищевикладене є дискримінацією Учасників, тому що предметом закупівлі не передбачено розроблення та ведення інтернет-ресурсу чи програмного забезпечення. Предметом закупівлі є розроблення землевпорядної документації, а саме проектів землеустрою. Вимоги до виконавців робіт із землеустрою прописані в ЗУ «Про Землеустрій». Просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу скаргу розглянуто та прийнято рішення внести відповідні зміни у тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 090a19fe53b642769038b8ec6d9e2131
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-001177-a.b2
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Розглянувши та проаналізувавши тендерну документацію за предметом: код за ДК 021:2015-71250000-5 – Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Розроблення проектів землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду місцевого значення на території області) Лот 1. «Розроблення проекту землеустрою з організації та встановлення меж території природно-заповідного фонду місцевого значення на території Богуславського району (регіональний ландшафтний парк «Богуславль»), на території Володарського району (лісовий заказник місцевого значення «Михайлівська дача») на території Іванківського району (ландшафтний заказник місцевого значення «Гайдамацьке болото», ландшафтний заказник місцевого значення «Березовське»), Переяслав-Хмельницького району (ботанічний заказник місцевого значення «Діброва», заповідне урочище «Студениківські дубові насадження»), на території Таращанського району (Ландшафтний заказник місцевого значення «Ружківські яри»), та на території Тетіївського району (Ландшафтний заказник місцевого значення «Урочище Кремез»)»; Лот 2. «Розроблення проектів землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду місцевого значення на території Макарівського району (ландшафтний заказник місцевого значення «Цезарівський» та ландшафтний заказник місцевого значення «Борові ділянки»), на території Переяслав-Хмельницького району (ландшафтний заказник місцевого значення «Хоцьківський»), на території Сквирського району (лісовий заказник місцевого значення «Уютне», Лісовий заказник місцевого значення «Пустоварівка», гідрологічний заказник місцевого значення «Дулицьке» та на території Яготинського району (Регіональний ландшафтний парк «Яготинський імені Гетьмана Кирила Розумовського»)», відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення таких закупівель є принцип добросовісної конкуренції серед Учасників. Тендерною документацію Замовника, встановлені кваліфікаційні критерії, зокрема, такий критерій як наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема з проектування інформаційних систем та розробки програмного забезпечення з використанням відповідних систем та мов програмування. Вважаємо, що вищевикладене є дискримінацією Учасників, тому що предметом закупівлі не передбачено розроблення та ведення інтернет-ресурсу чи програмного забезпечення. Предметом закупівлі є розроблення землевпорядної документації, а саме проектів землеустрою. Вимоги до виконавців робіт із землеустрою прописані в ЗУ «Про Землеустрій». Просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вашу скаргу розглянуто та прийнято рішення внести відповідні зміни у тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискриминаційних умов

Номер: 675a14aa21ef4fe2bf8a0ab0b9089bcc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-001177-a.c1
Назва: Щодо усунення дискриминаційних умов
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого Закону України «Про публічні закупівлі» порядку. Відповідно до п. 1 Розділу 1 Тендерної документації Замовника (стор. 14) встановлено вимогу Замовника про надання Учасником у складі тендерної пропозиції з метою підтвердження наявності матеріально-технічної бази та ефективного використання її складових (будівлі, устаткування, технічні та програмні засоби, транспортні засоби, інформаційні та комунікаційні технології) в процесі надання послуг учасником для забезпечення якості такої послуги копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», яка суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Статтею 23 ЗУ «Про стандартизацію» визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Частиною другою статті 16 Закону визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Звертаємо увагу Замовника, що чинним законодавством України не передбачено обов’язкового отримання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. У зв’язку із вищевикладеним просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення зміни до Тендерної документації та виключити вимогу щодо подання учасниками сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Керуючись пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на викладені норми вбачається, що замовник не позбавлений права самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів, оскільки замовник має на меті отримання найкращого предмета закупівлі. У ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» зазначено, що запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту забезпечує створення можливостей для підвищення задоволеності замовників. ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» встановлює вимоги до системи управління якістю, оскільки організація-учасник повинна показати свою здатність постійно надавати послуги, які задовольняють замовника та застосовані законодавчі та регламентовані вимоги. Саме тому замовник вважає за необхідне дотримуватись найактуальніших вимог та стандартів для забезпечення отримання найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих. На підставі вищевикладеного, замовник скористався своїм передбаченим законодавством правом на обрання необхідних та бажаних йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначених сертифікатів, замовник визначає, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що впливає на якість предмета закупівлі, і в свою чергу, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам. На сьогоднішній день є чинним Закон України «Про стандартизацію», який установлює правові та організаційні засади стандартизації в Україні і спрямований на забезпечення формування та реалізації державної політики у відповідній сфері. З огляду на викладене та з метою ефективного використання складових матеріально-технічної бази в процесі надання послуг учасником для забезпечення якості такої послуги, учасник має надати у складі тендерної пропозиції копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Отже тендерна документація відповідає приписам Закону, а тому вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено