• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

системи та пристрої нагляду та охорони (0851010 здійснення правосуддя Вищим антикорупційного суду)

Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Кількість та вимоги щодо кожного предмету закупівлі зазначено в тендерній документації.

Завершена

1 042 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 212.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2019 10:43 - 23.07.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА

Номер: 2380dd99c3014fe5b711fdaa8ce34d89
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000190-c.b4
Назва: СКАРГА
Скарга:
СКАРГА на рішення Замовника, Вищий антикорупційний суд, оформлено протоколом № 42 від 08 серпня 2019 засідання тендерного комітету ідентифікатор закупівлі (http://prozorro.gov.ua): UA-2019-07-12-000190-c предмет закупівлі: системи та пристрої нагляду та охорони (0851010 здійснення правосуддя Вищим антикорупційного суду) (металодетектор, рентгено-телевізійний інтроскоп, ручний метелошукач) – за кодом ДК 021:2015: 35120000-1 - Системи та пристрої нагляду та охорони.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.09.2019 23:54
Автор: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Мухін Сергій Анатолійович +380442840464 3PG@uasm.org
Вимога
Відхилено

Вимоги щодо робитя предмету закупівлі на окремі лоти

Номер: 9dd3ac9519f443dbbe7024ce6decfc37
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000190-c.a3
Назва: Вимоги щодо робитя предмету закупівлі на окремі лоти
Вимога:
Добрий день! Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що предмет Закупівлі повинен бути розбитий на окремі лоти. Відповідно до тендерної документації Замовник має потребу у закупівлі наступного обладнання: Металодетектор (1 шт.) Рентгено-телевізійний інтроскоп (1 шт.) Ручний металошукач (4 шт.) Відповідно до тендерної документації Замовник визначив предмет закупівлі по коду ДК 021:2015: 35120000-1 - «Системи та пристрої нагляду та охорони». Проте така ситуація протирічить чинному законодавству та Наказу №454 від 17.03.2016 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України зокрема.Вказаним товарам відповідають різні коди ДК 021:2015 за показником четвертої цифри основного словника. Так, відповідно до ДК 021:2015 рентгено-телевізійним інтроскопам однозначно відповідає код ДК 021:2015 38580000-4 «Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення». Тому ні в якому разі не можна рентгено-телевізійні інтроскопи віднести до 35120000-1 - «Системи та пристрої нагляду та охорони». Додатковим підтвердженням цього є існуюча практика проведення публічних закупівель. Наприклад: ДП МА Бориспіль, закупівля “Рентгено-телевізійні інтроскопи” від 11.04.2019, код ДК 021:2015 38580000-4 (ідентифікатор закупівлі (http://prozorro.gov.ua): UA-2019-04-11-000399-c); ДП МА Бориспіль, закупівля “Рентгено-телевізійні інтроскопи” від 19.04.2018, код ДК 021:2015 38580000-4 (ідентифікатор закупівлі (http://prozorro.gov.ua): UA-2018-04-19-001512-a); КП "Міжнародний аеропорт "Чернівці", закупівля “Інтроскоп для догляду багажу пасажирів” від 25.07.2018, код ДК 021:2015 38580000-4 (ідентифікатор закупівлі (http://prozorro.gov.ua): UA-2018-07-25-001298-b); ПАТ "Укрпошта", закупівля “Рентген-телевізійні інтроскопи” від 09.07.2018, код ДК 021:2015 38580000-4 (ідентифікатор закупівлі (http://prozorro.gov.ua): UA-2018-07-09-001969-a); та інші. Звертаємо увагу Замовника, що схожа ситуація мала місце із публічною закупівлею ідентифікатор закупівлі (http://prozorro.gov.ua): UA-2019-06-03-001228-b від 03.06.2019, де Замовник - Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)- теж некоректно визначив код ДК 021:2015. Після подачі відповідних скарг до АМКУ від двох потенційних учасників Замовник відмінив торги. Тому вимагаємо від Замовника розбити предмет закупівлі на окремі лоти, щоб не затягувати процедуру в часі у зв’язку з розглядом скарг в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі та повідомляємо наступне. Статтею 6 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" визначено, що здійснюючи правосуддя, суди є незалежними від будь-якого незаконного впливу. Принцип незалежності суддів та їх недоторканності є важливою гарантією самостійності судової влади та умовою судового захисту прав людини та основоположних свобод. Обладнання, що закуповується, буде використовуватись як єдина система догляду та охорони для забезпечення охорони приміщення Вищого антикорупційного суду, забезпечення особистої безпеки суддів та працівників суду, забезпечення безпеки учасників судового процесу та відвідувачів суду, зокрема, представників засобів масової інформації та міжнародних організацій. Тобто, дане обладнання являється єдиним, функціонально неподільним комплексом для охорони приміщення органу судової влади, який розглядатиме резонансні та суспільно важливі справи, догляду відвідувачів та їх особистих речей. Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454 Замовником правомірно був обраний код ДК 021:2015: 35120000-1 - «Системи та пристрої нагляду та охорони». Крім того, тендерна документація розроблена з урахуванням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 №454 яким встановлюється право, а не обов’язок Замовника визначати в межах єдиної процедури окремі частини предмета закупівлі (лоти) самостійно. Щодо визначення предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 35120000-1 - «Системи та пристрої нагляду та охорони» звертаємо увагу, що на веб-порталі уповноваженого органу містяться закупівлі інших замовників з аналогічним вибором коду ДК при закупівлі аналогічного обладнання, а саме: 1. Управління справами Верховної Ради України, закупівля з ідентифікатором UA-2019-03-07-000812-a. В даній закупівлі закуповувалось аналогічне обладнання для охорони, саме за кодом ДК 021:2015: 35120000-1; 2. Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (Украерорух), закупівля з ідентифікатором UA-2018-10-11-000745-b. В даній закупівлі закуповувались рентгено-телевізійні інтроскопи для охорони, саме за кодом ДК 021:2015: 35120000-1. З метою уніфікації процесу закупівлі, а також з метою дотримання принципів публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом визнано недоцільним розділення закупівлі на окремі лоти. З огляду на вказане, Ваша вимога щодо зміни умов тендерної документації у даній закупівлі відхилена, про що є відповідне рішення тендерного комітету Вищого антикорупційного суду.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічні вимоги

Номер: 8294e370f6f4487eb152c29e5fb507cf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000190-c.a2
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, 15.07.2019 р. були внесені зміни до Тендерної документації, що є на користь на користь конкретного виробника. Поясніть будь-ласка, чим викликані необхідні зміни? Чому, наприклад, для металошукача ви вимагаєте наявність додаткових запірних пристроїв? Чому вимагаете дворівненвий доступ до налаштувань? Металошукач не зберігає ніякої інформації. Металошукач - звичайний електромагнітний пристрій. Чому вимагаете, наявність інтроскопа у переліку використання без ліцензії. Цей наказ, на який спираєтесь є морально застарілим і Держатом регулювання дає дозвіл на використання будь-яких інтроскопів без обмежень. Враховуючи вище вказане, вимагаємо повернути попередню редакцію Тендерної документації і не лобіювати інтереси конкретної фірми.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі та повідомляємо наступне. Статтею 6 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" визначено, що здійснюючи правосуддя, суди є незалежними від будь-якого незаконного впливу. Принцип незалежності суддів та їх недоторканності є важливою гарантією самостійності судової влади та умовою судового захисту прав людини та основоположних свобод. Обладнання, що закуповується, буде використовуватись як єдина система догляду та охорони для забезпечення охорони приміщення Вищого антикорупційного суду, забезпечення особистої безпеки суддів та працівників суду, забезпечення безпеки учасників судового процесу та відвідувачів суду, зокрема, представників засобів масової інформації та міжнародних організацій. Тобто, дане обладнання являється єдиним, функціонально неподільним комплексом для охорони приміщення органу судової влади, який розглядатиме резонансні та суспільно важливі справи, догляду відвідувачів та їх особистих речей. За змістом вимоги повідомляємо, що наявність додаткових запірних пристроїв обумовлена тим, що металодетектор буде знаходитись в місці з великим скупченням людей, зокрема, працівників суду, учасників судових засідань, журналістів та співробітників силових структур, що забезпечують охорону. Дана функція необхідна для унеможливлення несанкціонованого доступу сторонніх осіб до змін налаштування роботи металодетектора, що може призвести до зменшення чутливості металодетектра або виведення його із ладу. Всі налаштування чутливості металошукача зберігаються в блоці управління, який і планується захищати запірними пристроями. Стосовно наказу Держатомрегулювання від 03.12.2013 №13 повідомляємо, що даним наказом встановлено перелік обладання, що перевірено Держатомрегулюванням України на максимальну активність або максимальну питому активність для кожного радіонуклідного джерела іонізуючого випроміновання. Оскільки ренгтено-телевізійний інтроскоп буде знаходитись в місці з великим скупченням людей, як роз’яснено вище, Замовником було доповнено тендерну документацію даним пунктом для участі виробників обладнання, що забезпечують максимальну безпеку людей від радіоактивного випромінювання, що підтверджено Державною інспекцією ядерного регулювання України. Наголошуємо, що наказ Держатомрегулювання від 03.12.2013 №13 є чиним на час проведення даної закупівлі та не суперечить жодній нормі Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на вказане, Ваша вимога щодо зміни умов тендерної документації у даній закупівлі відхилена, про що є відповідне рішення тендерного комітету Вищого антикорупційного суду.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: eeb4b11d423743eba1027e107e52e183
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000190-c.a1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Під час ознайомлення з тендерною документацією закупівлі системи та пристрої нагляду та охорони (0851010 здійснення правосуддя Вищим антикорупційного суду), було встановлено, що відповідно до пункту 4.4. розділу 1 строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – до 20.08.2019 року. Аукціон за даною закупівлею запланований на 29 липня 2019 року. Відповідно до пункту 4 статті 28 строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Відповідно до пункту 2 статті 32 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, переможець процедури закупівлі не має можливості поставити предмет закупівлі до 20.08.2019 року, так як договір про закупівлю буде підписаний не раніше ніж 11.08.2019 року. Вказана дата зазначена без врахування, що учасники можуть подавати скарги до АМКУ на оскарження документації, скарги на визначення переможця чи незаконне відхилення, що в свою чергу відтермінує дату підписання договору на 3 тижні, а саме – 02.09.2019 року. Також, звертаємо увагу, що рентгено-телевізійний інтроскоп це товар, що виготовляється виробником під кожне замовлення індивідуально. Виготовлення інтроскопу, доставка його в Україну та проведення передпродажної перевірки займає зазвичай 60 днів. Враховуючи наведене, виконати постачання до 20.08.2019 року є неможливим. Тому, просимо Вас, внести відповідні зміни до тексту тендерної документації, а саме – продовжити строк поставки товарів до 01.11.2019 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі та повідомляємо наступне. Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) забезпечує недискримінацію учасників, а саме: вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. За змістом запитання, просимо звернути увагу, що до складу не входять предмети індивідуального виготовлення під дану закупівлю. Водночас, повідомляємо, що рішенням зборів суддів початок роботи Вищого антикорупційного суду визначено 05 вересня 2019 року. У зв’язку з викладеним, та зважаючи на стислі терміни проведення необхідних закупівель, тендерним комітетом суду вживаються всі, передбачені чинним законодавством, методи та дії для проведення закупівель у максимально швидкі строки, зокрема, буде забезпечено якнайшвидше проведення кваліфікації та підписання договору у даній процедурі. З огляду на вказане, продовження термінів поставки до зазначених Вами не задовольняє потреб Замовника. Разом з тим, тендерним комітетом прийнято компромісне рішення, Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме: термін поставки в даній закупівлі буде визначено як «протягом 60 днів з моменту підписання договору».
Статус вимоги: Задоволено