• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери

Завершена

245 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2019 10:10 - 24.07.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Шановний Замовнику!

Номер: 8a113a94ffdf4eb5ab0f5dd0f7222a05
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000130-c.c5
Назва: Шановний Замовнику!
Вимога:
Шановний Замовнику! Учасником ТОВ "СЕРВІСНО-ТЕХНІЧНИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР "КВАДРО" в тендерній документації не надано інформації щодо материнської плати, що входить до складу персонального комп’ютера, що пропонується до постачання. Оскільки це одна з основних складових, відсутність конкретної інформації унеможливлює перевірку комплектуючих на сумісність. Також Учасником не вказано, яку модель і якого виробника маніпулятору типу «миша» він пропонує. У вимогах до стереогарнітури Замовник вказував, що тип навушників має бути закритого типу. У часник же пропонує навушники Vinga HSC010, у яких відкритий тип. https://ek.ua/VINGA-HSC010.htm Просимо дискваліфікувати ТОВ "СЕРВІСНО-ТЕХНІЧНИЙ ІНЖЕНЕРНИЙ ЦЕНТР "КВАДРО" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику Вашу вимогу задоволено, аргументація надано в доданому файлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Технічна колізія у предметі закупівлі

Номер: ab9c2c9eef2a4d9eb33bceaa9ae80a0b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000130-c.c3
Назва: Технічна колізія у предметі закупівлі
Вимога:
На аргументацію щодо відхилення нашого звернення. Наполягаємо на більш глибокому вивченні технічної структури ПК, зокрема понятті порт та пристрій, який підключається до порту. У пропозиції учасника надано ПРИСТРІЙ МЕРЕЖЕВА КАРТА WIFI, яка підключається по порту USB. І саме цей пристрій має стандарт IEEE 802.11. Але він не є портом. Прикладом материнської плати з портом бездротового звязку є зокрема http://www.gigabyte.ru/products/page/mb/b360n_wifirev_10#sp. Якщо вами вимагається наявність бездротового приймача, то треба більш конкретно вказувати спосіб реалізації - бездротовий приймач, зовнішній чи вбудований в матплату, яким інтерфейсом - PCI чи USB. Оскільки тепер склалася ситуація, що учасників ввели в оману занадто розмитими вимогами
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Повторно доводимо до Вашого відома, що пунктом 7 «Технічні вимоги» Додатку 3 тендерної документації щодо предмета закупівлі код за ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери) передбачено вимоги саме до зовнішніх інтерфейсів предмета закупівлі та наявності порту з підтримкою стандартів IEEE - не гірше 802.11b/g/n, вимоги щодо того чи має бути вбудовано даний порт безпосередньо в материнську плату технічні характеристики не містять. Щодо Вашого ствердження про занадто розмиті вимоги тендерної документації, наголошуємо, що в розділі «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації стосовно предмета закупівлі код за ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери) чітко вказано «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.», тобто у випадку, якщо Ви вважали, що вимоги тендерної документації недосить чітко сформульовані то могли звернутися до замовника закупівлі з проханням уточнити певні пункти тендерної документації. Запитань з приводу нечітко сформульованих вимог до зовнішніх інтерфейсів предмета закупівлі код за ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери) ID:UA-2019-07-12-000130-c не надходило.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Порушення Закону України «Про публічнi закупівлі»

Номер: ab4aff4308804ad3b356517253dfd8c7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000130-c.a4
Назва: Порушення Закону України «Про публічнi закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовник! Вимога, повернути нас на кваліфікацію, зауважимо що основним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Тобто Замовник свідомо неправомірно дисквалiфiкував переможця торгів, що є наслідком порушення Закону ( 1490-14 ), зокрема нераціонального використання державних коштів. Нагадаємо Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. У разi ігнорування порушення Закону України , ми додамо вимогу у електроному та письмовому вигляді в наступні інстанції: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4 Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7 У той же час готуємо цей лист до відправки в АМКУ.прохання і попередню скаргу. Враховуючи вище викладене вимагаємо повернути нас на кваліфікацію, переглянути та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі"., та нагадуємо про Постанову КМУ Про ефективне використання державних коштів від 11 жовтня 2016 р. № 710. Прохання ознайомиться і дати обґрунтовану відповідь.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику. Повідомляємо Вам, що Закон ( 1490-14 ) втратив чинність, дану інформації можна перевірити за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1490-14. Щодо подання Вами найнижчої цінової пропозиції. В розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерній документації стосовно предмету закупівлі код за ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери) ID: UA-2019-07-12-000130-c передбачено, що «Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна, що була запропонована учасником.», крім того даним розділом також передбачено: «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною... У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.» дана норма зазначена у статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 01.01.2019 р. Таким чином Вашу пропозиції було відхилено через її невідповідність вимогам тендерної документації. З приводу Вашого посилання на інші нормативні акти під час оцінки тендерної пропозиції зазначимо, пунктом 2 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 01.01.2019 р. передбачено «Умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони". Аргументацію відхилення Вашої тендерної пропозиції було надано під час відхилення тендерної пропозиції, а також у відповіді на Вашу вимогу Номер: UA-2019-07-12-000130-c.b1
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація заявки

Номер: 0dba7a10ee064aeb8e9089d82064de13
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000130-c.c2
Назва: Дискваліфікація заявки
Вимога:
Шановний замовнику. Відповідно до ваших технічних вимог у розділі "зовнішні інтерфейси" зазначено - "не менше ніж 1 порт з підтримкою стандартів IEEE - не гірше 802.11b/g/n". У пропозиції Учасника зазначено - Мережева карта WIFI TP-Link TL-WN725N IEEE 802.11b/g/n., тобто окремий пристрій, зі своїм певним інтерфейсом, що не входить до складу системної плати. Тобто даний пристрій не є портом і відповідно не є невідємною частиною материнської плати у складі компютера. Тому вважаємо пропозицію учасника невірною з точки зору технічної відповідності і вимагаємо її дискваліфікації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику Вашу скаргу не задоволено, аргументація рішення наведена в доданому файлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Порушення Закону України «Про публічнi закупівлі»

Номер: 45049f6c7c0941a0993f9b10989adf11
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-12-000130-c.b1
Назва: Порушення Закону України «Про публічнi закупівлі»
Вимога:
Шановний замовник! Прохання уважно ознайомиться з документацією яка подана нами в складі тендерної пропозиції і яка відповідає всім вимогам даної Закупівлі. Відносно авторизацiйного листа, будь ласка зверніть увагу на файл з назвою вашої закупівлі а саме: UA-2019-07-12-000130-c.pdf. Відносно другого посилання на невідповідності, зверніть увагу на файл з назвою "ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНІКА.pdf", в якому відображена вся інформація. Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Кабінет Міністрів України оприлюднив Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яке затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України Листом "Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним" від 15.01.2016 р. № 3302-06/906-06 надало відповідну інформацію згідно якої Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців містить відомості про юридичних осіб, у тому числі їх найменування, місцезнаходження, відомості про засновників, про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) про органи управління, види діяльності, а також про фізичних осіб – підприємців. Електронні послуги за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/services/registry. Таким чином, замовник має змогу самостійно отримати необхідну інформацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Крім того, Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» не передбачено надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у формі довідки. Приймати рiшення на безпiдставiй основi це грубе порушення чинному законодавству. Нагадаємо що згiдно Закону та вашiй документацii Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна, що була запропонована учасником. Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище викладене вимагаємо повернути нас на кваліфікацію, переглянути та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі"., та нагадуємо про Постанову КМУ Про ефективне використання державних коштів від 11 жовтня 2016 р. № 710.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: розяснення щодо незадоволення оскарження надано в файлі "Протокол 170"
Статус вимоги: Не задоволено