• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Рюкзаки

Для екіпіровки членів збірних команд міста Києва

Завершена

689 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 447.50 UAH
Період оскарження: 11.07.2019 16:33 - 29.07.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 51e141a841b848e987b2f6c6b84a6090
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-11-002520-b.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.09.2019 22:08
Дата виконання рішення Замовником: 18.09.2019 15:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення від 12 вересня 2019 року №12858-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР-ТРЕЙДИНГ", Ольга +380993664076 olgayatsenko2985@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 588aca797d0e4a7f94d6cdb6e1c91df1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-07-11-002520-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Вимога щодо скасування рішення Ми, ТОВ «Лідер-Трейдинг» вимагаємо скасувати рішення, оформлене протоколом №280, затвердженого 08 серпня 2019 року тендерним комітетом Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Лідер-Трейдинг» на відповідність тендерній документації у процедурі закупівлі товару «Рюкзаки» за ДК 021:2015: 18930000-7 — Мішки та пакети. Згідно зазначеного протоколу тендерна пропозиція ТОВ «Лідер-Трейдинг» була відхилена на підставі п. 4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступної підстави: «Учасник ТОВ «ЛІДЕР-ТРЕЙДИНГ» у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідних документів, передбачених чинним законодавством України, на вимогу тендерної документації, які підтверджують, що Учасник є виробником або офіційним представником дилером ми дистриб’ютором торговельної марки того товару, який він пропонує». Тобто, Ви зазначаєте, що наша тендерна пропозиція не відповідає вимозі пп. 4 ч.4 таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації. Так, згідно пп. 4 ч.4 таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен бути виробником, або офіційним представником дилером або дистриб’ютором торгової марки того товару, який він пропонує. Для цього до складу тендерної пропозиції Учасник повинен додати відповідні підтверджуючі документи (Договір з компанією, лист-підтвердження, відповідно до якого Учасник є або офіційним представником дилером або офіційним дистриб’ютором з продажу Товару виробника, викладений англійською та перекладений українською, та/або інші документи передбачені чинним законодавством України, тощо). Відповідно до пп. 4.4. таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації : «Учасник повинен бути виробником, або офіційним представником дилером або дистриб’ютором торгової марки того товару, який він пропонує. Для цього до складу тендерної пропозиції Учасник повинен додати відповідні підтверджуючі документи (Договір з компанією, лист-підтвердження, відповідно до якого Учасник є або офіційним представником дилером або офіційним дистриб’ютором з продажу Товару виробника, викладений англійською та перекладений українською, та/або інші документи передбачені чинним законодавством України, тощо).» Розшифрування у першій частині першого речення другого абзацу: «Договір з компанією, лист-підтвердження, відповідно до якого Учасник є або офіційним представником дилером або офіційним дистриб’ютором з продажу Товару виробника, викладений англійською та перекладений українською…» переліку документів стосуються офіційних представників, дилерів та дистриб’юторів. Тому що в національного виробника не може бути Договору з компанією, листа-підтвердження, відповідно до якого Учасник є або офіційним представником дилером або офіційним дистриб’ютором з продажу Товару виробника, викладеного англійською та перекладеного українською. Виробника можуть стосуватися документи другої частини речення: «та/або інші документи передбачені чинним законодавством України, тощо.» Чинним законодавством України не передбачено видачу жодним державним органом довідки підприємству про те, що воно є виробником тієї чи іншої торгової марки. Тому іншим документом, що підтверджує, що ми є виробником, є наша довідка, подана у документації. Нами на поданій у тендерній документації фотографії був зображений рюкзак торгової марки «Лідер». З цього випливає, що ми пропонуємо у своїй пропозиції рюкзаки саме торгової марки «Лідер», виробниками якої ми є. На виконання зазначеної вимоги нами було надано довідку № 11/7-19К від 26 липня 2019 року (сторінка 47 файлу «Лідер-Трейдинг.pdf»), у якій зазначено, що ТОВ «ЛІДЕР-ТРЕЙДИНГ» є виробником запропонованої продукції. Також у складі тендерної пропозиції надані ТУ У 15.1-37412470-001:2017 (сторінки 48-58 файлу «ЛідерТрейдинг.pdf») та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 11.08.2017 № 602-123-20-1/25372 (сторінка 59-60 файлу «Лідер-Трейдинг.pdf»), у якій вказано, що виробником запропонованого товару є наше підприємство. Одночасно звертаємо увагу, що умовами тендерної документації не передбачається надання підтвердження реєстрації торгової марки. Таким чином, наше підприємство як учасник зазначеної вище процедури закупівлі виконало всі умови тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 ч. 4 ст. 16 Закону України «Про державні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Відповідно до останнього абзацу пункту 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ зі змінами на закупівлю Рюкзаки Предмет закупівлі за класифікатором ДК 021:2015 код 18930000-7 Мішки та пакети» Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: …зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника (наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника). Якщо у інших документах немає вказано, що ТОВ «Лідер трейдинг» є виробником рюкзаків торгової марки «Лідер», то це випливає зі змісту поданих документів, є логічним висновком їх подачі. Враховуючи вищевикладене вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Лідер-Трейдинг», оформлене протоколом № 280, затвердженого 08 серпня 2019 року тендерним комітетом Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради. Вважаємо, відхилення пропозиції відбулося всупереч законодавству України, а саме – з формальних підстав, тому наша пропозиція має бути прийнята до уваги як найбільш вигідна. В разі не скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ми будемо змушені звернутись за скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. Директор ТОВ «Лідер-Трейдинг» В.С. Гальчук
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Замовник) розглянувши вимогу від ТОВ «Лідер-Трейдинг» від 14.08.2019 за ідентифікатором UA-2019-07-11-002520-b.b1 (надалі – вимога) щодо скасування рішення, повідомляє наступне. Відповідно до технічних вимог закупівлі викладених у додатку 5 до тендерної документації зі змінами затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 26 липня 2019 року № 272 рюкзаки повинні бути однієї торгової марки, та мати нанесений логотип. Учасник ТОВ "ЛІДЕР-ТРЕЙДИНГ" в інформації про технічні характеристики запропонованого товару не зазначає, яку саме торгову марку товару він пропонує. Відповідно до підпункту 4.4. пункту 4 таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації зі змінами затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 26 липня 2019 року № 272, а саме: «4.4. Учасник повинен бути виробником або офіційним представником дилером або дистриб’ютором торгової марки того товару, який він пропонує. Для цього до складу тендерної пропозиції Учасник повинен додати відповідні підтверджуючі документи (Договір з компанією, лист-підтвердження, відповідно до якого Учасник є або офіційним представником дилером або офіційним дистриб’ютором з продажу Товару виробника, викладений англійською та перекладений українською, та/або інші документи передбачені чинним законодавством України, тощо).», учасник торгів для підтвердження якості товару, повинен надати Замовнику у складі своєї тендерної пропозиції відповідні документи, які підтверджують факт того, що учасник є або виробником торгівельної марки, або офіційним представником торгівельної марки, або дилером торгівельної марки або дистриб’ютором торгівельної марки того товару, який він пропонує. Учасник ТОВ "ЛІДЕР-ТРЕЙДИНГ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідних документів передбачених чинним законодавством України, на вимогу тендерної документації, які підтверджують, що Учасник є виробником або офіційним представником або дилером чи дистриб’ютором торгівельної марки того товару, який він пропонує. Дана вимога тендерної документації необхідна Замовнику для того, щоб переконатися, що учасник, який виявив бажання брати участь в тендері, пропонує товар офіційної торгової марки, що відповідає якісним характеристикам та відповідно має законодавче право на її продаж. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», виробник – це суб'єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та/або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім'я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб'єкта господарювання; або імпортує товар. Власником торговельної марки є фізична або юридична особа, на ім'я якої зареєстровано торговельну марку в національному реєстрі торговельних марок відповідно до законодавства України. Відповідно до статті 494 ЦК України набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Відповідно до статті 495 ЦК України майновими правами інтелектуальної власності на торговельну марку є право на використання торговельної марки, виключне право дозволяти використання торговельної марки, виключне право перешкоджати неправомірному використанню торговельної марки, в тому числі забороняти таке використання та інші майнові права інтелектуальної власності, встановлені законом. Майнові права інтелектуальної власності на торговельну марку належать володільцю відповідного свідоцтва. Надані Вами довідка в довільній формі, ТУ, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та фото товару на яких зображений рюкзак торгової марки «Лідер» не є підтвердженням того, що ви є виробником (власником) торгової марки «Лідер». У вимогі зазначається, що умовами тендерної документації не передбачається надання підтвердження реєстрації торгової марки. Дійсно, Замовник не вимагає надання підтвердження реєстрації торгової марки, оскільки до участі в тендері допускаються не тільки виробники (власники) торгової марки, а також і офіційні представники, дилери або дистриб’ютори товару відповідної торгової марки, котрі займаються її продажем на підставі отриманих дозволів від її виробника (власника). Відповідно до чинного законодавства України не обов’язково виробник може бути власником відповідної торгової марки, виробник може виготовляти та займатися продажем товару відповідної торгової марки на підставі укладеного договору з власником такої торгової марки. Оскільки Ви зазначаєте, що є виробником торгової марки «Лідер», підтвердженням для Вас могли б бути, але не виключення, такі документи як: свідоцтво про право на знак для товарів та послуг або відповідний договір з власником цієї торгової марки. Не відхилення Вашої тендерної пропозиції з зазначених підстав призвели б до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та добросовісна конкуренція серед учасників. Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи мiсцевого самоврядування, їх посадовi особи зобов'язанi дiяти лише на пiдставi, в межах повноважень та у спосiб, що передбаченi Конституцiєю та законами України.
Статус вимоги: Відхилено